• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ב ניסן התשפ"ד (30.04.2024) פרשת אחרי מות

חסיד חב"ד או חסיד פה לין?

כעת, ישנה הוראה מגבוה, סע קדימה אל הר סיני! האמת, אין זה פשוט לקפוץ לים, צריך דביקות במסירות נפש עצומה למשה רבינו ולשליחות היחידה, אחרת נשארים על החוף... כתבת דעה של השליח הרב דורון אורן
חסיד חב"ד או חסיד פה לין?
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

חסיד חב"ד או חסיד פה לין?

הרב דורון אורן

בני ישראל עומדים לפני הים כאשר אחריהם שועטים פרעה וחילו המצריים. רוח קרב אוחזת את נחשון בן עמידב, נשיא שבט יהודה, רוח הגאולה והשליחות הנעלית - ממשיכים אל הר סיני, לקבל את התורה!  הוא שומע את משה מקבל מסר ברור מפי הגבורה, "דבר אל בני ישראל ויסעו"! לא זה הזמן לחשבונות.   אמנם שומע נחשון גם דיעות אחרות, אשר יש להן הצדקה על פי שכל של תורה!  אבל כעת, ישנה הוראה מגבוה, סע קדימה אל הר סיני!

האמת, אין זה פשוט לקפוץ לים, צריך דביקות במסירות נפש עצומה למשה רבינו ולשליחות היחידה, אחרת נשארים על החוף...

עד מתי "עד מתי"?

חברים, זה לא קצת מוגזם? חלפו שנים רבות מאז קיבלנו את בשורת הגאולה ועדיין אנו רצים על שפת הים. אמנם  עם דגלי משיח והוספה בכל קווי העבודה,  מתוך ציפייה לגאולה... אבל הרי הגאולה כבר כאן?! מתי כבר נקפוץ לים?

הרבי הסביר מדוע נקראת מדינת פולין בשמה. לפני כמה עשרות שנים, בזמן של סוף הגלות, "נחו" היהודים בפולין  לפני הגאולה, במצב שאיפשר ללמוד תורה בשקט ומתוך הרחבה גשמית. ברם מדובר היה במצב של שינה - "פה לין" - כאן נישן, במצב של ליל הגלות.

זהו זה, קופצים לים!

כעת הזמן לקפוץ לים, להתחיל לחיות גאולה בפועל. לקיים את ההוראה של משה שבדור, הוראה שבאה מגבוה! אין להתבלבל ממי הים המכסים ומסתירים את האמת, הרי בשיחותיו הקדושות, הרבי שליט"א מלך המשיח אומר במפורש, שהגאולה כבר כאן. אם כן, אין לחכות, פשוט צריך להתחיל לחיות את הגאולה! הקפיצה למים מתבצעת מתוך שמחה והתקשרות  למשה שבדור, הרבי שליט"א, שפועל את בקיעת הים!
אז מתגלה, איך שבאמת "אודך ה׳ כי אנפת בי", אין רע בעולם והכל טוב בתכלית!

אופן הקפיצה, ביטול בפשטות

והנה לפנינו כמה ממאפייני המהלך הגאולתי, המהווים את הקפיצה לתוך הגאולה:
ראשית כל, שמחה תמידית, לשם כך יש להרבות בהתוועדויות של שמחה! ע"י שלשה פרקים רמב"ם, משלימים את הדירה בתחתונים. לומדים חסידות בשופי ומתענגים כל רגע שביום מדביקות באלוקות. וכמובן... מפרסמים את הנבואה שלאלתר לגאולה! כל זה מתוך התקשרות וקבלת פני משיח בפועל ממש בכל רגע. מציאותו וכל ענייניו בכל מכל כל, נעשים קודש לנשיא הדור, שעניינו להביא לימות המשיח. הפעולות נעשות מתוך וודאות גמורה שתיכף ומי"ד ממ"ש מצטרפים אלינו  עם ישראל מכל הדורות  ומקבלים את התורה חדשה בבית המקדש  (זה הבסיס, הפירוט בתוך שיחות הדבר מלכות).

לא מסתפקים במים הרדודים

אך כל זה אינו מספיק אלא למים הרדודים בלבד. כדי להעמיק באמת ושהמים יגיעו עד לצוואר, אנו נדרשים לתוספות מיוחדות של ימות המשיח! תוספות שלא תמצא להן הוראה מפורשת בשיחות, כיוון שנולדות מהרגש חסידי, רוח נחשונית. תוספות שנובעות מתוך התחלת תקופת קבלת השכר, בה מודגשת עבודת התחתון, שבא לקבל שכרו. וכמו למשל, קבלת לקח או דולר בימים אלה של ימות המשיח והנחת ארבע זוגות תפילין.

לחיים לחיים!
עוזבים את פה לין ועולים על ענני שמיא לבית המקדש השלישי, מי"ד ממ"ש!

 

לבנה הכי גדולה מזה "חיים" שנה

השמאל המשיחי

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...