• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

המפלגה החרדית ביותר ?!

המפלגה החרדית ביותר ?! מזמן כבר אין. המפלגות הדתיות מכרו את הדת תמורת כסף לישיבות ומשרות לקרובים וחברים. שיחות קודש מהרבי שליט"א מלך המשיח על המפלגות וחברי כנסת דתיים. בכתבה המלאה
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

המפלגה החרדית ביותר ?!

המפלגה החרדית ביותר?! מזמן אין. המפלגות הדתיות מכרו את הדת תמורת כסף לישיבות ומשרות לקרובים וחברים. שיחות מהרבי שליט"א מלך המשיח על המפלגות וחברי כנסת דתיים.

בפורים תשד"ם, בחלק משיחה בנושא שלימות הארץ ו'מיהו יהודי', הרבי שליט"א מלך המשיח מגלה שהמפלגות הדתיות מכרו את דת ישראל תמורת כסף לישיבות וג'ובים לקרובים לצלחת.

הרבי שליט"א מלך המשיח מדבר כרגיל בלי לפרש בשמותם, אבל הדברים ברורים לגבי כל המפלגות הדתיות כולן: מפד"ל, אגו"י, וש"ס שמנעו את תיקון חוק מיהו יהודי, ועשו כל שביכלתן למנוע את תיקון הפירצה, ועד היום!!

בנוגע לכסף לכנסיות ומנזרים: משרד הדתות היה שנים רבות בידי מפד"ל, עד שש"ס קיבלה את ה"ירושה", שזה כולל, כסף לכל "עניני דת" כולל לעבודה זרה כפשוטו, והרבי שליט"א מלך המשיח אומר כאן שמדובר במאות אלפי דולרים, דרך שליח דתי, ומי יודע למי מחלקים יותר כסף, לעבודה זרה או לישיבות.

אגודת ישראל שנכנסה לקואליציה יכלה לסגור את נתב"ג בשבת, וויתרה בשביל כסף. אגודת ישראל מנעה את תיקון חוק השבות כאשר היה ניתן בקריאה ראשונה, כאשר כל חבריה ברחו מההצבעה כדי שלא יהיה לה רוב. חברי הכנסת של אגו"י התנו את כניסתם לממשלה רק בתפקיד "סגני שרים", כלומר שותפים לעוגה - אבל רק בלקיחת כסף ותפקידים, וכביכול לא אחראים לחילול ה'. 

וכל זה כאשר ברור לכולם, שגם "סגן שר" נושא באחריות לכל עניני הממשלה שהוא שותף בה, על אחת כמה וכמה שר, שמחלק כסף לעבודה זרה, ושותף בהחזרת שטחים, ובנייה לערבים (לא תחנם), וגירוש יהודים, (עופרה, עמונה, עשרות מאחזים), שכל המפלגות הדתיות וחרדיות היו שותפות בפועל למעשים אלו בשנים האחרונות, ואין פוצה פה ומצפצף!!

 לתשומת לב כל אלה שהולכים להצביע, בעד "המפלגה החרדית ביותר", ראה גם בתחילת דבריו של הרב וולפא "דרך אמונה בחרתי", במענה של הרבי שליט"א מלך המשיח לעיתונאי נחשוני, שתמיכתו במפלגה מסויימת היתה רק בזמן שאותה מפלגה הלכה על פי שולחן ערוך, וכן בהמשך דבריו הרלוונטיים אחרי 21 שנה, שאין עבור מי להצביע, היות שבכל מקרה מטרתם היא להשתלב בקואליציה על מנת לתמוך בתוכנית המאה רח"ל.

= = =

דווקא כשעומדים ערב מסירת השטחים - מצא הוא לנכון להיכנס לממשלה...

אותו אחד חשב שהדבר יישאר בינו לבין מי שעמו הוא דיבר, אבל כדי שזה יהיה יותר בגלוי, כאמור לעיל, פרסם חבירו בכל העיתונים שפלוני-בן-פלוני, היה תחילה מחוץ לממשלה בגלל שכך אומרת ההלכה, ואחרי-כן הוא נכנס בפנים כדי להגן על התורה- ומצוות בארץ הקודש, ואחרי-כן הוא הודיע שמכיון שה'כסא' אינו לפי כבודו הוא יוצא החוצה, והממשלה הודיעה שהיא אינה מתחשבת בזה מכיון שחבירו מאותה מפלגה הודיע מיד שישנה עצה למשבר...

