• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

העילוי בישיבה התגלה כגוי גמור

עולמו של בחור ישיבה חרב עליו לאחר שאמו גילתה לו לפני שהתחיל בשידוכים, שהיא שהיא רוסיה שלא עברה גיור. נבואת הרבי על המקרה בשנת תשל"א.
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

העילוי בישיבה התגלה כגוי גמור

עולמו של בחור ישיבה חרב עליו לאחר שאמו גילתה לו לפני שהתחיל בשידוכים, שהיא שהיא רוסיה שלא עברה גיור. נבואה של הרבי שליט"א מלך המשיח משנת תשל"א (1971) שמתגלה בשנת תשפ"ב (2021).

ההקלטה היא משיחת כ' מנחם אב תשל"א, בה מוחה הרבי שליט"א מלך המשיח במשך יותר משעה על ענין מיהו יהודי,  ניתן לשמוע את הקטע המתורגם מדקה 07:33 בהקלטה.

 

כיכר השבת:

מדובר בבחור ישיבה, אהד המתמידים של הישיבה ומפאר׳ גידוליה, שהוריו עלו מאוקראינה לפני מספר שנים. בחודש שעבר. כשהוחלט כי יחל לשמוע שידוכים ולצאת להיפגש כדי למצוא את האישה איחה יקים את ביתו על אדני התורה והיראה. הוטלה הפצצה על ראשו.

סערה גדולה פרצה באחת הישיבות המוכרות לאחר שאחד מבחירי התלמידים בישיבה - התגלה כגוי שנולד לאם גויה, כך נודע ל'כיכר השבת'.

הסיפור הדרמטי, שמכה גלים, התגלה כאשר הבחור החל לשמוע שידוכים - או אז התברר כי הבחור השקדן והשטייגעניסט - הוא בכלל גוי גמור.

מדובר בבחור ישיבה, אחד המתמידים של הישיבה ומפארי גידוליה, שהוריו עלו מאוקראינה לפני מספר שנים. בחודש שעבר, כשהוחלט כי יחל לשמוע שידוכים ולצאת להיפגש כדי למצוא את האישה איתה יקים את ביתו על אדני התורה והיראה, הוטלה הפצצה על ראשו.

בשיחה שערכה אתו אימו, היא חשפה בפניו כי אמנם אביו הוא יהודי כשר - אך היא עצמה גויה, מאוקראינה, שלא עברה כל גיור.

המידע - טלטל את עולמו של הבחור, שהרגיש כי כל מה שבנה בעמל וביזע רב, במשך שנים - נחרב ברגע אחד.

בעודו שבור ורצוץ, מיהר הבחור לאחד הר"מים בישיבה, ושיתף אותו בסוד שנחשף בפניו זה מכבר, על-ידי אימו.

נודע כי אחד מרבני הישיבה פנה בבהילות אל הראשון לציון והרב הראשי, הגאון רבי יצחק יוסף, בכדי לנסות ולמצוא פתרון הלכתי מהיר ויעיל עבור הבחור ולהביא להרגעת הרוחות הסוערות בהיכלה של הישיבה.

לאחר בחינת הסיפור וצלילה לעומקה של הלכה, הכריע הראשון לציון כי הבחור חייב כמובן לעבור גיור על-פי ההלכה. בכדי לסייע בעדו, פנה הרב לבכירים במער הגיור - כדי שאלו יזרזו ככל יכולתם את הליך הגיור של העילוי הישיבתי.

"צריך לנהוג במקרה הזה כבית הלל, ואהבת את הגר", הסביר הרב הראשי בשיחה עם בכירי מערך הגיור, את פשר הבהילות לזרז את גיורו של הבחור החרדי, שאין לו בעולמו אלא ד' אמות של הלכה ותורה.

בימים האחרונים החל הבחור לעבור את תהליך הגיור, כדת וכהלכה, כשמיד לאחריו ישוב אל הגמרא והסטנדר, ויחזור לפגישות השידוכים.

בנינים קורסים, היהודים ניצלים, והגאולה קרובה

תמונות החטופים ששוחררו שהיו על חלון הבית חב"ד: השליח בראיון לעמי מימון

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...