• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ד אלול התשפ"ד (27.09.2024) פרשת ניצבים - וילך

דיווח / ממשיכות ליפול מכות על חיזבאללה

חיזבאללה בפאניקה. בסוף הם יפחדו לפתוח את המקרר בבית... עכשיו ברור לו שהוא נתון תחת סידרת התקפות, שאין לו שום דרך להיחלץ מהן, כי הוא בכלל לא יודע היכן הוטמנו מטעני הנפץ הבאים. זוהי שעת הכושר הטובה ביותר לחסל אותו - לתקוף אותו בכל העוצמה
ממשיכות ליפול מכות על חיזבאללה
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

"הודו לה' כי טוב כי לעולם חסדו״! מכות מצרים ממשיכות ליפול על חיזבאללה הארור.

לפני כשעה החל שלב נוסף "במתקפת הביפרים" - שוב, מאות פיצוצים - בדירות, בנינים, מכוניות, חנויות וכו' וכו' - עם תיעודים רבים.

מה מתפוצץ עכשיו? מכשירי ווקי-טוקי, מכשירי קשר מסוגים נוספים, טלפונים סלולריים, ומכשירים אלקטרוניים נוספים - מחשבים ניידים ועוד.
בחלק מהבנינים התפוצצה מערכת האנרגיה הסולארית...

חיזבאללה בפאניקה.

בסוף הם יפחדו לפתוח את המקרר בבית...

הוראה כללית יצאה לכל הפעילים של הארגון - להתרחק מכל המכשירים האלקטרוניים! הוראה דומה ניתנה גם בסוריה - להתרחק מטלפונים מכל הסוגים!

עד עכשיו - לפחות 7 הרוגים במכה של היום, ומספר הפצועים מהיום כבר מגיע ל- 500!

ישתבח שמו לעד.

וכל זה קורה בלי סיכון של אף חייל, בלי טנקים, בלי מטוסים, בלי פצצות ובלי טילים...

להודות לה' על הניסים ולפרסם אותם בכל מקום ומקום!

המכה שחיזבאללה חטף היום חמורה מכמה בחינות מן המכה ספג אתמול:

1. כעת לחיזבאללה ברור שהוא חשוף לחלוטין - וכל מכשיר אלקטרוני שלו בחזקת חשוד.

עד אתמול בערב, הם חשבו שמדובר רק במכשירי הביפר המיוחדים, אבל היום, כשהתפוצצו גם מערכות אנרגיה סולארית, מחשבים, טלפונים ניידים וכו' - ברור לכולם שעומק החדירה לתוך חיזבאללה הוא אחר לגמרי - וזו חדירה שחיזבאללה בכלל לא מסוגל לשער את עומקה, ולאיפה היא הגיעה.

2. במכשירי ביפר ניתן להטמין רק כמות קטנה של חומרי נפץ, ואילו במכשירי ווק-טוקי, סלולרי, מחשבים וכו' - ניתן להטמין כמות גדולה יותר - ואכן רואים זאת בפיצוצים הגדולים וובשריפות הרבות שפרצו במקומות רבים בלבנון.

3. חיזבאללה כבר חשב ש "זהו", הוא ספג את המכה הראשונה, וכעת תורו להגיב.

אבל עכשיו ברור לו שהוא נתון תחת סידרת התקפות, שאין לו שום דרך להיחלץ מהן, כי הוא בכלל לא יודע היכן הוטמנו מטעני הנפץ הבאים - אולי הם בתוך ריהוט? מערכות תאורה? אולי בתוך מכוניות? קירות? תקרות ורצפות?

חיזבאללה סופג מכה אחר מכה, בלי יכולת לעצור, להתאושש, להתארגן, ולהתגונן או לתקוף ביעילות.

4. בשעות אלו, חיזבאללה נוטש למעשה את כל מערכת הקשר שלו - שהתבססה על הביפרים, ווקי-טוקי, מכשירי קשר, סלולרי, מחשבים וכו' - כל זה ננטש.

וברור שזו מכה עצומה לארגון.

למעשה, מבחינה צבאית זוהי שעת הכושר הטובה ביותר לחסל אותו - לתקוף אותו בכל העוצמה - דווקא כאשר הוא חלש, פצוע, חסר אונים, ומבולבל, בתי החולים עמוסים ולא מתפקדים, מאות מפקדים נהרגו או נפצעו, אלפי מחבלים נוטרלו, כל רשתות התקשורת ננטשו מחשש לחבלה / ציתות והאזנה, והמורל בשפל המדריגה.

האם אכן בישראל יעשו זאת? נתפלל שכן.

הכאוס וההלם בלבנון: חיזבאללה ספג מכה עצומה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...