אכן זהו המצב במפלגה זו. הוא כביכול נכנס ויוצא, אבל בפועל, אף פעם הוא לא חשב לצאת מהממשלה...

שאלו אותי: כיצד יתכן דבר כזה, שבמשך שנים-עשר חודשים הוא התאפק ולא נכנס לממשלה, ועכשיו - כאשר הולכים למסור שטחים ביהודה ושומרון - הוא נכנס פנימה. וכי הוא מעונין שהקלון של מסירת שטחים יהיה גם עליו?! - הוא הרי פוליטיקאי, אז שימתין שלשה ימים ואחרי-כן יכנס?!

עניתי, שהחשבון הוא פשוט ביותר: לאחר שיחזירו את יהודה ושומרון, כבר לא יצטרכו אותו בממשלה, היות וכל הסיבה שצריכים אותו היא, כי תמיד הוא מרעיש מבחוץ אודות יהודה ושומרון, וכאשר הוא יהיה בפנים, אזי (כפי שהוא עצמו הכריז בגלוי) הוא יהיה מוכרח להפסיק 'לזרוק את עצמו' למשמעת.

לאו דוקא שיש אצלו, אבל 'משמעת' של הממשלה - היתכן שלא לקיים?! הרי הוא נשבע 'שבועת אמונים'! (- איני מבין מה עוזרת 'שבועת אמונים'?! הרי כאשר ישנה שבועה קודם לזה, אזי השבועה לא חלה. ואפילו אצל הגויים -להבדיל - זה כך. ועל-אחת-כמה-וכמה שהשבועה הראשונה היא מה שהוא מושבע ועומד מהר סיני - מהקב"ה עצמו, והשניה היא שבועת בשר-ודם).

אך אם הוא ימתין כמה ימים, ובינתיים יחזירו כבר את יהודה ושומרון - כבר לא יצטרכו אותו והוא ישאר בחוץ, לכן הוא חטף ונכנס פנימה! וחבירו - שלא יכל להתאפק – גילה זאת!

אל תתייראי . . אלא מן הצבועין:

מאלו שכנגד, אין מה לפחד. אתה רוצה להפגש אתם? לבריאות. הוא הרי תמיד צועק שהוא נגד, והוא כלל לא מתבייש בכך, ובדרך הטבע אם הוא לא יחזור בתשובה "בשעתא חדא וברגעא חדא" גם מחר הוא יאמר אותו דבר.

אך ממי כן צריכים לפחד? - מהצבועים! אלו שאומרים כך, אך בפועל עושים אחרת.

מתפאר ב״דו-קיום" שבירושלים - בשעה שישנם רק 175 משפחות בעיר העתיקה... אותו צבוע מתפאר בירושלים השלימה, "עיר שחוברה לה יחדיו", ושלכן היא צריכה להיות עיר לדוגמא לכל העולם כיצד יכולים יהודים וגויים לחיות בשלום.

הוא אף הראה דוגמא כיצד ייתכן 'דו-קיום' בין יהודים וערבים (כפי שהוא אמר גם לפני שלש שנים) ואף הדפיס את זה. והוא אמר זאת בכל התוקף (תוקף הנובע מכך שיושב על 'כסא') למרות שהוא יודע שלא מתחיל להיות 'דו-קיום', מאחר שבכל השש או שבע השנים שחלפו מאז מלחמת ששת-הימים, ישנם בירושלים העתיקה רק 175 משפחות יהודיות, שאף הם, הגיעו לשם לא בדרך לגיטימית, אלא בהתגנבות עקשנית.

והערבים שנמצאים שם - לא רק שאינם פוחתים, אלא הם עוד מתרבים, כי הרי נולדו להם ילדים במשך השנים שחלפו. ואותו שר דתי, עוד מתפאר בכך שהם עומדים בתור ב'ביטוח לאומי' כדי לקבל כסף מכיון שהם משפחות מרובות ילדים!

ידוע אמנם מה שכתוב: "מפרנסים עניי עכו"ם עם עניי ישראל", אך אין כלל מה להתפאר בכך, וכל-שכן בכך שלא מאפשרים ליהודים להתיישב בעיר העתיקה. אם אתה עושה זאת מחוסר ברירה - לכל הפחות תשתוק! אבל הוא - לא זו בלבד שלא שותק, אלא יוצא בפומבי ומכריז בכל העולם כולו, שירושלים היא דוגמא כיצד יכולים יהודים לחיות יחד עם ערבים, למרות שהוא יודע את האמת כמה יהודים מתגוררים שם, ומהו היחס האמיתי שם בין ערבים ליהודים!

