• ב"ה ימות המשיח!
  • ט"ז תמוז התשפ"ד (22.07.2024) פרשת בלק

פרשנות / חבורת השלטון בונה מדינת טרור מוסלמית נגד יהודים

תנועת רגבים מציגה מפות של אלפי בתים חדשים בבניה ערבית בלתי חוקית בשטחי C , שלא נוגעים בהם, לעומת נקודות המאחז הבודדות שניסו לעלות על השטח, בהפגנה שנעצרה ע"י מחסומי צה"ל, אלימות משטרה, וצווי הרחקה חדשים • שום ממשלה לא תושיענו, רק הרבי שליט"א משיח צדקנו
חבורת השלטון בונה מדינת טרור מוסלמית נגד יהודים
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

חבורת השלטון ממשיכה לסייע להקמת מדינת טרור מוסלמית בלב ארץ ישראל, על חשבון היהודים.

נסיון של תנועת נחלה להקים נקודות התיישבות חדשות בשטחי C כדי לעצור, ולו במעט את ההשתלטות הפלסטינית המסיבית על כל שטח C תוך קביעת עובדות בשטח, נתקל בתגובה אלימה של הממשלה.

2

באותו שטח C בו בונים הפלסטינים מדינה במהירות אדירה לפי "תוכנית פאיד", תוך התעלמות מכוונת של ממשלת, כביכול "ישראל" מכל מה שקורה בשטח, בכוונה גלויה לאפשר בקרוב את הקמת מדינת הטרור המוסלמית, 

תנועת רגבים מציגה מפות, שבאותו שטח C (שליטה ישראלית לפי הסכמי אוסלו הארורים) מקום בו בנויות כבר עשרות אלפי יחידות דיור פלסטיניות לא חוקיות, מחוברות בתשתיות וכבישים לא חוקיים, יושבות על צירים מרכזיים שימנעו בקרוב מעבר בין גושי ההתיישבות היהודיים, תוך התעלמות פושעת של חבורת השלטון בירושלים,

וכאשר יהודים מנסים להקים, ולו ישוב אחד כביכול "בלי אישור"  או אז לוקחת חבורת השלטון "אחריות", ויוזמה, ומגייסת את כל כוחות ה"ביטחון" צה"ל והמשטרה, על מנת לעצור את היהודים שלא יפריעו לפלסטינים להקים מדינה. ובאלימות.

ראש הממשלה הנוכחי יאיר לפיד שאשם גם הוא כקודמיו בסיוע לפלסטינים ופעולות נגד יהודים, הוא רק המשך ישיר לקודמיו רבין, נתניהו, שרון, ברק, אולמרט, ובנט שכולם, גם אם לא הכריזו כמו ביבי נתניהו על "שתי מדינות לשני עמים", מול כל העמים והשרים בכל פורום בינלאומי אפשרי,

אבל זו המדיניות שמבוצעת בפועל, הקמת מדינה פלסטינית תוך הסכמה וסיוע מצד חבורת השלטון בירושלים.

1

השיחה האחרונה, של הרבי שליט"א מלך המשיח בעניני שלימות הארץ וביטחון יהודים מסר לראש הממשלה שמיר דרך השר קצב ב-י' שבט תשנ"ב, שאם ימשיכו הדיבורים .. אז תקום מדינה פלסטינית.

מי שחתם על הסכם האוטונומיה לפלסטינים היה בגין, שמיר ניסה להתחמק, ולא עמד בכך, והרבי שליט"א מלך המשיח הפיל את ממשלתו. נתניהו נבחר על מנדט לבטל את הסכמי אוסלו, תוך הבטחה וחתיחמה שלו ושל שרון שלא יחזירו אף שעל, ושניהם שיטו בציבור בוחריהם וקידמו את המדינה הפלסטינית תוך ידיעה ברורה על סכנת הנפשות וחילול ה' שהם גורמים.

הרבי שליט"א מלך המשיח מזהיר שוב ושוב מצעדים כאלו, גם ב"דבר מלכות" שיחות תנש"א תשנ"ב, ש"פ פינחס, שבת בראשית, לך לך, ועוד הרבי שליט"א מלך המשיח חוזר ואומר שאסור לוותר על אף שעל.

