• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

נס גלוי • האיראנים ירו מטח רקטות לעבר ארץ הקודש: אין נפגעים ונזקים

כוח קודס האיראני מסוריה ירה אמש (רביעי) בלילה סמוך לחצות כ-20 רקטות לעבר רמת הגולן. בחסדי ה' לא היו נפגעים ואף לא נגרם נזק • המטה העולמי למען שלימות התורה העם והארץ: צו השעה לזכור את דברי הרבי מליובאוויטש מלך המשיח שליט"א הנוגעים לימים אלו ולזכור כי ארץ ישראל הוא המקום הבטוח ביותר • הכתבה המלאה
נס גלוי • האיראנים ירו מטח רקטות לעבר ארץ הקודש: אין נפגעים ונזקים
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

לראשונה כוח קודס האיראני מסוריה ירה אמש (רביעי) בלילה סמוך לחצות כ-20 רקטות לעבר רמת הגולן. בחסדי ה' לא היו נפגעים ואף לא נגרם נזק • המטה העולמי למען שלימות התורה העם והארץ: צו השעה לזכור את דברי הרבי מליובאוויטש מלך המשיח שליט"א הנוגעים לימים אלו ולזכור כי ארץ ישראל הוא המקום הבטוח ביותר • הכתבה המלאה

הנה לא ינום ולא ישן שומר ישראל: אמש (רביעי) בלילה סמוך לחצות, כוח קודס האיראני ירה לראשונה מטח של כ-20 רקטות מסוריה לעבר קו המוצבים הקדמי ברמת הגולן שבארץ ישראל.

בחסדי ה', אירע נס גלוי וב"ה לא היו נפגעים ואף לא נגרם נזק. דבורות צה"ל מסרה לתקשורת: הערב (רביעי) כי בוצעו מספר יירוטים על-ידי מערכת כיפת ברזל. עד כה לא דווח על נפילות בשטח ישראל. תושבי האזור מתבקשים לשהות במרחבים המוגנים ולהישמע להוראות פיקוד העורף, צה"ל ערוך ומוכן למגוון רחב של תרחישים ורואה את האירוע בחומרה".

ביום רביעי, כמה שעות מוקדם יותר, דווח בכלי תקשורת בסוריה כי ישראל תקפה עמדות של משטר אסד בקוניטרה. באחד הדיווחים נטען כי בין השאר הותקפה עמדה המשמשת כבסיס למיליציית חיזבאללה. כמו כן דווח כי ביום שלישי בערב אירעה תקיפה נגד מחסני טילים איראניים בבסיס אל-כיסווה של צבא סוריה.

ארגון הסורי לזכויות אדם דיווח כי לפחות 15 בני אדם נהרגו בתקיפה, בהם שמונה איראניים מתוך הארגון שנמנה עם המתנגדים למשטר אסד, שם טענו כי מדובר בתקיפה ישראלית כלפי מתקן צבאי איראני. בישראל סירבו לאשר כי צה"ל עומד מאחורי התקיפה.

יש לציין כי ביום שלישי, נשיא ארה"ב דונלד טראמפ הכריז על ביטול הסכם הגרעין שנחתם בין איראן למעצמות, וקבע כי מדובר בהסכם רע שלא צריך היה להיחתם: "המשטר האיראני הוא המממן העיקרי של טרור במזרח התיכון ותומך במיליציות טרור כמו חיזבאללה, הטליבאן ואל קעידה", אמר טראמפ. "..אף פעולה של המשטר לא הייתה מסוכנת כמו הרדיפה אחר נשק גרעיני. הסכם הגרעין אמור היה להגן על ארה"ב ובנות בריתה מפני השגה של נשק גרעיני על די איראן... יש לנו הוכחה שההבטחה האיראנית הייתה שקר... ישראל פרסמה ממצאים שהוסתרו על ידי איראן אשר הוכיחו את כוונתה של איראן להשיג נשק גרעיני. הסכם הגרעין לא היה צריך לקרות. הוא לא הביא שלום ולעולם לא יעשה זאת".

מהמטה העולמי למען שלימות התורה העם והארץ נמסר: בימים אלו אנו עדים לנבואת הרבי מליובאוויטש מלך המשיח שליט"א על כך שארץ ישראל הוא המקום הבטוח ביותר בעולם! ולכן עלינו לעשות לשים מבטחנו בה' יתברך ולפעול על פי תורתנו הקדושה בכך שאסור בשום פנים ואופן להתכופף מול אומות העולם, ועל הממשלה והצבא להיות תקיפים בכח ובגבורה מול אויבי ישראל ולא לוותר על שעל בארץ הקודש. ובעז"ה נזכה תכף ומיד ממש לראות בארץ ישראל השלימה והמובטחת בגאולה האמיתית והשלימה!

ברוך מתיר אסורים • החייל אלאור אזריה שוחרר היום ממאסר

יומן מלחמה: סיכום היום בחזית

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...