בשבת הקרובה: 'הקהל' עם קעמפ 'אורו של משיח' בביתר עילית

מערכת 'ממשיכים להלחם' עורכת שבתות 'הקהל' בכל אזורי הארץ על מנת לשמור על קשר רציף וחי עם כל חיילי הקעמפ. הפעם יגיע הקעמפ אי"ה לאיזור ירושלים והסביבה. בשבת הקרובה – שבת פרשת ויקהל, כל חיילי קעמפ אורו של משיח מאיזור ירושלים והסביבה מתאחדים בקהילת חב"ד ביתר עלית במטרה לפעול את ההתגלות המלאה של הרבי מלך המשיח שליט"א. • לפרטים והרשמה: 058-7709068

סיפור המגילה בניגוני חב"ד לילדים קטנים ולבנות

"אשרינו 770" הוציאה דיסק מושקע - סיפור המגילה לילדים קטנים ולבנות בניגוני חב"ד. את הדיסק ניתן לקבל ישר למייל. פרטים בכתבה.

תמונת היום: ריקודי שמחה ב-770

שמחה פורצת גדר. ב-770 מתקיימים מדי ערב ריקודי שמחה כהוראת הרבי שליט"א מלך המשיח ל-60 יום של חודש אדר. למערכת האתר הגיעה התמונה הבאה, בה נראים שלושה תמימים, זה על גבי זה בריקוד גאולה סוחף. "יהודי בכלל – צריך להיות במצב תמידי בעליות בשמחה, וכל הזמן לחפש דרכים חדשות איך להוסיף בעניני שמחה-יהודית בחייו היום-יומיים, והוספה על גבי הוספה.."

הרב זמרוני ציק: קריאה להשתתפות במעמד "הקהל" של 'ממש'

בכ"ז אד"ר אי"ה תקיים מעמד ההקהל העוצמתי, להתלכדות והתחזקות בשליחות היחידה שנותרה קבלת פני משיח צדקנו. המעמד נערך ע"י מרכז ההפצה בארה"ק – 'ממש', וינאמו בו רבנים, משפיעים ושלוחים על חיזוק והתעוררות העשיה בפועל ממש לפעול את התגלות כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א. בסרטון: הרב זמרוני ציק, מנהל בית חב"ד בת-ים ויו"ר האגודה למען הגאולה האמיתית והשלימה, בהזמנה מיוחדת לערב.

ריקודי פורים קטן בישיבה קטנה בנצרת עילית

השבוע, במהלך פורים קטן, נערכו ריקודי שמחה לזירוז הגאולה בישיבה קטנה שבנצרת עילית. נהוג ב-­770 וכמעט בכל ישיבות חב“ד בעולם ­ החל מאדר תשנ“ב, בעידודו הנלהב של הרבי מלך המשיח שליט“א ­ שבחודש אדר מקדישים זמן מסוים בכל יום לרקוד ולשיר, ובמקומות האפשריים בליווי תזמורת ”בתופים ובמחולות“ ­ ”מרבים בשמחה“ בפשטות ולמטה מעשרה טפחים. בשנה זו שנת "הקהל" ושנת העיבור, קיים דגש מיוחד על הוספה בשמחה וריקודים מכיון שיש שני חודשי אדר וממילא השמחה כפולה.

השליח לקניה עם נשיא קניה בשריד בית מקדשנו

שליח הרבי שליט"א מלך המשיח לקניה, הרב שמוליק נוטיק, הביא אתמול (ג') את נשיא קניה לביקור בכותל המערבי, שריד בית מקדשינו. תמונות

התוועדויות פורים קטן ב770 ובבניין הישיבה. גלריה

גלריה רחבה של רשמים בתמונות מאתמול, פורים קטן תשע"ו, נערכו התוועדויות פעילות רבות ב770 ובשכונה.

חוברת חדשה על הארמון למלך המשיח

ביום הבהיר פורים קטן ה'תנש"ב, הונחה 'אבן הפינה' לנחלתו של הרבי בכפר חב"ד, ארמונו של הרבי מלך המשיח, ביום זה אנו נכנסים לשנת העשרים וחמש שנה להנחת אבן הפינה, שזכתה לברכותיו של הרבי, וקירובים נדירים בכל המתרחש, כיום הוקם ועד לבניית ארמונו של הרבי, כרצנו הק', ומצעים לאנ"ש וידידי חב"ד להיות שותפים בבניית ארמון המלך. כידוע כמה חשוב בניית הארמון, לצפיה בחוברת ומענות קודש מהרבי שליט"א מלך המשיח

התוועדות ב"דעת" אמש, הרב בצלאל קופצי'ק והרב מוטי ענתי

הרב בצלאל קופצי'ק שליח ראשי של הרבי שליט"א מלך המשיח להודו ועד כוש, והרב מוטי ענתי שליח ראשי של הרבי שליט"א מלך המשיח לבית משיח פורט לורדייל פלורידה, התוועדו אתמול בישיבת דעת ברחובות.

ריקודים אחרי קידוש לבנה י"א אדר א' ב770

וידאו ותמונות מריקודי קידוש לבנה עם תוספת חיות של שישים יום חודש אדר כפול, ממוצאי שבת קודש י"א אדר א' בחצרות קודשנו, לאחר קידוש לבנה בנוכחות הרבי שליט"א מלך המשיח.

