• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

למרות ההבטחות: הדרום נותר מופקר לבלוני הטרור

בניגוד להבטחות החגיגיות שהופרחו עם סיום מבצע 'שומר החומות', מתברר כי ארגוני הטרור שבו לשגר בלוני טרור הגורמים נזק - ללא מענה הולם מצד הממשלה
למרות ההבטחות: הדרום נותר מופקר לבלוני הטרור
יחידות מחבלי הבלונים בפעולה
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

עם סיום מבצע שומר החומות נערכה מסיבת עיתונאים בהשתתפות ראשי מערכת הביטחון שם עלה המסר שנאמר בתקיפות לפיו תהיה תגובה חזקה ותקיפה על כל בלון תבערה המשוגר מעזה ושמבעיר את שדות העוטף.

כזכור, מזה שנים סובלים תושבי הדרום מאיום הבלונים, אשר משוגרים מרצועת עזה ומבעירים שריפות ענק, הגורמים לנזק וסבל גדול.

בשבוע שעבר חזר הדרום לבעור והתושבים מדווחים כי בכל יום נוחתים כמה בלונים כאלה בשדות ובשטחים החקלאיים בעוטף. לטענתם של חקלאים ותושבים במרבית המקרים הם אלו שמכבים את השריפות עוד לפני הגעת כוחות הכיבוי.

לצערנו, גם התגובה של הממשלה, שהפציצה בעזה בתגובה, לאחר לחץ גדול מצד התושבים, התבררה מהר מאוד ככזו שאינה מאיימת על שלום המשגרים. ראש הממשלה שבעבר קרא לפגוע בחיי המחבלים המאיימים על תושבי העוטף, נמנע מלפעול כדרוש, וההפצצה הסתכמה במספר פחונים ריקים שלא גרמו נזק ממשי. לא פלא שהמחבלים ממשיכים בשגרת השיגורים. 

הרבי שליט"א מלך המשיח מזהיר במשך שנים מגישה רופסת זו ואומר כי הכלת אירועי הטרור ואי נתינת מענה ראוי ותקיף, הם המגבירים את חוצפתם של המחבלים שמעזים בכל פעם להעלות את הרף בנסיונם לפגוע ביהודים היל"ת.

"אין ספק", אומרים תושבים בדרום, "כי הגיע הזמן להקשיב להוראות הרבי שליט"א מלך המשיח והממשלה צריכה בראש ובראשונה לבצע את תפקידה - לשמור ולהגן על חיי היהודים כאן".

 

סוכלה הברחת נשק גדולה מלבנון

יומן מלחמה: סיכום היום בחזית

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...