• ב"ה ימות המשיח!
  • ט"ז תמוז התשפ"ד (22.07.2024) פרשת בלק

חיי חיילינו קודמים - אסור להקשיב לאמריקאים

אם לא נתקפל ללחץ האמריקני נוכל להכות בחמאס הנאצי מכות נוראיות ללא הגבלה, תוך כדי הטלת מצור יעיל ואמיתי, שימנע ממנו לנשום במנהרות, מים ומזון, ויוריד אותו על ברכיו במהירות. הפרשן אבישי איפרגון בטור דומע בעקבות נפילת החיילים ביממה האחרונה
חיי חיילינו קודמים - אסור להקשיב לאמריקאים
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

אחת הטענות שמושמעות היא:

חייבים להישמע ללחץ האמריקני כי הרי בימים אלו ארה"ב מזרימה לנו נשק, ואם לא יהיה לנו אותו, איך נוכל להילחם?

התשובה לזה היא שאם נילחם כמו שאנחנו רוצים - בלי ההגבלות האמריקניות הנוראיות - לא נצטרך את הנשק הזה ונכניע את החמאס במהירות!

הסבר:

המגבלות האמריקניות הקשות מנעו מאיתנו - בגלל שהדרג המדיני התקפל - לעשות מצור אמיתי על עזה.

מצור אמיתי - כולל חסימה של מים, חשמל, כל סוגי המזון והציוד הרפואי - היה מוריד את החמאס על הברכיים תוך כמה שבועות לכל היותר!

1. אין ברצועה מאגרי מים גדולים, ולכן, בלי אספקת מים רציפה, גם האזרחים היו יוצרים לחץ בלתי נסבל על החמאס, וגם החמאס בעצמו לא היה שורד בלי מים בברזים.

2. אותו דבר בדיוק לגבי חשמל, ודלק לגנרטורים שמייצרים חשמל - שמאפשר לאוורר את המנהרות, ואפילו להפעיל בהן מיזוג אוויר!

בלי חשמל, ובלי דלק (שישראל מכניסה בכמויות אדירות - בגלל ביידן!), ובלי הגנרטורים - שישראל בעצמה סיפקה בגלל ביידן - המחבלים היו נחנקים במנהרות תוך כמה שבועות, ואז הם היו מוכרחים לצאת החוצה, להיהרג או להיכנע, וגם היינו מגיעים לעיסקות שחרור חטופים טובות בהרבה.

3. כל החטופים סיפרו שגם המזון היה מצומצם מאוד - לא רק עבורם, אלא כפי שהם ראו - גם לחוטפים שלהם. כך שגם בענין הזה - מצור מוחלט ללא אספקת מזון - היה אפשר להכניע את החמאס.

ועוד נקודה עיקרית מאוד - הלחימה כרגע, בכל האזורים, היא במפורש עם הרבה פחות אש אווירית על הבנינים, והתלונה הזאת מגיעה מחיילים מהשטח - כפי שראיתם בוידאו שצירפתי של החייל בג'באליה שמתלונן על כך.

זאת אומרת, שבמיוחד מלאחר הפסקת האש, חיל האוויר פועל הרבה פחות לשטח בנינים, ומשתמש הרבה יותר בתקיפות "פינצטה" מדויקות - שמתאימות אולי לחיסולים ממוקדים אבל לא מתאימות בכלל, להתמודדות עם אלפי מחבלים שממתינים בתוך המבנים, ובפירים שמתחת למבנים. 

אם צה"ל היה נלחם ללא המגבלות האמריקניות - והיה משטח מאות בנינים (אחרי אזהרה של אזרחים - שהיו בוודאי מתפנים במהירות כי הרי הם היו רואים שמי שלא מתפנה - נקבר בהריסות) - אז הלחימה הייתה מתקצרת בהרבה, ולא היינו צריכים את החימוש האמריקני הנוסף!

ההחרבה של הבנינים, צריכה להיות ע"י חימושים כבדים, של כמה פצצות במשקל של טון, שמביאות למחיקה של מבנה בן כמה מקומות (בדרך כלל נשאר ממנו רק מכתש) - ואז גם אין למחבלים להיכן לחזור, אין להם איפה להסתתר, וגם הפירים שמתחת למבנה - נהרסים או נסתמים ע"י ההריסות שמצטברות מעליהם.

טענה דומה הושמעה ע"י שר הבטחון וראש הממשלה אחרי מלחמת יום הכיפורים. כאשר האשימו אותם בכך שהם לא נתנו לצה"ל להנחית מכת מנע על מצרים וסוריה, לאחר שכבר הייתה התרעה סופית למלחמה של ראש המוסד, שנפגש בלונדון עם בכיר המרגלים של ישראל (אשרף מרואן) - שאמר לו בבירור שתפרוץ מלחמה.

שר הבטחון דאז, ואיתו ראש הממשלה, טענו שאם היו נותנים לצה"ל לבצע מכת מנע, אז ארה"ב לא הייתה שולחת לנו רכבת אווירית של נשק ותחמושת. ועל כך זעק הרבי מליובאוויטש מלך המשיח שליט"א, ואמר, שאם היו מנחיתים מכת מנע, אז לא היו צריכים בכלל את הנשק האמריקני של הרכבת האווירית!

שהרי אם הייתה מונחתת אותה מכת מנע, כל תכניות המלחמה של מצרים וסוריה היו משתבשות לגמרי, יתרון ההפתעה שעליו הן התבססו היה אובד לחלוטין, ולכן משך המלחמה היה מתקצר בהרבה, ולא היינו צריכים בכלל את אותה רכבת אווירית (שבהמשך גם כבלה את ידי צה"ל - כי בהמשך דרשה ארה"ב מישראל שלא להשמיד את הארמיה השלישית המצרית, וגם שלא להעמיק לחדור לתוך מצרים וסוריה, וישראל נענתה לזה בשל הלחץ והתחושה שחייבים את הנשק האמריקני).

שורה תחתונה:

אם לא נתקפל ללחץ האמריקני נוכל להכות בחמאס הנאצי מכות נוראיות ללא הגבלה, תוך כדי הטלת מצור יעיל ואמיתי, שימנע ממנו לנשום במנהרות, מים ומזון, ויוריד אותו על ברכיו במהירות.

עשרה חיילים נהרגו במלחמה בעזה, הי"ד

המחבל הצלף ימ"ש חוסל ב״ה | עדכונים מהלחימה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...