בפועל, שלושים שנה אחרי שיחות אלו, כל ראשי הממשלות דיברו על החזרת שטחים, ונתנו שטחים בפועל. התוצאה שלא שומעים בקולו, היא מה שאמר הרבי שליט"א מלך המשיח לא' ביחידות, שכתוצאה מכך מדינת ישראל תהיה רח"ל "ממלכה שפלה".

מה פירוש ממלכה שפלה, שנכנעים ברצון לאויב תוך ביזי ביזיונות, בשעה שניתן בקלות לסלק את האויבים בתוך רגע:

מצד אחד, ימות המשיח, ואין נוגש ומבטל מקיום התורה ולימוד המצוות בעולם כולו. מצד אחד, מצד אחד, ארץ ישראל היא המקום הבטוח ביותר בעולם. טכנולוגיה "הייטק" אזרחית וצבאית שנמכרת לעולם כולו כולל מערכות נשק למדינות ערב שאיתם הסכמי שלום מתקדמים והולכים עם מדינות ערב כמו ערב הסעודית ממזרח, עד מרוקו ואוליי בקרוב יגיעו גם ללוב שבמערב. כל מדינות ערב הסוניות שארה"ב הפסיקה לתמוך בהן,  צריכות את מדינת ישראל נגד האיום האיראני השיעי, שארה"ב מתעלמת ממנו.

מצד אחד, מאגרי גז ישראלים בים, שמשם נמכר כיום גז מנוזל לאירופה המשוועת לגז שרוסיה מפחיתה בגלל שאירופה עוזרת לאוקראינה, וישראל מספקת גז לאותה אירופה שמשקיעה מיליארדים בבניית מדינה לפלסטינים (תוך הסכמה של חבורת השלטון).

אם ממשלת ישראל היתה רוצה, הרי בקלות ניתן היה להחזיר את כל הפלסטינים למקום הראוי להם, וכבר ראו זאת שלא היתה ברירה ועמדו בתוקף, ולמשל, כמו במבצע "חומת מגן" של אריק שרון. אבל אחרי כל ניצחןן צבאי, שעולה בקרבנות - חיילים יהודים הי"ד, הממשלה הרי רוצה להיכנע, וצה"ל יוצא מהשטח, והופך בידי חבורת השלטון לכלי לגירוש יהודים וסיוע לטרור רח"ל.

הביזיון הזה, שערבים  צעירים משתלטים באלימות ובקולניות הפגנתית אפילו בפארקים ציבוריים, מעשנים צועקים ומתפרעים בתחבורה ציבורית בכוונה תחילה, ומקבלים מהממשלה עוד ועוד. חוץ ממה שהם לא משלמים מיסים, חשמל ומים, וכן מקבלים ביטוח 60% מתשלומי הביטוח לאומי, (למרות שהם פחות מ40% באוכלוסיה), ובונים בלתי חוקי בכל מקום, והממשלה מלבינה להם את הבתים, אוגרים כמויות אדירות של נשק, מתעסקים בסמים, בפרוטקשן ומציגים עצמם כמסכנים שחייבים להמשיך לתמוך בהם, ומקבלים עוד מילארדים מלחץ פוליטי של חבורת תאבי שלטון בכל מחיר, כמו בנט ולפיד שני ראשי הממשלה האחרונים, שכאמור, אין הבדל עקרוני בינם לכל קודמיהם בנוגע לביטחון הבסיסי של כל יהודי בעולם.

וכאמור, חבורת השלטון, תוך גיוס כוחות כביכול ה"ביטחון" נכנעת למצב, וגורמת לפיקוח נפש בידיים, ועושה את זה ברצון, ובחשק וחפץ רח"ל.  

שום ממשלה לא תושיענו, רק הרבי שליט"א משיח צדקנו.  

פיגוע בירושלים: נהג אוטובוס נפצע

המחבל הצלף ימ"ש חוסל ב״ה | עדכונים מהלחימה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...