• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

58 אקדחים, 3 רובים: הברחת הנשק הגדולה בהיסטוריה

שלושה מחבלים ערביים מהכפר טובא זנגריה, נתפסו השבוע בידי כוחות הביטחון, כשברשותם עשרות כלי נשק בשווי שלוש וחצי מיליון ש''ח • מפקד מחוז צפון: הצלנו חיי יהודים
58 אקדחים, 3 רובים: הברחת הנשק הגדולה בהיסטוריה
61 כלי נשק נתפסו (צילום: דוברות המשטרה)
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

שוב ושוב הקדוש ברוך הוא מראה לנו את חסדיו, ושומר עלינו מפני הבאים עלינו לכלותינו.

השבוע פורסם כי כוחות הביטחון סיכלו הברחת נשק בקנה מידה אדיר (תרתי משמע..). שלושה מחבלים ערביים מהכפר טובא זנגריה, נתפסו בניסיון להבריח נשקים מלבנון לישראל, כשברשותם 61 כלי נשק וסמים, בשווי של 3,500,000 שקלים.

המחבלים נתפסו בשעה שנהגו ברכב סמוך לצומת המוביל בצפון הארץ. ברכבם של המחבלים נמצאו 58 אקדחים, שלושה רובי אם-16, וכן שק של סמים במשקל של חצי קילו.

מפקד מחוז צפון ניצב שמעון לביא, מבקש להסתכל עד הדברים מהזווית הביטחונית: יש שמעריכים את השווי של 61 כלי הנשק שתפסנו בשלוש וחצי מיליון שקל, אבל אני מבקש שתסכלו על זה אחרת: הנשקים האיכותיים והחדשים האלו, אם היו מגיעים לרחובות המגזר הערבי, הערבים היו יורים בהם!

מי שרוכש נשק בלתי חוקי ברמה שכזו והכנות גדולה, קונה אותו כדי לעשות בו שימוש! אמנם תפסנו הברחה של מיליוני שקלים, אך זו לא הנקודה. אנחנו הצלנו כאן חיים של כמה עשרות תושבים, חלקם בודאי אזרחים תמימים ואף ילדים שהיו עלולים להיפגע. לקחנו מהמחבלים כוח, שאיתו הם משתמשים כדי לרצוח יהודים.

הרב שמואל אליהו: בשב"כ ביקשו "להרגיע את הרוחות"

יומן מלחמה: סיכום היום בחזית

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...