• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

פרוייקט מיוחד: יש נביא בישראל! - נבואותיו של מלך המשיח

לציון 32 שנים לשיחה הנפלאה שבת פרשת שופטים ז׳ אלול תנש״א בה אמר הרבי שליט״א מלך המשיח שצריכים לפרסם לכל אנשי הדור על נביא דורנו, אתר הגאולה מגיש פרוייקט מיוחד בו ייתפרסם מידי יום מאמר על הנבואות של הרבי שליט״א מלך המשיח בזמנים שונים • יש נביא בישראל!
פרוייקט מיוחד: יש נביא בישראל! - נבואותיו של מלך המשיח
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

בימים אלו מציינים אנו 32 שנה לשיחה הנפלאה שבת פרשת שופטים ז׳ אלול תנש״א בה אמר הרבי שליט״א מלך המשיח:

״ישנה ההוראה כנ"ל, שצריכים לפרסם לכל אנשי הדור, שזכינו שהקב"ה בחר ומינה בעל-בחירה, שמצד עצמו הוא שלא בערך נעלה מאנשי הדור, שיהי' ה"שופטיך" ו"יועציך" ונביא הדור, שיורה הוראות ויתן עצות בנוגע לעבודת כל בנ"י וכל האנשים דדור זה, בכל עניני תורה ומצוות, ובנוגע לחיי והנהגת היום יום הכללית, גם ב"בכל דרכיך (דעהו)" ו"כל מעשיך (יהיו לשם שמים)",

עד – הנבואה העיקרית – הנבואה ש"לאלתר לגאולה" ותיכף ומיד ממש "הנה זה (משיח) בא״.

בימים הקרובים יעלה באתר הגאולה פרויקט מיוחד: יש נביא בישראל! במסגרת הפרוייקט תתפרסם כתבה אחת בכל יום על אחת מנבואותיו של הרבי שליט״א מלך המשיח במשך השנים.

פרסום הכתבות נועד להדגיש ביתר בהירות את הניסים והנפלאות שאירעו בעקבות נבואותיו של הרבי שליט״א מלך המשיח (כמו גם את התוצאות כשאין מקשיבים לדבריו ר״ל), וכפי שאמר הרבי מלך המשיח שליט"א בשיחת פרשת וישב תשנ"ב: "...ההכרה וההודאה ונתינת השבח להשם על הניסים שהוא עושה, הרי בנוסף על ענין של הכרת טובה – הרי זה גם נוגע לביאת משיח צדקנו בגאולה האמיתית והשלימה...".

בין הנושאים שיובאו לפניכם בסדרת הכתבות:

מלחמת המפרץ: הפעולות שנקט הרבי שליט״א מלך המשיח לפני מלחמת המפרץ, כשבערב המלחמה קרא לבטוח בה' ובישר את הניצחון ובסיומה קרא לנצל את ההתעוררות המיוחדת לתשובה שלימה ולהביא את הגאולה. הרבי שליט״א מלך המשיח תבע לנצל את ההתעוררות לעניינים מעשיים ויצא נגד ההכרזות בדבר נכונות להחזרת השטחים.

מלחמת יום כיפור: באותם ימים שחגגה האופוריה חגגה והממשלה דאז התפארה בהפסקת אש ושקט בגבולות, המודיעין הודיע שבוע לפני פרוץ הקרבות על סבירות נמוכה למלחמה, ואילו הרבי שליט״א מלך המשיח, זה מספר חדשים, קורא לפעול עם ילדים בתורה, תפילה וצדקה כמ"ש: "מפי עוללים ויונקים יסדת עוז להשבית אויב ומתנקם". הסיפור המלאה והנסים הגדולים.

הפצצת הכור האטומי בעיראק: איך לא הבחינו האמריקאים במטוסים היוצאים? כיצד גילו העיראקים את המטוסים? מדוע לא הועברה הודעת חוסיין לעיראקים? ועוד ועוד שאלות שהתשובה להם היא אחת: נס גלוי. עוד אחד מהניסים שחולל הרבי שליט״א מלך המשיח לאחר שחזה בנבואה את העומד לקרות והקדים רפואה למכה.

מלחמת של"ג: הקדמת הרפואה למכה הייתה למעלה מחצי שנה קודם, עם המבצע "אות בספר תורה" - לכל יהודי בכלל ולחיילי צה"ל בפרט, על מנת ש"ימלט עמך כל הנמצא כתוב בספר", ובעיצומו של המצור על ביירות - נוספה משימה מסוכנת...

שלימות הארץ: על הממשלות בישראל • מהלכי הממשלה בחברון • שלום עכשיו • על ההסכמים עם המחבלים • על משאל עם • על מזימות המחבלים בשנת תש"נ • על הדרך היחידה לשלום • על מלחמת ההתשה • על האינתיפדה • על האוטונמיה • על המתנחלים. ממלחמותיו של הרבי שליט״א מלך המשיח נביא הדור.

נפילת ברית המועצות: בהתוועדות יום ב' של חג השבועות ה'תשכ"ד כשאמר הרבי שליט״א מלך המשיח לקהל שיאמרו לחיים לזכותם של יהודי רוסיה, תגובת הקהל הייתה אדישה. בו' תשרי בשנת ה'תשכ"ז, אמר הרבי שליט״א מלך המשיח שברית המועצות תתפורר. כשעלה גרובצ'וב לשלטון, אמר לפרופסור ירמיהו ברנובר שמסך הברזל עומד להיעלם, הרבי שליט״א מלך המשיח אמר כי יש לנקוט בצעדים מעשיים לקראת נפילת המשטר הקומניסטי והורה לבנות שיכוני עולים עבור העולים הרבים העתידים לעלות לארץ ישראל בעקבות פתיחת מסך הברזל. הנבואה המפתיעה והניסים הגדולים.

יהלומים בקישון: בשנת 1988 – כשהגיע ראש העיר חיפה דאז, אריה גוראל, איש מפלגת העבודה, ל"חלוקת הדולרים" הידועה של הרבי שליט"א מלך המשיח. בשיחה ביניהם, כבדרך אגב, סיפר לו הרבי על "מקום בעמק ליד חיפה שבו נמצאים אבנים טובות ומרגליות, והקדוש ברוך-הוא עשה פלא והוא הטמין אותם בעומק הארץ". גוראל לא עשה בנידון זה דבר, עד שבא חסיד חב"ד ומצא יהלומים בקישון המזוהם בזכות נבואותו של הרבי שליט"א מלך המשיח.

על כך ועוד בפרוייקט המיוחד שיעלה באתר בימים הקרובים

חלק נכבד מהחומרים שיתפרסמו הם מספרו הפופולארי של הרב רפאל חרותי "יש נביא בישראל".

המהפך המזרחי: מלך המשיח מנבא את התפרקותה של ברית המועצות

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...