• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

המחוזי קבע: מאסר עולם לרוצח הרב שי אוחיון

בית המשפט המחוזי בלוד גזר מאסר עולם ופיצויים למשפחת הנרצח, על הערבי שרצח את הרב שי אוחיון הי"ד בפיגוע דקירה לפני כמעט שנתיים בפתח תקווה
המחוזי קבע: מאסר עולם לרוצח הרב שי אוחיון
הרב שי אוחיון הי"ד, באדיבות המשפחה
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

בית המשפט המחוזי בלוד גזר מאסר עולם על המחבל הערבי חליל דויכאת שרצח את הרב שי אוחיון בפתח תקווה לפני כמעט שנתיים בדקירות סכין.

בנוסף גזר בית המשפט על המחבל לשלם למשפחת הרב שי אוחיון הי"ד פיצויים כספיים בסך 258,000 ש"ח.

המחבל הורשע על פי הודאתו בכתב אישום מתוקן שהוגש על ידי עו"ד רועי רייס מפרקליטות מחוז מרכז (פלילי) ובו תואר כיצד ניצל עבודתו כפועל בניין באתר בנייה בעיר פתח תקווה כדי לקחת סכין אשר היתה מונחת במטבחון האתר, באמצעותה החליט לבצע פיגוע - לדבריו "למען פלסטין, העם הפלסטיני, מסגד אל אקצא ואללה".

לאחר מכן יצא רגלית לאזור צומת סגולה, שם ראה את הרב אוחיון הי"ד. המחבל שלף את הסכין ודקר את הרב אוחיון שלוש פעמים ובכך רצח אותו.

עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו המייצג את משפחתו של אוחיון כנפגעי עבירה מסר: "ההליך המשפטי הפלילי אין ביכולתו לתת את כל המענה לטרור. קברניטי המדינה חייבים לעצור את העברת הכספים לטרור, שכן כל עוד מדינת ישראל ממשיכה לתקצב את הרשות הפלסטינית – שמתקצבת באופן ישיר את המחבלים - המדינה לא מקיימת את חובתה הבסיסית לאזרחי ישראל, ומאפשרת את המשך הפגיעה בביטחונם. על מנת למגר את הטרור יש לייבש את ביצת הטרור, לגרש את המשפחות המחבלים מהארץ ולהטיל ענישה על כל סביבת הטרור".

על סימון ה'וי' של המחבל אמר עורך הדין "פעם אחר פעם אנו רואים שהמחבלים ממשיכים לחייך חרף ההליך הפלילי, ואין יותר ברור מזה כדי ללמדנו שיש צורך דחוף בהעברת הילוך במלחמה בטרור, על מנת שטרור לא ישתלם לאף מחבל ואף משלח מחבל".

לילה מתוח בשדרות ובישובים: הופעלו אזעקות

יומן מלחמה: סיכום היום בחזית

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...