• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

נס נוסף: מחבל נתפס בדרכו לבצע פיגוע

מחבל שתכנן לבצע פיגוע דקירה בישוב אלון מורה, נתפס מבעוד מועד על ידי רבש"צ הישוב והועבר לטיפול כוחות הביטחון
נס נוסף: מחבל נתפס בדרכו לבצע פיגוע נס נוסף: מחבל נתפס בדרכו לבצע פיגוע
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

מחבל ערבי הגיע לפני שעה קלה מכיוון הכפר דיר אל חטב לעבר הישוב אלון מורה, בדרכו לרצוח יהודים.

רבש"צ הישוב (חסיד חב"ד) והמאבטח בשער הכניסה זיהו תנועה חשודה במצלמות האבטחה של הישוב וקפצו מיד לעבר הנקודה, שם תפסו את המחבל כשברשותו סכין גדולה, אולר ומצית.

המחבל היה מחופש לחייל, מה שממחיש את הנס בצורה יותר ברורה. הוא נעצר והועבר לטיפול כוחות הביטחון.

ראש המועצה יוסי דגן הגיע למקום ושוחח עם השומרים שיצרו את המחבל: "גיליתם גבורה, והצלתם היום נפשות בישראל. ההתיישבות בשומרון כולה גאה בכם ועם ישראל גאה בכם. נמשיך לבנות את השומרון בכל הכוח, לא נפחד ולא נהסס. נמשיך לבנות ולהתחזק.

אנחנו נמצאים במחסור משמעותי מאוד במרכיבי ביטחון בכל ישובי השומרון. מחסור שעומד על עשרות מליוני שקלים. כאן היה לנו נס והמחבל ניסה לחדור לישוב שקיבל מרכיבי בטחון רק לפני שנה וחצי. מה היה קורה אם לא היו מתקינים את מרכיבי הבטחון? היינו נמצאים היום באירוע בסגנון רצח רנה שנרב הי"ד בעין בובין רק לפני שנתיים. על מערכת הבטחון להורות להשלים את מרכיבי הבטחון, דווקא עכשיו".

אכן, אי אפשר להתעלם מהעובדה שהקדוש ברוך הוא עושה כאן ניסים גלויים: רק בשבועות האחרונים נעצרו עשרות מחבלים בנסיונות כושלים לרצוח יהודים. אולם הקריאה לממשלה צריכה להיות ש"אין סומכים על הנס", ועליה להפעיל את כל כוחותיה על מנת למנוע נסיונות הרצח שעלולים רחמנא לצלן להביא לרצח יהודים בפועל..

פיגוע ירי הסתיים ללא נפגעים בישוב שקד

יומן מלחמה: סיכום היום בחזית

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...