לעשות ההיפך מאותם שרים וח"כים.

. . בזמן מלחמת העולם השניה, היו כמה תלמידים של כ"ק מו"ח אדמו"ר שברחו מהנאצים ימח-שמם. וכשהם הגיעו לפרשת-דרכים, לא יכלו בשום אופן להכריע לאן לברוח, כי לא היתה אפשרות לשאול את כ"ק מו"ח אדמו"ר, כיון שהוא היה אז מעבר לים (בריגא).

לאחר זמן שאלתי אותם מה הם עשו בפועל, והם ענו לי ששאלו אצל שונא מה צריך לעשות, ועשו בדיוק להיפך ממה שהוא אמר. כי כאשר שונא אומר כך, זוהי ההוכחה הטובה ביותר שיש לעשות להיפך.

וממילא, כאשר ישנו אחד כזה הגורם לחורבן בשלימות התורה, בשלימות העם, ובשלימות הארץ, ועוד ידו נטויה - אזי זוהי ההוכחה הטובה ביותר שיש לעשות בדיוק ההיפך ממה שהוא עושה!

(מעובד ע"פ שיחת י"ט כסלו תשל"ו)

= = = =

תמליל לה"ק בסרטון:

כל מפלגה נפלה בידיי אותם בודדים מאותה מפלגה, שכל אחד מהם חושב שעיקר התפקיד והשליחות שלו היא לראות שהמפלגה תצליח בגשמיות!

