• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

ה’כהן’ שלא היה יהודי

הקהילה החרדית בגבעה הצרפתית בירושלים סערה וגעשה כשהתפוצץ אחד הסיפורים המטלטלים בתולדותיה. משפחה אמריקנית שהתערתה מזה שנים בקהילה החרדית בגבעה הצרפתית בירושלים התגלתה כלא יהודיה. אב המשפחה שהזדהה ככהן, שימש כסופר סת"ם וכתב תפילין ומזוזות, נחשף כמסיונר
ה’כהן’ שלא היה יהודי
מסימני מלך המשיח: “ילחום מלחמות ה’”. מחולל המאבק להגדרת יהודי בחוק רק על פי ההלכה
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

ילדי המשפחה למדו במוסדות החינוך החרדיים בשכונה ונטמעו בחברה, אך התרמית עלתה על שרטון כאשר אם המשפחה חלתה את חוליה האחרון ומתה. הקהילה התגייסה לעזרה והתרימה סכומים גדולים עבור קרן מיוחדת לעזרת המשפחה ואז עלו סימני שאלה וניצני אזהרה.

בשלב זה, נכנסו עסקנים לעובי הקורה ובבירור מעמיק על המשפחה ומוצאה נחשפה האמת. התברר כי המשפחה עלתה לארץ עם מסמכים מזויפים, התערתה בקהילה, והאב פעל בחשאי להפצת אמונתו הנוצרית בקרב הציבור החרדי.

התברר כי בעבר האיש נחשף כמה פעמים, פעם כאשר למד באחד הכוללים החשובים, ופעם אחרת כשהמשפחה התגוררה בנחלאות, אך בכל פעם הוא המשיך את פעולתו באזורים אחרים. עוד נודע כי 'יד-לאחים' פועלים זמן רב לשמוט את הקרקע מתחת לרגליו באמצעים רגולטוריים הרחק מאזני הציבור והתקשורת.

מהארגון נמסר: “מדובר במקרה שנמצא בטיפולנו שנים רבות. פרסום הפרשיה כעת מזיק למאבק במיסיון ופגע בעבודתנו מאחורי הקלעים בטיפול במקרה זה ומול מקרי התחזות של מיסיונרים אחרים. התושב האמור אישר לפני כשש שנים בפנינו את החשדות כי היה בקשר עם מיסיונרים למטרות הטפה והבטיח כי שינה את דרכו אך בימים אלו נידונים על שולחננו חומרים המעלים סימני שאלה קשים בנושא. כשיסתיים ההליך נפרסם את מסקנתנו מול הגורמים השונים.”

בשבועות האחרונים, נתקבל פסק מבית הדין לאישות וערעורים בפילדלפיה ובו כתוב לאמר כי אין בגט גירושין משום הוכחה ליהדותו של הרשום בו. ובכך למעשה, נשמט הקרקע תחת אחת ההוכחות של אותו מסיונר שהציג גט אותו אישר בית הדין בפילדלפיה ובאמצעותו נחשב כיהודי.

המקרה המצער הזה, שנוסף לשורת מקרים מטלטלים נוספים, מחדדים את עמדתו של הרבי שליט"א מלך המשיח ואזהרתו הברורה בדבר הסכנה המוחשית בהקלות אלו ואחרות בתחום הגיורים. וכמו שהתבטא ש'גוים ילמדו בישיבות'.

למרות שבשעתו היו גורמים שהעדיפו לטרפד את הצעת החוק לתיקון הגדרה ל"יהודי הוא מי שנולד לאם יהודיה או שנתגייר כהלכה", הרי שכיום מודים כולם כי הרבי שליט"א מלך המשיח צדק במאבקו, כשאפילו בתוככי הקהילות החרדיות ובישיבות ניתן למצוא אי-אלו גויים שהסתננו לעם ישראל שלא על פי ההלכה.

כולם כעת מודים שהגיע הזמן להקשיב לנביא הדור, ולקבל את דרכי הפעולה לתיקון שלימות העם, התורה וארץ ישראל.

רק ציות מוחלט לדבריו, תביא לתיקון פרצות חמורות אלו ולהגנה על העם.

שאולזון: בג"ץ מיהו יהודי בגלל דרעי וגפני

תמונות החטופים ששוחררו שהיו על חלון הבית חב"ד: השליח בראיון לעמי מימון

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...