• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

החיסול בשכם: החוליה הייתה בדרכה לפיגוע נוסף

לאחר המבצע המרשים בתוך שכם בו חיסלו מסתערבי ימ"מ חוליית מחבלים ערביים שביצעו מספר פיגועי ירי, מתברר כי החוליה תכננה לבצע פיגוע נוסף שעות ספורות לאחר החיסול
החיסול בשכם: החוליה הייתה בדרכה לפיגוע נוסף
הנשקים שנתפסו על המחבלים. (צילום: דוברות המשטרה)
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

אדהם אל-שישאני, מוחמד אבו אל-ראאד ואשרף אל-מבסלט הם שלושת המחבלים שחוסלו היום בלב שכם, במבצע חיסול של כוח מסתערבי ימ"מ. המחבלים פעלו תחת ארגון הטרור "גדודי חללי אל-אקצה".

המסתערבים נכנסו לשכם ברכבים עם לוחיות רישוי פלסטיניות, וכשהגיעו מול הרכב בו נהגו המחבלים, הם חיסלו אותם באש מטווח קצר. לאחר מכן הסתלקו המסתערבים כלעומת שבאו.

לאחר החיסול מתבררים עוד ניסים: המחבלים חוסלו שעות ספורות לפני פיגוע נוסף שתכננו לבצע. כוחות הימ"מ שלפו מרכב המחבלים שני רובי אם-16, שהיו מיועדים (היל"ת) לפיגוע טרור נוסף.

כאמור, המחבלים ביצעו כבר מספר פיגועי ירי שבנס לא הביאו לנפגעים. שיטת הפעולה של המחבלים הייתה זהה בכל המקרים: הם הגיעו ברכב אל מקום הפיגוע, ירו מספר צרורות לעבר המטרה, וברחו מיד בחזרה לתוך שכם.

על חלק מפיגועים אלו דיווחנו כאן, כמו נסיון הרצח בצומת חטיבת שומרון לפני כשבועיים, וכן סיכום של מספר פיגועים נוספים לפני כמה שבועות.

תגובת השר לביטחון פנים, עמר בר לב: "במבצע בשומרון חוסלו לפני זמן קצר 3 מחבלים שפתחו באש על לוחמי הימ"מ, חוליית ירי שאחראית לשורה של פיגועים בשבועות האחרונים כנגד יהודים. כל הכבוד לכוחות הימ"מ המעולים על עוד ביצוע מוצלח".

רוה"מ נפתלי בנט הגיב: "הימ"מ, שב"כ, צה"ל - כוחותינו הוכיחו היום, שוב, שאין חסינות למחבלים. מי שפוגע בנו - ייפגע".

שר הביטחון בני גנץ: "אני משבח את צה"ל, השב"כ והימ"מ שחיסלו היום את חוליית המחבלים שביצעה פיגועי ירי בשבועות האחרונים. בתקופה האחרונה הנחיתי להגביר את פעילות הסיכול מול פיגועי הירי ואת הנוכחות בצירים ובמקומות המרכזיים באיו"ש. נמשיך בפעילות יזומה, נסכל ונשים את ידינו על מי שינסה לפגוע בחיי אדם".

יוסי דגן, ראש המועצה האזורית שומרון: "אני מודה לחיילי צה"ל, חיילי חטיבת שומרון, ימ"מ, שב"כ וכל כוחות הביטחון, על הפעילות הנחושה, והחתירה למגע ללכידת המחבלים. כך נלחמים בטרור, ללא מורא. אני קורא לממשלה ללמוד מהלוחמים, כיצד נלחמים בטרור. את הטרור מחסלים. אנחנו נמשיך לבנות את הארץ, להתחזק, האויב לא ירתיע אותנו".

את התגובה שלנו ניתן לסכם בפסוק עליו חוזר הרבי מליובאוויטש מלך המשיח שליט"א פעמים רבות: "ארץ אשר עיני השם אלוקיך בה מרשית השנה ועד אחרית שנה".

חסדי השם: חוסלה חוליית טרור ערבית

יומן מלחמה: סיכום היום בחזית

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...