• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ד אלול התשפ"ד (27.09.2024) פרשת ניצבים - וילך

סקירה קצרה: ניסי התופת בארץ הקודש

הנסיונות של שונאי ישראל לבצע פיגועים באמצעות מטעני נפץ ורכבי תופת עלו מדרגה לאחרונה, אולם באופן ניסי, הנסיונות האלו הסתיימו בדרך כלל במותו של המחבל בלבד • סקירה קצרה
סקירה קצרה: ניסי התופת בארץ הקודש
רכב התופת בעטרת (צילום: דובר צה"ל)
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

בחודש האחרון ניתן להצביע על עליית מדרגה בנסיונות הפיגועים באמצעות מטעני נפץ ומכוניות תופת, אולם לצד זאת, אפילו בערוצי התקשורת מתקשים להתעלם מההסבר הניסי לכך שנסיונות אלו הסתיימו בדרך כלל במותו של המחבל בלבד.

לפניכם סקירה קצרה על פיגועי המטען הגדולים שעם ישראל ניצל מהם בתקופה האחרונה בניסי-ניסים:

יום שלישי, ט' מנחם־אב:

1. לפני כחודש התפוצצה באזור חלחול מכונית ממולכדת בשל "תאונת עבודה" - ובמלים אחרות בשל נס גלוי... - 2 המחבלים נפצעו.

יום ראשון, י"ד מנחם־אב:

2. לפני כשבועיים התפוצץ בתל אביב מחבל עם מטען נפץ ליד בית כנסת גדול, שבו שהו באותה עת מתפללים רבים. הפיצוץ הרס לחלוטין משאית סמוכה, חלונות בית הכנסת התנפצו - אך איש מהמתפללים לא נפגע. יותר מכך - הפיצוץ אירע בין מנחה לערבית, בשעה שבה בדרך כלל המתפללים עומדים בחוץ, אך בשל אירוע אזכרה שהתקיים באותה שעה, כולם נשארו בתוך בית הכנסת.

יום שני, כ"ב מנחם־אב:

3. באזור טובאס בצפון השומרון התפוצצה לפני כחודש וחצי מכונית ממולכדת - ככל הנראה גם כן בשל תקלה כלשהי - עוד נס גלוי...

ליל שבת, כ"ו מנחם־אב:

4. בשעה 20:00 של ליל שבת, התפוצצה מכונית תופת בתחנת הדלק בצומת גוש עציון. כוחות הביטחון לא הבינו מדוע התפוצץ המחבל המיקום הזה, שבליל שבת ריק מיהודים..
המחבל עצמו חוסל לאחר שיצא מהרכב.

5. באותו לילה, הגיע מחבל עם רכב תופת לכניסה לישוב כרמי צור בגוש עציון. סייר הביטחון שראה אותו רדף אחריו וחיסל אותו. במהלך היריות לעבר הרכב, התפוצץ המטען.

יום ראשון, כ"ח מנחם־אב:

6. לפני כשבוע ניסו מחבלים להצמיד מטען לאוטובוס בדרום בית לחם - בנס גלוי איש לא נפגע. נזק נגרם לאוטובוס.

יום שני, כ"ט מנחם־אב:

7. בכניסה ליישוב עטרת שבבנימין, נחשפה מכונית תופת עם מטען גדול מאוד של 49 ק"ג חומר נפץ. המחבלים הטמינו מצלמה סמוך למכונית וחיכו שיעבור אוטובוס הילדים של הישוב כדי לפוצץ את המטען, השם ישמור. תושב שהבחין בכך הזעיק את כוחות הביטחון שפוצצו באופן מבוקר את המטען.

יום שלישי, א' אלול:

8. אתמול חשף כתב ערוץ 14, הלל ביטון רוזן, כי השב"כ סיכל לאחרונה 2 פיגועי מטען גדולים שעמדו להיות בלב ישראל ולגרום, רחמנא לצלן, לנפגעים רבים. את המטענים הגדולים תכננו המחבלים להביא משכם.

Baner (3)"היה נס גלוי", "זה נס גדול": ערוצי התקשורת מבינים שההסבר היחיד הוא - ניסים (צילום מסך)

התבוננות קצרה ברשימה זו, שאינה מגלה אפילו חלק קטן מכל מה שקורה, ממחישה לנו היטב את המציאות: אנחנו חיים בתוך ניסים. זו המציאות שלנו.

נסים גדולים ומתמידים, חלקם גלויים, חלקם נסתרים, חלקם מלובשים בתוך הטבע במידה כזו או אחרת - "תקלות", "תאונות עבודה", "פיצוץ מוקדם מדי" או "פיצוץ מאוחר מדי" - כל אלו שמות טבעיים להסבר היחיד: ניסים...

לצד ההודיה על הניסים, אסור להתעלם מנסיונות הפיגועים, ועל כוחות הביטחון להתייחס בחומרה לפיגועים אלו, כאילו - רחמנא לצלן - הצליחו!

***

פרסום הניסים וההודיה עליהם פועלים את הגאולה האמיתית והשלמה, כפי שאומר הרבי שליט"א מלך המשיח בשיחת הדבר־מלכות לפרשת וישב:
"...ההכרה וההודאה ונתינת השבח לה' על הניסים שהוא עושה, הרי בנוסף על ענין של הכרת טובה – ה"ז גם נוגע לביאת משיח צדקנו בגאולה האמיתית והשלימה, כפי שהגמרא אומרת: "ביקש הקב"ה לעשות חזקי' משיח . . אמרה מדת הדין לפני הקב"ה . . חזקי' שעשית לו כל הנסים הללו (שניצל מסנחריב ונתרפא מחליו) ולא אמר שירה לפניך תעשהו משיח".

עפ"ז מובן בעניננו, שפרסומי ניסא של הניסים שעושה הקב"ה בזמננו – הרי זה נוגע להבאת הגאולה האמיתית והשלימה בפועל ממש!"

מעל 700 חיילים נפלו מתחילת המלחמה

ממשיכות ליפול מכות על חיזבאללה

תגובות

  • משה מיפעי , י"ד אלול התשפ"ד, 22:42

    נשמח מאוד שימשיכו לעלות כבעבר כתבות על ניסים שהקב"ה לעם ישראל כמו שהרבי מלך המשיח כותב בדבר מלכות של וישב לפרסם את הניסים בשביל הגאולה, ע"י המשך הבאת כתובת של הרב אבישי איפרגן. יחי המלך

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...