• ב"ה ימות המשיח!
  • ט"ז תמוז התשפ"ד (22.07.2024) פרשת בלק

נתניהו נכנע והדלק הועבר לרצועת עזה | מבזקים

בניגוד לכל ההצהרות המוקדמות, לא זו בלבד שמוכנסים בכל יום משאיות במסווה של סיוע הומוניטרי, אלא שאתמול אף הוכנס דלק לרצועה, זאת לאחר ההצהרות שהוכרזו מראש שהדבר לא ייעשה. במקביל התברר שהמחבלים הספיקו להתכונן לכניסת החיילים ולברוח דרומה
נתניהו נכנע והדלק הועבר לרצועת עזה | מבזקים
משאית דלק אילוסטרציה (צילום: David McElwee)
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

כמה עדכונים:

1. הערבים אומרים שצה"ל יצא משיפא. בצה:ל הודיעו שלא נמצאו חטופים, כן נמצאו אמצעי לחימה וגם עדויות לקיומה של מפקדת החמאס, ו"הוכחות" יפורסמו בהמשך - "עם סיום הפעולה". 

נזכיר, שמלכתחילה אמור בצה"ל הבוקר, שמדובר בפעולה ממוקדת על בסיס מודיעיני. ובכל אופן, יש דיווחים על כך שצה"ל ממשיך בסריקות במתחם בית החולים.

זה די ברור, שבמהלך 5 השבועות מאז תחילת המלחמה, היה די זמן לחמאס הנאצי להתכונן לכניסה הקרקעית (שבוודאי שיערו שתגיע), וסביר להניח שאכן, בתחילת המלחמה, אכן הגיעו לשיפא מחבלים רבים וכנראה גם חטופים, אבל, בשבועות שעברו מאז תחילת הכניסה הקרקעית, יכל החמאס למלט את אנשיו מהמקום ביחד עם החטופים.

2. ספינת קרב אמריקנית יירטה כלי טיס בלתי מאויש מתימן שהיה בדרכו לישראל. הירוט בוצע בים האדום, ולא חדר כלל לישראל, ברוך ה'.

3. היום הותר לפרסום שיחידת הכטב"מים של חיל התותחנים, שמפעילה את המל"ט זיק - שגם אוסף מודיעין וגם מבצע תקיפות - השמידה בכוחות עצמה מעל 500 מחבלים !!!

כל החיסולים הללו מתועדים היטב. היחידה הזו מספקת ליווי צמוד כוחות היבשה, מספקת להם מודיעין, ומחסלת מחבלים.

זה בנוסף לאלפי המחבלים שחוסלו ע"י חיל האוויר, והאלפים שחוסלו ע"י חטיבות החי"ר והשריון.

אסור להסכים להפסקת האש!

שוב דיבורים על הפסקת אש תמורת החזרת חלק מהחטופים.

כרגע מדובר על 50 חטופים בלבד מתוך ה- 240.

וכבר כתבתי על הסיבות הרבות מדוע אין להסכים לעיסקה חלקית כזו, שכל מטרתה היא למעשה אחת - עצירת הלחימה הקרקעית, עיכובה וביטולה, עוד יום ועוד יום, עד להתמסמסות שלה, שהחמאס הנאצי ישאף להשיג באמצעות שקרים ותירוצים שונים ומשונים.

הפסקה שכזו תאפשר לחמאס לשקם את מערכיו, לפגוע בחיילים ח"ו (כאשר ידי צמה"ל כבולות, ואילו חמאס תמיד יוכל לטעון שזה לא אנשים שלו, או שאלו מחבלים ש"לא מודעים" להפסקת האש בשל קשיי התקשורת ברצועה וכו'), להניע מחבלים, אמל"ח ותגבורות, ואף להטעין מאות משגרים שהתרוקנו מרקטות, ובמהלך הפסקת האש ניתן יהיה להטעין אותם מחדש.

כבר מתפרסם שחמאס דורש 5 ימי הפסקת אש!

ואין ספק שזה יהיה רק השלב הראשון מבחינתו, והוא ידרוש ימים נוספים. וגם יעשה עסקאות שחרור נוספות, של מספר חטופים קטן בכל פעם, כדי לעצור ולבטל את המהלך היבשתי של ישראל.

אסור להסכים לעסקאות חלקיות תמורת הפסקת אש!

