• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

חסדי ה' • הפצוע קשה מהפיגוע בשומרון יצא מסכנת חיים

חַסְדֵי ה' כִּי לֹא תָמְנוּ כִּי לֹא כָלוּ רַחֲמָיו: הבוקר (ד') פרסמה דוברות בית הרפואה 'בלינסון' בפתח תקווה, ע"פ נאמר כי החייל היהודי שנפצע קשה מאוד ב"פיגוע הדריסה" ביום שישי בשומרון ב"ה יצא מכלל סכנה והוא שב להכרה • בשורה משמחת זו מנחמת קצת את המצב הנוראי בו נערכו שני פיגועים קשים • הכתבה המלאה
חסדי ה' • הפצוע קשה מהפיגוע בשומרון יצא מסכנת חיים
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

חַסְדֵי ה' כִּי לֹא תָמְנוּ כִּי לֹא כָלוּ רַחֲמָיו: הבוקר (ד') פרסמה דוברות בית הרפואה 'בלינסון' בפתח תקווה, ע"פ נאמר כי החייל היהודי שנפצע קשה מאוד ב"פיגוע הדריסה" ביום שישי בשומרון ב"ה יצא מכלל סכנה והוא שב להכרה, אבל עדיין הוא מאושפז בטיפול נמרץ ומגודר כבינוני.

הקול היהודי

כפי שדיווחנו, סמוך לערב שבת קודש האחרון, אירע פיגוע רצחני סמוך למבוא דותן שבצפון השומרון, מחבל ערבי מהכפר ברטעה, ראה קבוצת חיילים יהודיים סמוך לפילבוקס, סטה עם רכבו מהנתיב והאיץ לעברם במהירות מופרזת ופגע בהם, למרבה הצער שני חיילים יהודים נרצחו שם: זיו דאוס ונתנאל קהלני הי"ד.

בפיגוע נפצעו שני חיילים, אחד היה קשה, והשני בינוני, כעת בחסידי שמיים שני החיילים יצאו מכלל סכנה, בשורה משמחת זו מנחמת קצת את המצב הנוראי בו נערכו שני פיגועים קשים אחד אחרי השני. אבל כעת שני החיילים בחיים אשר יחד עם זאת עדיין זקוקים לרחמי שמיים.

מתחקיר שנערך מתברר כי המחבל פגע תחילה בשני חיילים, ואז האיץ ופגע בשניים הנוספים, שלא הגיבו בנתיים, לא ברור אם בשל הזמן הקצר או בשל חשש לפתוח באש. המחבל עצמו נפצע באורח קל- בינוני, קיבל טיפול רפואי והועבר לחקירה.

מדברי השב"כ לתקשורת עולה כי מדובר ב"מחבל וותיק" שהיה כלוא בעבר על רקע ביטחוני שהשתחרר באפריל 2017, מיד עם מעצרו הועבר לחקירה. בחקירתו הודה כי התכוון לדרוס במטרה לרצוח חיילים יהודיים, אך יחד עם זאת השב"כ מסר כי בשלב זה של החקירה לא מזוהים נוספים שהיו מעורבים או מודעים לכוונת הפיגוע.

לאחר הפיגוע פרסם אתר "הקול היהודי" כי עשרות מקרוביו של המחבל עובדים אצל יהודים ברחבי הארץ, וכן בישובי יהודה ושומרון. בעקבות הפיגוע הוקפאו היתרי הכניסה של בני חמולת המחבל.

בכלי התקשורת הערבים הופצו תמונות של המחבל נעצר בעבר בידי שוטרי מג"ב כשעל פניו חיוך. לפני כשנה הוא שוחרר ממאסר, וביום שישי ביצע פיגוע נוסף.

במהלך הלוויה אביו של נתנאל קהלני הי"ד הביע זעם על רשויות המדינה שלא נלחמות באויב בנחישות, ודרש להטיל עונש מוות על המחבל ולפגוע בבני משפחתו.

"חייבים גזר דין מוות. לא יעזור להרוס בתים ולהאכיל אותם על חשבון המדינה. צריך לזרוק את המשפחה של המחבל לים. אם לא תהיה החלטה זה ימשיך, הגיע הזמן לעשות לזה סוף". קהלני סיפר כי יש לו בן נוסף בשירות צבאי ועוד בן צעיר שצפוי להתגייס, אך כעת הוא מתלבט האם לאפשר לו ללכת לצבא. "אני לא יודע אם לשלוח את הבן הקטן לגיוס. עדיף שיישאר אצלי", אמר האב.

בימים אלו עם ישראל מתפלל לרפואתם של החיילים שנפצעו ומאחל להם רפואה שלימה קרובה בתוך שאר חולי עמו ישראל.

בעקבות הפיגועים • פעילי 'עוצמה יהודית' הפגינו בשער שכם

יומן מלחמה: סיכום היום בחזית

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...