• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ח סיון התשפ"ד (04.07.2024) פרשת קורח

ט"ו סיון • מאסר הרבי הריי"צ

הרבי הריי"צ כותב ביומן המאסר, שהוא ראה במסמכי הכלא שנגזר עליו מות ביריה, שורה זו נמחקה, ובמקומה נכתב גלות בסיביר, גם שורה זו נמחקה ובמקומה נכתב גלות בקסטרמא. הרבי שליט"א מלך המשיח מרבה לדבר על הניסים הגדולים שליוו את מאסרו ושחרורו של הרבי הריי"צ, שהשלטון שרצה לרצוח אותו, נאלץ לקבל את כל התנאים שלו ליציאה מהמדינה.
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

ט"ו סיון • מאסר הרבי הריי"צ

הרבי הריי"צ כותב ביומן המאסר, שהוא ראה במסמכי הכלא שנגזר עליו מות ביריה, שורה זו נמחקה, ובמקומה נכתב גלות בסיביר, גם שורה זו נמחקה ובמקומה נכתב גלות בקסטרמא. הרבי שליט"א מלך המשיח מרבה לדבר על הניסים הגדולים שליוו את מאסרו ושחרורו של הרבי הריי"צ, שהשלטון שרצה להרוג אותו, נאלץ לקבל את כל התנאים שלו ליציאה מהמדינה.

אור לט"ו סיון תשפ"ז (1927) נאסר הרבי הריי"צ ע"י הג.פ.או. על הפצת תורה ויהדות, והשתחרר בי"ב תמוז.

הרבי הריי"צ כותב ביומן המאסר, שכאשר היה במשרד הכלא על מנת לצאת לגלות קסטרמא, (ג' תמוז), הוא ראה במסמכים שפסק הדין שניתן לו היה מות ביריה, שורה זו נמחקה, ובמקומה נכתב גלות בסיביר, וגם שורה זו נמחקה ובמקומה נכתב גלות בקסטרמא.

הרבי שליט"א מלך המשיח מרבה לדבר על הניסים הגדולים שליוו את מאסרו ושחרורו של הרבי הריי"צ, שהשלטון שתכנן לרצוח אותו, נאלץ לקבל את כל התנאים שלו ליציאה מהמדינה.

חלוקת דולרים להוספה בצדקה • י"ב סיון תשפ"א

לתת צדקה בלילה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...