• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

בנס נמנע מהמחבלים לבצע את זממם ולפגוע בהיקף רחב בהרבה

תוכניות מזוויעות של חמאס לטבוח בילדים ובני נוער בדרום נחשפו במסמכים שנתפסו. בניגוד לתכנון המדוקדק, חמאס לא הצליח לממש את זממו ולפגוע בילדים. רק בנסים גלויים ובהשגחה עליונה נמנע הרצח ההמוני של ילדי ישראל
בנס נמנע מהמחבלים לבצע את זממם ולפגוע בהיקף רחב בהרבה בנס נמנע מהמחבלים לבצע את זממם ולפגוע בהיקף רחב בהרבה בנס נמנע מהמחבלים לבצע את זממם ולפגוע בהיקף רחב בהרבה
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

ככל שעובר הזמן מתגלה החמאס ואיראן תכננו פעולה גדולה אף יותר, ורק בחסדי ה' הדבר לא עלה בידו.

התכנית הנרחבת כללה, על פי מסמכים שנתפסו, ומידע מחקירות - הסתערות על עוד אזורים במרכז, ומשלוח של מחבלים גם לערי המרכז!

המסמכים שנתפסו כוללים מפות, תצלומי אוויר, וכן הוראות מפורטות לביצוע עבור היחידות השונות, ובין היתר מובא שם, באחד העמודים שהוגדר "סודי ביותר", תוכנית תקיפה של קיבוץ סעד. כך, יחידת "1" מיועדת לתקיפת בית ספר ״דעת״ בשדות נגב, בעוד יחידה "2" מטרתה "לחטוף בני ערובה" במרכז הצעירים של בני עקיבא ובבית הספר הישן של "דעת"!

על פי המידע שנתפס, על גופות מחבלי החמאס ומהחקירות, התכנון היה להגיע למרכזים חינוכיים וקהילתיים, שבהם יש ריכוז גדול של אוכלוסיה ובני נוער, ושם לרצוח ולחטוף כמה שיותר בני ערובה רחמ"ל!

לפי התכניות הללו, נראה בבירור שהחמאס ואיראן הכינו תכנית מדוקדקת עבור כל קיבוץ ויישוב, ולא סתם התפרצו אליהם, אלא אספו מודיעין מקדים רב, כנראה גם באמצעות פועלים מעזה שהגיעו לאזורים הללו באופן תדיר וממושך, וגם באמצעות צילומי אוויר ע"י רחפנים ואמצעים נוספים, והם בנו תכנית מסודרת לתקיפת כל יישוב, כך שייפגעו מקסימום אזרחים, ילדים ובני נוער.

להלן מצורף אחד מתצלומי האוויר המפורטים, שנתפסו על גופות המחבלים.

רק בנסים גלויים לא התממש התכניות הגדולות והרצחניות הללו - חמאס לא הגיע לערי המרכז, וגם לכל האתרים שהוא תכנן להגיע בדרום, וגם לא השתלט על בתי ספר ומרכזים קהילתיים.

"מחה תמחה את זכר עמלק מתחת השמים - לא תשכח"!

ארה"ב מגבירה נוכחות צבאית במזרח התיכון

יומן מלחמה: סיכום היום בחזית

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...