• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

המחבל שירה מטווח קרוב ורצח - זוכה בבית המשפט

בעיתוי מצמרר, בימים בהם ציינו 21 שנה לבזיון הגדול והבלתי נשכח בהפקרת קבר יוסף, זיכה בית המשפט מחבל שרצח מטווח קצר ביותר את בן יוסף לבנת הי"ד מאשמת רצח וקיצר את עונשו.
המחבל שירה מטווח קרוב ורצח - זוכה בבית המשפט
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

בעיתוי מצמרר, בימים בהם ציינו 21 שנה לבזיון הגדול והבלתי נשכח בהפקרת קבר יוסף, זיכה בית המשפט מחבל שרצח מטווח קצר ביותר את בן יוסף לבנת הי"ד מאשמת רצח וקיצר את עונשו.

כידוע על קבר יוסף נאמר בחז"ל כי הוא אחד מאותן מקומות שאין אומות העולם יכולים לטעון לבעלות עליהן: "א"ר יודן בר סימון זה אחד משלשה מקומות שאין אומות העולם יכולין להונות את ישראל לומר גזולים הן בידכם ואלו הן מערת המכפלה ובית המקדש וקבורתו של יוסף. מערת המכפלה דכתיב (בראשית כג) וישמע אברהם אל עפרון וישקול אברהם לעפרון בית המקדש דכתיב (ד"ה א כא) ויתן דוד לארנן במקום וגו' וקבורתו של יוסף (בראשית לג) ויקן את חלקת השדה יעקב קנה שכם. (בראשית רבה ע"ט, ז' פרשת וישלח).

לפני כעשר שנים, יצא בן יוסף לבנת הי"ד לקבר יוסף שם ברחבת קבר יוסף בשכם, חיכה המחבל ימ"ש יחד עם שני אנשי מנגנוני הביטחון הפלסטיני נוספים שירו ממרחק של כ-7 מטרים לעבר רכבו של בן יוסף לבנת הי"ד, מהירי נפגע לבנת מכדור בצווארו ומצא את מותו. לאחר הירי פיזרו היורים אבנים בזירה במטרה לשבש את הראיות במקום.

כאמור בית המשפט הצבאי לערעורים, זיכה את המחבל, מעבירת הרצח, והותיר את הרשעות בעבירות של ירי לעבר אדם ושיבוש הליכי משפט בלבד. ההחלטה מגיעה במסגרת ערעור אותו הגישו התביעה הצבאית כנגד החלטת בימ"ש הצבאי שומרון אשר זיכה את המחבל מעבירת הרצח והרשיע אותו בירי לעבר אדם ובשיבוש הליכי משפט והטיל עליו 6 שנות מאסר בלבד על מעורבותו ברצח. 

יצויין המחבל הינו שוטר פלסטיני, אשר הספיק להשתחרר מבית הכלא לאחר שסיים לרצות את מאסרו, והועלה בדרגה במנגנוני הביטחון הפלסטינים.

עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו שמייצג את משפחת לבנת אמר: "נעשה מעשה חמור, של שחרור לחופשי של המחבל שרצח את בן יוסף לבנת הי"ד. בימ"ש הצבאי לערעורים קיבל את פסק הדין השערוריתי של בימ"ש הראשון, שזיכה את המחבל מרצח, למרות  שכולם אמרו שזה המחבל הרוצח.

אין שום אפשרות אחרת, כמו שבימ"ש עכשיו אמר, אין שום תזה אחרת להסביר כיצד הוא נרצח מלבד אותו כדור שהמחבל ירה לכיוונו. השופט האשים את גופי החקירה בחקירה רשלנית, נכון החקירה לא נעשתה כראוי, וגם היו כאן קשיים אוביקטיבים בגלל שהפיגוע היה בשטח עויין, אבל אחרי כל זה, אם רוצים להעיר לגורמי החקירה הדרך היא לא על ידי שחרור מחבלים לחופשי.

זה פגיעה בעם ישראל, זה ביזיון ענק,  לא נשאר לנו אלא לסמוך על היושב במרומים, שהוא ינקום את נקמתנו, לצערנו בתי המשפט הצבאיים עסוקים בפלפולים משפטיים, ולא מסוגלים לתת מענה פשוט כנגד מחבל טרוריסט שברור שרצח יהודי, לא נשאר אלא לסמוך על הקב"ה", הוסיף בלייכר.

האם כעת יהיה סוף לחגיגות המחבלים בבתי הכלא?

יומן מלחמה: סיכום היום בחזית

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...