נתניהו התקפל והכניס דלק לרצועה

היום מתגלה - ארה"ב והאו"ם הפעילו לחץ גדול מאוד על נתניהו, ואכן הוא התקפל, ומיכלית ענקית הכניסה 24,000 ליטר סולר (דלק) שמיועד כביכול רק לתדלוק של המשאיות של האו"ם שדואגות לאזרחים ברצועה, אבל לכולנו ברור, שהחמאס ישתמש בחלק נכבד מהדלק הזה לצרכיו!

חברי כנסת ושרים יצאו בפומבי נגד העברת הדלק הזו, אבל היא כבר בוצעה, ולא רק זה - כבר מדובר על העברות נוספות בימים הקרובים!

לצערנו, למרות כל הדיבורים על כך שלא יוכנס דלק לרצועה, כעת מתברר שדלק רב נכנס, וגם יוכנס עוד.

נזכיר, שהדלק חיוני להפעלת הגנרטורים שמפעילים את מערכות האוורור של המנהרות בהן מסתתרים אלפי מחבלי החמאס, וזוהי הסיבה היחידה לכך שמופעל לחץ כבד על ישראל לאפשר את כניסת הדלק הזה.

כל זה במסווה של "צרכים של האו"ם - עבור תדלוק המשאיות שלו".

שר הבטחון הניח תפילין - לחיזוק השמירה ההגנה וההצלה של ישראל

המצב בצפון: שורה ארוכה של אירועים במשך היום - ירי רקטות לעבר קרית שמונה ויישובים נוספים שקרובים לגבול, כמה אירועים של ירי נ"ט, וחדירת כטב"ם,

צה"ל השיב אש למקורות הירי, ותקף תשתיות ואתרים של חיזבאללה.

צה"ל פרסם הערב שבתוך שיפא נמצאו מדים של החאמס זרוקים - עדות לכך שמחבלים שהיו שם החליפו את בגדיהם הצבאיים, לבגדים אזרחיים, וכך הם נמלטו. כמו כן נמצאו בשיפא מערכות קשר וטכנולוגיות צבאיות של מפקדה צבאית, ביחד עם אמצעי לחימה וחומרי מודיעין. - שהועברו לבדיקה.

לפי צה"ל, 200 מחבלי חמאס ברחו לשיפא אחרי הטבח הנורא..

יחידה העלית של צה"ל שפשטה על המתחם - שלדג.

בפעולה שהייתה נסרק ככל הנראה רק בנין אחד (בניין ה MRI), מתוך הבנינים הרבים שיש בשיפא.

ומה עם המשך התמרון הקרקעי והכניסה לדרום הרצועה?

נראה שכרגע מתמקדים בטיהור צפון-מרכז הרצועה, בביסוס ההישגים, השמדת המנהרות והפירים, וחיסול המערך הצבאי של חמאס בגזרה זו. צריך לזכור, שבצפון-מרכז הרצועה, שהוא החלק הקרוב יותר לישראל, מוקמו רוב מערכי השיגור של החמאס, וכן מרכזיו השלטוניים והצבאיים בעיר עזה.

ולכן, סביר להניח שצה"ל ימוטט קודם כל לחלוטין את המערכים הללו, ואז ימשיך הלאה.

כבר עכשיו צה"ל החל לקרוא לתושבי חאן יונס, בדרום הרצועה, להתפנות מבתיהם. זה כנראה צעד מקדים לקראת תמרון קרקעי לדרום הרצועה, שיבוא לאחר טיהור השטח בצפון-מרכז הרצועה.

צה"ל מתקדם מאוד בטיהור השטח הזה, בצפון-מרכז הרצועה, ויש כבר כוחות מוכנים לכניסה גם לדרום הרצועה.

שר הבטחון גלנט כבר אמר שצה"ל יגיע לכל מקום ברצועה.

גלנט הניח תפילין ב" טנק חב"ד" בעוטף עזה. לפניכם לינק לוידאו, וגם תמונה.

20231115_235214 20231115_235216

כך התכונן החמאס לפשיטת צה"ל

וידאו מתוך בית החולים שיפא.

צילום שנעשה ביום רביעי - שעות לאחר הפשיטה של צה"ל על מכון ה MRI.

בוידאו רואים בבירור את כלי הנשק שנתפסו וכו'. וגם כיצד חמאס נטרל במכוון את כל מצלמות האבטחה כדי שלא יוכלו לתעד את פשעיו. 

נמשכת השמדת יכולות החמאס ברצועת עזה

המחבל הצלף ימ"ש חוסל ב״ה | עדכונים מהלחימה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...