• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"א תמוז התשפ"ד (27.07.2024) פרשת פנחס

נחשפים פרטים מהמתקפה הנוראית של ארגון הטרור הרצחני חמאס על יהודי ארץ הקודש

ככל שעובר הזמן נחשפים יותר ויותר פרטים מהמתקפה הגדולה של החמאס, ונחשפות היכולות הצבאיות שצברה המפלצת הזו, שניצלה את הקונספציה ישראלית של "שקט ייענה בשקט". ובמיוחד, ניצלה את ההתנתקות והגירוש של המתיישבים מהרצועה, להשתלטות מליאה עליה, ולבניין מסיבי של כוחות צבאיים
נחשפים פרטים מהמתקפה הנוראית של ארגון הטרור הרצחני חמאס על יהודי ארץ הקודש
(צילום: דובר צה''ל)
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

ככל שעובר הזמן נחשפים יותר ויותר פרטים מהמתקפה הגדולה של החמאס, ונחשפות היכולות הצבאיות שצברה המפלצת הזו, שניצלה את הקונספציה ישראלית של "שקט ייענה בשקט" - וניצלה את השקט להתעצמות צבאית, ובמיוחד, ניצלה את ההתנתקות והגירוש של המתיישבים מהרצועה, להשתלטות מליאה עליה, ולבניין מסיבי של כוחות צבאיים, להלן כמה מהחשיפות:

1. חמאס השתמש במתקפה שלו, לראשונה, במל"טים מתאבדים שהוא פיתח בעצמו מדגם "זאווארי" - שבהם הוא השתמש על מנת לתקוף את מערך המצלמות שהיה "העיניים" של מערך ההגנה.

2. במתקפת הטרור הרצחנית שהייתה אי פעם על ישראל השתתפו לפחות 1000 מחבלים מאומנים היטב, של יחידת העלית "נוחבא" של חמאס. משאבים רבים הוקצו על מנת לאמן את המחבלים הללו, והם הגיעו מצוידים בנשק איכותי מכף רגל ועד ראש, לאחר שעברו אימונים ע"י מדריכים איראנים בלחימת קומנדו, צליפה, נ"ט וכו'.

3. היום נחשף - בינתים ללא פרטים רבים - שחמאס תכנן לכבוש גם את בסיס חיל האוויר בחצרים!

במצב הגרוע שבו היה צה"ל בשבת, מי יודע אם לא היו מצליחים רחמ"ל, ומה היה קורה אז.

4. חמאס השתמש על מנת לפגוע במצלמות גם בצלפים מיומנים (שכנ"ל אומנו ע"י איראן, או ע"י מי שאומן באיראן - מדריכים של חיזבאללה וכו'), וגם ברחפנים שהטילו פצצות על המצלמות, על מערכת "רואה יורה" ועל טנקים.

5. ביום שני, לראשונה, דיווח החמאס על ירי של טיל קרקע אוויר לטווח של 35 ק"מ נגד מסוקים!

לדברי החמאס, מדובר בטיל ששמו "מתבר 3" ששוגר נגד מטוסי 16-F.

זוהי הפעם הראשונה שמדווח על שיגור טיל נ"מ לטווח כה ארוך!

וזה מלמד אותנו, שוב, על מה שקרה בכל השנים שמאז ההתנתקות, כאשר חמאס הלך והתעצם, והיום יש לו גם יכולות נ"מ לטווח של עשרות ק"מ!

6. השימוש המסיבי שעשה חמאס במצנחי רחיפה, גלשני רוח, וטרקטורונים מעופפים - הן במתקפה נגד מסיבת הטבע ברעים והן במתקפות מול הישובים - הייתה הפתעה עבור צה"ל, וגם היכולת הזו נבנתה בשנים האחרונות. היכולת האווירית הזו נבנתה ככל הנראה, גם היא, בסיוע איראני, והיא באה לידי ביטוי נוראי ורצחני במתקפה בשבת, אך גם לאחר מכן, כאשר היו כמה נסיונות חדירה אוויריים.

7. התקיפה הימית של חמאס - סירות, כלי צלילה, צוללנים - יכולת גדולה שחיל הים היה צריך להתמודד איתה.

8. חמאס פיתח בשנים האחרונות גם טילי נ"ט, וייצר גם מרגמות מסוגים שונים.

9. חמאס פיתח רקטות לטווחים שעולים בהרבה על 100 ק"מ, ןצבר ארסנל של עשרות אלפי רקטות. עד היום שוגרו מעל 5000 רקטות. מערך הרקטות שלו נמצא כולל תחת הקרקע, מוסווה היטב, והוא מוכן למאבק ממושך.

10. הכח הצבאי של החמאס גדל מאוד והוא מונה היום כ- 30 אלף איש לפחות - לא רחוק מזה חיזבאללה.

החמאס מתבסס על אימפריה כלכלית שבנה לעצמו, ועיל השליטה המוחלטת שלו ברחבי הרצועה, על מנת לממן את ההתעצמות הצבאית שלו. הכח הזה מחולק לחטיבות ולגדודים, והוא מתאמן באופן סדיר ומצויד היטב.

11. בספינות נשק שנתפסו בדרכן לחמאס, נמצאו גם טילי חוף-ים לטווחים של עשרות ק"מ.

12. חמאס מייצר באופן עצמאי סוגים רבים של מטעני נפץ, מוקשים, חומרי נפץ עבור הטילים והרקטות שלו.

לסיכום: הסכמי אוסלו ולאחריהם תכנית ההתנתקות, אפשרו לחמאס לבנות צבא של ממש, עם יכולות אוויריות, ימיות ויבשתיות, כאשר הוא מנצל לשם כך את כל המשאבים הכלכליים של רצועת עזה.

הגיע הזמן למחוק את ארגון הרשע הזה, שטבח ורצח 1000 נשים, ילדים, קשישים וצעירים - באופן האכזרי ביותר.

האם ישראל מתכננת לתקוף את חיזבאללה?

חרבם תבוא בליבם: שיגורים כושלים של חמאס התפוצצו בתוך הרצועה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...