• ב"ה ימות המשיח!
  • ט"ז תמוז התשפ"ד (22.07.2024) פרשת בלק

פרשנות / האם ישראל מתכננת לתקוף את חיזבאללה?

בשל ההתחממות בצפון, ארה"ב ממשיכה לפעול נגד הידרדרות מול איראן וחיזבאללה, ועכשיו מדווחים בארה"ב על אפשרות לשליחת נושאת מטוסים שניה לקירבת ישראל. בניגוד לכל מיני פרסומים, שאולי ישראל מתכננת עכשיו להכות בחיזבאללה להערכתי (אבישי איפרגון) זה בכלל לא נכון!
האם ישראל מתכננת לתקוף את חיזבאללה?
(צילום: דובר צה''ל)
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

לפני כשעתיים נורה טיל נ"ט מסוג קורנט לעבר נגמ"ש (יתכן ששוגרו אפילו 2 טילים) - בחסדי ה' הנגמ"ש לא נפגע.

בתגובה, תקף תה"ל עמדת תצפית נוספת.

בשל ההתחממות בצפון, ארה"ב ממשיכה לפעול נגד הידרדרות מול איראן וחיזבאללה, ועכשיו מדווחים בארה"ב על אפשרות לשליחת נושאת מטוסים שניה לקירבת ישראל.

בנוסף, הנשיא ביידן ובכירים אמריקנים ממשיכים לדבר עם שרי חוץ של מעצמות ומדינות נוספות - כדי להפעיל לחץ על איראן חיזבאללה.

בניגוד לכל מיני פרסומים, שאולי ישראל מתכננת עכשיו להכות בחיזבאללה (ובשביל זה מגייסים מאות אלפים וגם מבקשים עזרה מארה"ב), להערכתי זה בכלל לא נכון!

בישראל למיטב ידיעתי לא מעונינים במלחמה בשתי זירות, וזה אינטרס עליון, וזוהי הסיבה לכך שהתגובות של ישראל לחיזבאללה הן מדודות (כפי שגם הפעולות של חיזבאללה הן מדודות).

ביחד עם זאת, הכוננות מול חיזבאללה נשארת גבוהה, וכאמור לעיל ארה"ב מראה את נכונותה המליאה לתמוך בישראל בעוצמה. ביידן דיבר עם נתניהו כמעט מדי יום מאז תחילת המערכה, נשא נאום פומבי של תמיכה פומבית בישראל, והיום עומד לשאת עוד נאום - וזו תמיכה חסרת תקדים, שגורמת לאיראן ולחיזבאללה לחשוב פעמיים, וגם יותר מפעמיים לפני המהלכים שלהם.

תוך 48 שעות גיוסו מעל 300,000 חיילי מילואים

המחבל הצלף ימ"ש חוסל ב״ה | עדכונים מהלחימה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...