• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

שוטר נפצע בינוני בפיגוע דקירה בירושלים

בשעה האחרונה שוטרים שהוזעקו לשכונת ראס אל עמוד בירושלים בעקבות אירוע הצתת רכב, הותקפו על ידי מספר חשודים במקום תוך שאחד מהם דקר שוטר ונמלט מהזירה
שוטר נפצע בינוני בפיגוע דקירה בירושלים
הצלה ללא גבולות
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

בסביבות השעה 17 הגיע מחבל (23, ג'אבל מוכבר) לשכונת ראס אל עמוד שבמזרח העיר ירושלים, התקרב לעבר שוטר שטיפל באירוע הצתה, שלף סכין ודקר את השוטר ולאחר מכן נמלט מהמקום.

כתוצאה מהדקירה, פונה השוטר כשמצבו הוגדר באורח בינוני (עפ"י גורמי רפואה) לקבלת טיפול רפואי בבית החולים.

כוחות משטרה גדולים בראשות מפקד מחוז ירושלים, ניצב דורון תורג'מן, הגיעו לזירה והחלו בחקירת המקרה תוך איסוף ממצאים וסריקות אחר המחבל שנמלט מהזירה. מפקד המחוז קיים הערכת מצב מיוחדת בזירת הפיגוע במהלכה הנחה את המפקדים על חלוקת גזרות וביצוע סריקות נמרצות במטרה לאתר את המחבל שנמלט וחקירת הפיגוע הוטלה על היחידה המרכזית של מחוז ירושלים. 

לפני זמן קצר, במהלך פעילות אינטנסיבית תוך סריקות, כוחות המשטרה של מחוז ירושלים איתרו את המחבל בבית קרובת משפחתו והוא נעצר והועבר לחקירה.

ממ"ז ירושלים ציין בהערכת מצב לאחר מעצרו של המחבל-" תגובה מהירה של כוחות המשטרה ומג"ב מיד עם קרות האירוע, תוך סריקות מקצועיות ופעילות נחושה, הביאה לאיתור ומעצר המחבל. נמשיך לפעול אל מול איומי הטרור במתווים השונים על מנת להגן על האזרחים והשוטרים".

ה"שלום" מביא את הפיגועים 

הרבי שליט"א מלך המשיח אומר כי "השאלה איננה "שלום או שטחים", אלא "פיסת נייר או שטחים"; לא צריכים לחקירות ודרישות, או לדעת את המתרחש 'מאחורי הקלעים' בכדי להבין, שבשנה האחרונה - מאז חתמו על פיסת-הנייר (המכונה 'הסכם השלום') - היו פיגועים (בהם נרצחו יהודים, ה'-יקום-דמם) כה רבים; מאז מלחמת ששת הימים לא היתה שנה כה מלאה בפיגועים - כשנה זו!

כעת, לאחר שמצרים הפרה פעמים כה רבות את ה'הסכם' - ואשר בעקבות זה החלה ישראל להתחרט על החתימה - התקוה היא, שזו תהיה התחלה טובה (לא שחס-ושלום יתחרטו מזה, כפי שעשו כמה פעמים בעבר) ושיודו שמלכתחילה כל החתימה הזו היתה "מקח טעות", וכבר אכלו מספיק "דגים סרוחים" וספגו מספיק 'מלקות' - אשר אי-לכך, כבר הגיע הזמן לקיים את רצון ה'. ומכאן ואילך יפסיקו לתת, ואף את מה שנתנו ישתדלו לקחת בחזרה! - ברור שדרך זו לא תזיק, אלא רק תועיל, היות שהולכים בכוחו של הקב"ה שהבטיח שאם יעשו רצונו אזי יהיה "וכימך דבאיך", כמבואר לעיל בארוכה!

ובקרוב יקוים הפירוש השני ב"דבר ה'" - זה הקץ, הגאולה האמיתית והשלימה על-ידי משיח צדקנו בקרוב ממש!

(מעובד ע"פ שיחת י"ג תשרי תש"מ)

על ניסך: נחשפו מחבלים בישראל שעבדו בשירות האיראנים

יומן מלחמה: סיכום היום בחזית

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...