• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ח אדר ב' התשפ"ד (28.03.2024) פרשת צו

דעה / טראומה - או שמחה והודאה

היחס שלנו למהלכים האחרונים צריך להיות כזה ששם, לצד הכאב, גם דגש על ההודאה על הניסים. הדרך לכך היא בלימוד תורת החסידות והשיחות הקדושות
טראומה - או שמחה והודאה
ניסים גלויים. ארסנל הנשק הגדול שאיתו הגיעו המחבלים לפיגוע בחדרה
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

יחד עם האירועים המצערים שפקדו לאחרונה את יושבי ארץ הקודש, בהם נפגעו כמה יהודים - אשר כמובן כל יהודי, אפילו רק מצד היותו יהודי - הוא "עולם מלא", "בבת עינו של הקב"ה", ולהבדיל, גם כמה שאינם יהודים, וכולנו נושאים תפילה לשלומם ורפואתם המיידית של אלו הזקוקים לכך, וכמובן מוחים כנגד מהלכי הממשלה אשר כדברי הרבי שליט"א מלך המשיח "עצם הדיבורים על מסירת שטחים מעודד את הטרור ומסכן מיליוני יהודים ח"ו".

יחד עם זאת, ראינו בפיגוע בחדרה ניסים גלויים, כאשר ברכב המפגעים נמצאה תחמושת אדירה ומקצועית שב"ה, בניסים גלויים בהתחשב בכמות שתוכננה - כמעט לא נעשה בה שימוש לפי התוכנית המקורית והמחבלים חוסלו ע"י כוחות הביטחון ברגעים הראשונים לפיגוע.

הרבי שליט"א מלך המשיח מלמד בשיחותיו הקדושות שכאשר מודים לה' יתברך על הניסים מתוך שמחה - זה עצמו מביא עוד ניסים בעולם ומגלה את הגאולה האמיתית והשלימה.

נשים לב לרגע, שכאשר קורה נס במישור הכללי או האישי (נס רפואי/הצלה מתאונה וכדומה) הרי שלפעמים דווקא זה שזכה לגילוי ה' באמצעות הנס - יכול להיכנס לשוק טראומתי כיוון שחווה דברים שמחוץ לטבע החיים הרגיל, במקום לשמוח ולראות ממה זכה להינצל ולראות את חסד ה' איתו.

אבל האמת, כפי שמחדש הרבי שליט"א מלך המשיח, שבעמדנו בכניסה לגאולה האמיתית והשלימה מתרחשים כל הזמן ניסים גדולים בעולם לטובת עם ישראל גם כשלא שמים לב לכך, ש"אין בעל הנס מכיר בניסו", ולעיתים נותן הקב"ה ליהודי להרגיש ולראות את הניסים מקרוב ממש כדי לטעום מהשפע של גילוי ה' בגאולה הקרובה מיד ממש.

הרבי שליט"א מלך המשיח מורה שבימינו אלה יש להתחזק בקיום תורה ומצוות, ובמיוחד בלימוד התורה בענייני משיח וגאולה שנתבארו בתורת החסידות ובמיוחד בשיחות הדבר-מלכות של הרבי שליט"א מלך המשיח בעצמו.

כאשר יהודי לומד את יחס התורה ופנימיות התורה לגבי המתרחש איתנו בימים אלו שבהם נכנסים לגאולה השלימה, יורדות הרבה מהתהיות והספיקות, והראייה מתמקדת בדבר האמיתי שקורה כאן - השגחה אלוקית מדויקת על כל יהודי ויהודי, שרואים כיצד הקב"ה דואג לקחת אותו יד ביד. כפי שכבר הבטיח הנביא בנבואת הגאולה "ואתם תלוקטו לאחד אחד בני ישראל", מתוך שמחה וטוב לבב, יחד עם כל עם ישראל מתוך שמחה וריקודים לקבל פני משיח צדקנו מיד ממש.

אשקלון: ניסה לחטוף נשק מחיילת - ונורה

האם תפרוץ מלחמה בצפון?

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...