• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

בנינים קורסים, היהודים ניצלים, והגאולה קרובה

"סדק סדק תרדוף", כך סיכמה כותרת ראשית באתר חדשות מוביל שרשרת אירועים והתראות על קריסת מבנים • זה התחיל בבנין מגורים בחולון שהתמוטט כערימת לבני משחק, המשיך בשני בנינים שלושה בנינים שפונו בקרית שמונה לאחר רעש חזק וחשוד שנשמע, והגיע גם לבני ברק, שם פונו שני בנינים לאחר שנתגלו בהם סדקים • גלות או גאולה?
בנינים קורסים, היהודים ניצלים, והגאולה קרובה
הסדקים שנוצרו בבניין בחולון (צילום: דוברות כבאות והצלה מחוז דן)
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

ימים מספר לפני יום כיפור, קרס בניין ברחוב סרלין בחולון, לאחר שכמה דיירים התלוננו על "פיצוץ" ששמעו ועל כך שאינם יכולים לפתוח את דלת ביתם. מכבי האש שהגיעו למקום הבחינו בסדקים שנוצרו בבניין, ופינו אותו בזריזות מכל יושביו. כעבור יום - הוא קרס מעצמו. כשברוך ה' הוא ריק לחלוטין, בנס.

4 ימים אחרי כן, זמן קצר לפני כניסת יום הכיפורים, פונו שלושה בניני מגורים ב'סמטת המלכים' בקרית שמונה, דיירת בבנין דיווחה על רעש חזק ששמעה וצוותי הכיבוי איתרו סדק בקיר תומך של אחד הבניינים והורו בנוסף על פינויים של שני הבנינים הסמוכים. 15 המשפחות משלושת הבנינים הועברו לקרובי משפחה ולאכסניות שם שהו במשך היום הקדוש.

במוצאי יום הכיפורים, עובר אורח ברחוב בר אילן בבני ברק, הבחין בסדקים עמוקים באחד הבנינים. צוות כיבוי והצלה פינה 9 משפחות שגרו בבנין ולמקום הוזעק מהנדס העיר שהורה על פינויו של הבנין הסמוך בנוסף. העירייה שיכנה את הדיירים שפונו במלון ויז'ניץ שבעיר וצוותי הכיבוי ניתקו את הבניינים מחשמל ופינו את מכלי הגז.

בנינים נוספים בשכונת רמת אליהו בראשון לציון קיבלו צווי פינוי. בבנינים אלו קיימים ליקויי בטיחות מזה חודשים ארוכים, ולאחר האירוע בחולון, עיריית ראשון לציון החישה את תהליכי הפינוי.

שורת אירועים תכופים אלו, גרמו להרמת גבה בקרב מהנדסים, ראשי ערים ופסיכולוגים. אלו האחרונים ניסו להסביר את התופעה בחששות שהתעוררו לאחר קריסת הבנין החולון. אך במבט מעמיק יותר, מדובר בסימן רב משמעות. מלבד הניסים הגלויים שבהם ניצלו עשרות משפחות בזמן הנכון, רעידות אדמה, זעזועים וקריסות, נכתבו בדברי הנביאים בהקשר של הגאולה העתידה, כמו שקראנו בהפטרת שבת חול המועד סוכות בנבואה המספרת על 'מלחמת גוג ומגוג': ''ונהרסו ההרים ונפלו המדרגות וכל חומה לארץ תיפול''.

מלחמת גוג ומגוג שמוזכרת בדברי הנביאים היא מלחמה קשה הצפויה בימות המשיח שבסופה יכניע ה' באותות ובמופתים את גוג ואת צבאו וכך יידעו כל העולם ויכירו במציאות ה'.

אך הרבי שליט"א מלך המשיח אמר כי יש אומרים שמלחמת גוג ומגוג התקיימה כבר במלחמת העולם הראשונה ובפעם אחרת, לקראת מלחמת המפרץ התבטא: "דבר פשוט הוא, עד כדי כך שלא צריכים אפילו לעורר על כך, שלאחרי השואה - לא תקום פעמים צרה . . . ואדרבא: יהיה אך טוב וחסד, בטוב הנראה והנגלה, לכל יהודי ולכל בני ישראל בכל מקום שהם, ובהדגשה - טוב הנראה והנגלה!!!"

סיומם של האירועים בנס וללא כל נפגעים משקף את המצב בו אנו נמצאים עתה, כבר יצאנו ידי חובת כל הענינים הבלתי רצויים, כעת בני ישראל מקבלים אך טוב וחסד בגשמיות וברוחניות כיאה לימות המשיח.

ה’כהן’ שלא היה יהודי

תמונות החטופים ששוחררו שהיו על חלון הבית חב"ד: השליח בראיון לעמי מימון

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...