אלה שדגלו בשם הסוציאליזם, מכרו מזמן את כל עניני הסוציאליזם, והעיקר לתפוס עמדת כח ושליטה. ואלו שדגלו בשם ה"לאומיות," מזמן מכרו את הענינים האמיתיים, האינטרסים האמיתיים של לאומיות, והעיקר לחטוף כח ושליטה עד כמה שהם יכולים, ואלו שדוגלים, או שפעם דגלו בשם דת ישראל,
כבר מזמן מכרו את את הרווחים האמיתיים של דת, כדי לקבל כסף, וכדי לקבל כח להשיג עוד כמה משרות בשביל חתניהם, ובניהם, ובנותיהם,
וכיוצא בזה!!
ואין כאן המקום להאריך בדבר המבהיל, לא שייך בזה שום ענין של לשון הרע,
זה ענין מפורסם, לכל, מנער ועד זקן וטף ונשים!
וכאמור לעיל, חוזרים עוד פעם שהיות שזה דבר המפורסם, ושאומרים שזו הכוונה והדעה האמיתית של רוב של מאה ועשרים האנשים, הם לא מחליטים – כמו החברים שלהם ממפלגתם איך הם יצביעו. על זה מחליטים, בכל מפלגה, או ארבעה אנשים, או שלושה אנשים, או שני אנשים, או חמישה אנשים.
ולצערנו הכי גדול, לפני עשרות שנים, היתה תפיסת מקום לכל אחד מאנשי המפלגה, בענין ה"אידיאל" המסויים או איך שיכנו זאת שכתוב במצע הבחירות, על כל פנים שאז הם החזיקו בזה, אז בעשר השנים האחרונות הם מכרו את כל זה בשביל כבוד, ובשביל כסף, והעיקר בשביל שליטה מי יחטוף את ה"כיסא!"
וכאמור, שכל אחד יכול למכור רק מה שיש לו משל עצמו, במילא, הצוסיאליסטים מכרו את הסוצאיליזם, הקומוניסטים מכרו את הקומוניזם, לאומיים מכרו את הלאומיות, דתיים מכרו את הדתיים, והחילוק ביניהם במה מתבטא ה"נזיד עדשים" שכל אחד קיבל.
חס ושלום להשוות סוציאליזם לדת ישראל, בפרט שכעת קראנו במגילה "דתיהם שונות מכל עם ואת דתי המלך אינם עושים," וכאמור לעיל, ארבעה אנשים או שלושה אנשים, או שני אנשים החליטו לפני עשר שנים וכיוצא בזה, שמכאן ולהבא, הדבר היחיד שנוגע, זה מה שנוגע לחטיפת הכיסא!!
אלא שיש כאלה שיש להם תקוה בדרך הטבע, לחטוף את הכיסא – בפשוטו שיהיה להם כמה שרים, ויש כאלה שלא רואים את האפשרות - יש כאלה מפלגות שמסתפקים על כל פנים, שר אחד - העיקר שיהיה קצת כח ושליטה ובמה מתבטא הכח ושליטה, לא על ידי קיום הסוציאליזם! לא על ידי קיום הקומוניזם! לא על ידי קיום הלאומיות! לא על ידי קיום הדת!
אלא לצערינו הכי גדול,
(והיות שזה פורים, מסתמא הדיבור לא יזיק לאף אחד) למרות שאומרים בגלוי
מה שכל אחד יודע שהמצב הוא כזה בפשטות, שמוכרים גם מצות ישראל, דת ישראל, החלו (בלי חיות) בנוגע לחטוטי שכוי, והמשיכו (בחיות), בנוגע לרישום גוים כיהודים!
והלוואי שהיו מפסיקים בזה, שאלו שהיה להם חתונה ונולדו ילדים, שזה הרי "מעוות לא יוכל לתקון" משך כל הדורות כולם!!
ובנוסף ויתרו על כל ענינים דתיים! הן, כאמור, בנוגע לחטוטי שכוי ומוסיף, הן בנוגע להפלות עוברים, הן בנוגע לעניני כשרות, ונישואין, וקידושין וכו', ועל שמירת שבת, על הכל ויתרו ורק כדי לקבל עוד קצת כסף, והעיקר, להחזיק ב'כיסא,' ולהמשיך לשבת ליד הצלחת איפה שמחלקים את הכסף.
שמאותה צלחת מחלקים כסף לישיבה, ורח"ל ומאותה צלחת!! מחלקים כסף לעבודה זרה של נצרות!! שזה עבודה זרה לכל הדעות, שאפילו בן נח, גם אסור בזה!!
ויש להם מלחמה על אותו כיסא משם נותנים כסף לכנסיות של נוצרים, שהכסף הזה ייצא מידיים של יהודי דתי, שמדבר בשם רבנים ואדמו"רים וכו,' וילך - או לגוי שיושב בכנסת, או על כל פנים, ליהודי שאומר שלא איכפת לו מאיזה דת שיהיה.
והוא הולך וטוען שדת, בפירוש יש רק דת אחת. וביחד עם זה! היות שישנה תועלת, ויושבים ליד השולחן, והצלחת, ויש אפשרות ליותר כסף לישיבות, לחנך ילדים יהודים, אז הוא מוסר נפש! אומר שקרים, ולשון הרע, וכל הענינים השייכים לזה, העיקר להישאר לשבת ליד השולחן והכיסא, והצלחת, והכסף לכנסיות ילך דווקא דרכו!!
ואין פוצה פה ומצפצף!!
וכך זה נמשך שנים ברציפות! ומדברים בשם כלל ישראל!!
ובשם דת ישראל!!
ומספרים שאלו השלוחים!! ומקדשי השם ברבים!!
ועליהם עומדת כל ארץ הקודש, וכל חינוך הקדוש!!
בה בשעה שכולם בארץ ישראל יודעים! שהוא, ועוזריו, והמחלקים שלו נותנים מיד ליד!! על עניני נצרות, וכך זה נמשך שנים בלי הפסק!!
ולא יודעים את החשבון למי נותן יותר כסף האם לישיבות קדושות, או האם, רח"ל, לכנסיות ומנזרים!!
שמצד האמונה, ומצד השכל אין שום הבדל אפילו אם זה היה ניתן מיד ליד או על ידי שלוחו כמותו )אף על פי שאין שליח לדבר עברה( - אפילו פרוטה למנזר!!
ועוד בפרט שהולכים לשם מאות אלפי דולרים!! לא שקלים, - לעניני נצרות בארץ הקודש, והוא מוסר נפש!! שזה ילך דווקא דרך יהודי דתי בחייו הפרטיים!!
הוא מדבר בשם דת ישראל ובשם רבני ישראל, ובשם אדמו"רי ישראל, ואין פוצה פה ומצפצף, ועושה עצמו כאילו שלא יודעים מזה, או שזה בכלל לא קיים, "ואני את נפשי הצלתי," יהודי שני מעביר את הכסף ואין שליח לידי עבירה.
אז היהודי השני מכריז שהוא מדבר בשם כלל ישראל בארץ הקודש, והוא מדבר בשם כלל ישראל שבשאר המדינות.

כל המפלגות לא מונעות פיקוח נפש

לתת צדקה בלילה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...