תות"ל מצפה יצהר במבצע לימוד מיוחד

בישיבת תות"ל מצפה יצהר מנצלים את 60 הימים של חודש אדר למבצע לימוד ענייני משיח וגאולה: "לדעת ולהאמין". הישיבה, בניהולו של הרב יצחק סנדרוי, מונה כעת כשני מניינים וחדירה ללא הרף ענייני משיח וגאולה בתלמידי התמימים. לכבוד המבצע הפיקו עלון וקובץ לימוד מיוחד עליו יבחנו התמימים במהלך החודש הקרוב. המבצע המאורגן ברוח 'הקהל' ע"י התמימים השלוחים, כולל התוועדויות סוחפות, שיעורים, חידה יומית ואטרקציות מיוחדות למצטיינים. לתמונות

והקיצו ורננו שוכני עפר - האדמו"ר מערלוי

האדמו"ר מערלוי, הרב יוחנן סופר, הלך לעולמו הלילה (שני) בגיל 93 בעקבות דלקת ריאות שגרמה להידרדרות במצבו הרפואי. האדמו"ר מערלוי, שהיה דור חמישי לבעל החת"ם סופר, כונה במרוצת השנים 'זקן האדמו"רים' בשל גילו המופלג. עמד בקשר חם עם חסידות חב"ד, וזכה לביקור מיוחד בחלוקת הדולרים, בו ביקש ממנו הרבי שליט"א מלך המשיח שיפסוק על ביאת המשיח.

מצות האמונה

גם השנה נפתחה ההרשמה להזמנת מצות האמונה, מצות 'חבורה' של התמימים ב-770. מצות אלו התפרסמו בעקבות ההידורים הרבים הכרוכים באפייתן, כמו גם החיות המיוחדת של העוסקים במלאכה. המצות נאפות באותה מאפיה בה אופים את המצות של הרבי שליט"א מלך המשיח. לפרטים

שמונה תמימים סיימו שמונה מסכתות בחגיגה לגמרה של תורה

ביום רביעי בערב, התקיימה התוועדות בבית כנסת געצעל שול לרגל סיומי שמונה מסכתות ע"י תלמידי הקבוצה, קבוצה ע"ו. שמות מסיימי המסכתות התמימים: מענדי בן שמואל, ישראל גדסי, לוי הורביץ, מענדי שמי, אברהם דרמנקוב, מענדי קלפמן, שמעון חכמוב וישראל ארבוב.

לקראת ההתגלות - ניקוי המרפסת

לקראת ההתגלות המלאה והמושלמת של הרבי שליט"א מלך המשיח, ניקו היום את הוילונות במרפסת. תמונות

דינר מיוחד לרגל כ"ה אדר וכתיבת ספר תורה

לרגל כ"ה אדר, יום ההולדת של הרבנית חיה מושקא, אשת כ"ק אדמו"ר שליט"א מלך המשיח, עמותת "תפנית" עורכים דינר "הקהל" חגיגי ומיוחד, כשגולת הכותרת היא כתיבת ספר תורה פלאי לרפואת כל חולי עמו ישראל. אורח הכבוד: הזמר החסידי אריאל זילבר. האירוע יתקיים אי"ה במוצש"ק ויקהל שבת שקלים כ"ה אדר ראשון התשע"ו (5.3.16), בשעה 20:30 באולמי קאסיה המפוארים בחולון (רח' המלאכה 47).

ביקור הרבי הריי"ץ בארץ הקודש

וידאו שנערך בכשרון רב ע"י השלוחים לישיבה קטנה חח"ל צפת, והוקרן ביום המסע שבעקבות מסע הרבי הריי"צ לארץ הקודש. אחרי הוידאו, תמונות רבות נוספות מהמסע, באיכות מדהימה.

מסע התמימים בעקבות הרבי הריי"צ

לאחר חודשיים ימים של ציפייה דרוכה, זה הגיע. התמימים מהישיבה קטנה בצפת יצאו למסע של יום שלם בעקבות הביקור של הרבי הריי"צ בארץ הקודש * התוועדויות על הנושא, ביקורים במקומות, עדויות חיות ומסמכים מאותו ביקור הם רק חלק מהמסע הארוך. בואו והצטרפו למסע המיוחד עם גלריית תמונות מרהיבות!

משנכנס אדר מרבין - ב-770 - בשמחה

כפי הוראת הרבי שליט"א מלך המשיח, להוסיף בעניני שמחה בחודש אדר, ובמיוחד בשנה זו - המעוברת בה 60 יום של שמחה לביטול כל הענינים הלא-רצויים, מתקיימים במוקדי חב"ד ריקודי שמחה. ב-770, ממשיכים במסורת הריקודים מידי לילה בימי החודש, על ידי מטה שירה וזמרה, שיסד הרב יקותיאל ראפ ז"ל.

התוועדות י' שבט המרכזית באה"ק

שישים ושש שנות נשיאותו של הרבי שליט"א מלך המשיח, היוו את הציר המרכזי של כינוס "הקהל" והתוועדות ארצית שהתקיימה ביום רביעי שעבר י' שבט, באולמי "בלוודר" בראשון לציון, ליד שולחנות ערוכים

דף 45 מתוך 45