• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

התקיפה בסוריה נועדה להשמיד מתקני ייצור איראניים

התקיפה האחרונה בסוריה ביום חמישי בלילה, הייתה מסיבית במיוחד, ועל פי הדיווחים מסוריה, הושמדו בה מחסני טילים גדולים מאוד, וכן מתקנים תת קרקעיים לפיתוח וייצור של טילים, וגם מתקנים לשדרוג הטילים והפיכתם לטילים חכמים
התקיפה בסוריה נועדה להשמיד מתקני ייצור איראניים
תיעוד התקיפות באזור מסיאף שפרסמה סוכנות הידיעות הסורית
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

יותר פרטים נחשפים על התקיפה הגדולה של צה"ל בסוריה ביום חמישי בלילה.

התקיפה בוצעה באזור מסאייף - שהוא אזור שכבר הותקף פעמים רבות בשל היותו מרכז של פיתוח טילים וגם של נשק אסטרטגי. אולם, התקיפה האחרונה הייתה מסיבית במיוחד, ועל פי הדיווחים מסוריה, הושמדו בה מחסני טילים גדולים מאוד, וכן מתקנים תת קרקעיים לפיתוח וייצור של טילים, וגם מתקנים לשדרוג של טילים והפיכתם לטילים חכמים.

בתקיפה הגדולה הושמדו כמויות גדולים של טילים, נראו פיצוצי משנה רבים, וגם נוצרו שריפות גדולות, וסוריה נאלצה להזניק מסוקי ומטוסי כיבוי לאזור, בשל השריפות הגדולות.

ככל הנראה, עיתוי התקיפה קשור לכך שלאחרונה הוציאה רוסיה מהאזור לפחות סוללה אחת של 300-S, ויתכן מאוד שאפילו שתי סוללות. רוסיה הוציאה אותן על מנת לשלוח אותן לאוקראינה בשל מצבה החמור של רוסיה בלחימה, והעובדה שהיא סופגת לאחרונה מתקפות רבות בעומק שטחה (הן באזור קרים, והן באזור בלגורוד שברוסיה, והן בעומק חבל הדונבאס) ממל"טי תקיפה אוקראינים.

העובדה שסוללות הנ"מ הרוסיות הוצאו מהאזור הקלה על צה"ל להוציא תקיפה כה גדולה ולפגוע קשה מאוד באתרי הפיתוח והייצור, שחלקם תת-קרקעיים.

התקיפה הגדולה היא גם מסר ברור לחיזבאללה ולאיראן - לישראל יש יכולת גבוהה לתקוף ולהשמיד גם אתרים תת קרקעיים, והיכולת המודיעינית-מבצעית הזו יכולה להכות בכם במקומות הכואבים ביותר, ובהצלחה גדולה בחסדי ה'.

הניסים והנפלאות במבצע עלות השחר

יומן מלחמה: סיכום היום בחזית

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...