• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

דיווח: בגלל הלחץ של ביידן - ישראל מסכנת חיילים בעזה

הוול סטריט ג'ורנל: בירושלים עושים ויתורים כדי לרצות את ביידן. בלינקן התעקש 'שמה שראינו בצפון עזה לא יחזור על עצמו בדרום', וישראל צייתה לזה. כעת היא מודיעה מראש על התקפותיה לאויב, כדי שהאזרחים יוכלו לברוח, היא משתמשת בכוח קטן יותר, וגם מסתמכת פחות על התקפות מהאוויר ועל ארטילריה
דיווח: בגלל הלחץ של ביידן - ישראל מסכנת חיילים בעזה
בלינקן, בביקור בישראל (צילום: לע"מ)
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

מתוך מאמר מערכת בעיתון האמריקני "וול סטריט ג'ורנל" - בגלל הלחץ של ביידן - ישראל מסכנת חיילים בעזה.

כמה ציטוטים מתוך הכתבה בעיתון האמריקני החשוב הזה: "הישראלים יודעים שביידן נתון ללחץ מהצד השמאלי של המפלגה הדמוקרטית, שקורא לעצור את המבצע הישראלי בעזה. כתוצאה מכך בירושלים עושים ויתורים כדי לרצות אותו. מזכיר המדינה אנתוני בלינקן התעקש 'שמה שראינו בצפון עזה לא יחזור על עצמו בדרום', וישראל צייתה לזה. כעת היא מודיעה מראש על התקפותיה לאויב, כדי שהאזרחים יוכלו לברוח, היא משתמשת בכוח קטן יותר, וגם מסתמכת פחות על התקפות מהאוויר ועל ארטילריה".

"כתוצאה מכך ישראל סופגת יותר נפגעים. שיעור ההרוגים הגבוה בקרב הלוחמים ברצועה ברור לישראלים, אבל לא מעניין אף אחד אחר בעולם. בסרטון שהפך לוויראלי נראה קצין חיל רגלים ישראלי מתלונן: 'איך ייתכן שאזור אינו מטוהר מהאוויר לפני שמאפשרים לחיילים להיכנס? עשינו את זה בהתחלה, אבל אולי עכשיו המנהיגים שלנו התחילו לתת עדיפות לחיי האויב על פני חיי החיילים' ".

"הפגיעה באזרחים בעזה היא טרגית, אבל היא בעיקר תוצאה מכך שחמאס מטמיע את עצמו, בתוך מה שאמור היה להיות מרחבים בטוחים לאזרחים. גם הצבא האמריקאי לא יכול היה להימנע מנפגעים אזרחיים במבצעים שלו נגד דאעש במוסול או במלחמות אחרי ה-11 בספטמבר.

"לישראל אין ברירות טובות במלחמה הזאת, אבל לאמריקה יש. ביידן יכול להתמקד יותר בתמיכה בבעלת הברית של ארצות הברית בעודה נאבקת באויב שרוצה לבצע בה רצח עם".

75 יום למלחמה - תמונת מצב מקיפה

יומן מלחמה: סיכום היום בחזית

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...