• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ב ניסן התשפ"ד (20.04.2024) פרשת מצורע

העולם התקדם, היום כותבים לרבי שליט"א מלך המשיח באינטרנט

נבואת הרבי שליט"א מלך המשיח שהגיעה עד לחווה המרוחקת בשיקאגו, המכתב המדויק על הניתוח והמענה בעברית על המכתב ביפנית • הרב יוסי קליימן ברצף סיפורי ניסים על אגרות קודש
העולם התקדם, היום כותבים לרבי שליט"א מלך המשיח באינטרנט
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה
 
 

הרב יוסי קליימן, שליח הרבי שליט"א מלך המשיח לישוב נעלה, הוזמן במהלך כנס ה'הקהל' שנערך בשבוע שעבר על ידי האגודה למען הגאולה האמיתית והשלמה, לספר כמה סיפורי ניסים שאירעו בעקבות כתיבה לרבי מלך המשיח שליט"א באגרות קודש:

"לחיים, לחיים. יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד.

ישנם, ברוך השם, הרבה עניינים השייכים להפצת המעיינות, שכבר נכנסו לגדרי העולם. כולם כבר יודעים ומבינים שצריך להפיץ את עשרת המבצעים לכל יהודי. אנשים רואים בפועל את התממשות נבואות הרבי שליט"א מלך המשיח, ומפיצים את עשרת המבצעים בכל מקום.

אפילו מבצע משיח כבר נכנס בגדרי העולם. ישנם שלטי חוצות ענקיים המבקרים: "מבקשים גאולה", "בקשו מלכות שמים" ועוד.

כלומר, הדבר היחיד שנשאר לנו הוא לפרסם לעולם מי הוא המשיח עליו כולם מדברים. מבצע זהות משיח. חוץ מזה כבר לא נשאר לנו כלום..

ויש לנו ברוך השם את הכלי הכי טכנולוגי והכי עצמותי שקיים מאז בריאת העולם: אגרות קודש.

יש היום אתר מיוחד לכתיבה באגרות קודש, שאפילו אם יש מישהו שמתבייש לכתוב לרבי שליט"א מלך המשיח - הוא יכול להיכנס לאתר ולכתוב בצורה אנונימית.

באתר ישנה רשימת רבנים ומשפיעים שמוכנים לעזור ולהכווין את הכותבים. זה המקום באמת לעורר את אלו שיכולים לתת יד בעניין - להתנדב ולתת מענה אנושי באתר.

על כל פנים, היום זה הכי פשוט: אתה נותן לבנאדם את הכתובת igrot.com, וזהו. קלי קלות.

גוי יפני אחד שרצה לעבור דירה, ביקש מהרבי שליט"א מלך המשיח את ברכתו. הוא כתב כמובן ביפנית, ותוכן התשובה שקיבל היה "משנה מקום - משנה מזל לברכה". אפילו גוי שכתב ביפנית קיבל ברכה!

אגרות הקודש מיועדים לכל אדם, יהודי ושאינו יהודי. כן, גם גויים כותבים לרבי שליט"א מלך המשיח באגרות קודש ורואים ניסים.

סיפור שלא אשכח, קרה לי לפני כמעט 15 שנה, כשהייתי שליח ביפן. גוי יפני אחד שרצה לעבור דירה, ביקש מהרבי שליט"א מלך המשיח את ברכתו. הוא כתב כמובן ביפנית, ותוכן התשובה שקיבל היה "משנה מקום - משנה מזל לברכה". אפילו גוי שכתב ביפנית קיבל ברכה!

את העניין הזה אנחנו לא צריכים 'לתפוס' בשכל. יש כאלו שאומרים שהעולם "ככה" או "ככה", אבל האמת היא שאין "העולם ככה", כי העולם לא מנהל אותנו - אנחנו מנהלים את העולם!

סיפורים ישנם בלי סוף, ואפשר לספר אותם במשך כל הלילה. אביא סיפור נוסף שימחיש את העניין:

יש לפעמים 'יצר הרע' כזה שאומר לנו "רגע, לא כל אחד יכול לכתוב לרבי.. הרי לא כולם נוטלים ידיים, ובכלל לכתוב דרך הטלפון זה לא מתאים..".

זה הכל שטויות. הוכחה לזה ראיתי בעת שליחותי בשיקאגו. שימשתי אז כמשגיח כשרות בחווה מבודדת, שאפילו בחמישים הקילומטרים הקרובים אליה לא היה אף יהודי. החווה הייתה כמעט 4 שעות נסיעה משיקאגו.

יום אחד אישתי מתקשרת בבהלה ומספרת שאחד הילדים שלנו נפל מהאופניים ונפצע בעינו. היא נסעה עם הילד לרופא מומחה שהבטיח שאם הילד יקבל טיפול מהיר, אפשר יהיה להציל 50% מהראייה באותה עין.

נכנסתי ללחץ. מה עושים? לנסוע עכשיו 4 שעות?! אבל מיד חיזקתי את עצמי: "יש רבי בישראל, נכתוב לרבי!".

ספר לא היה ברשותי, ונאלצתי לכתוב דרך האתר. כתבתי בקצרה את הסיפור. התשובה הייתה ברורה: "מה שכותב בנוגע לבנו.. בעינו השמאלית..".

היא הייתה בהלם, והטלפון נפל לה מהיד: "אבל אפילו לא אמרתי לך באיזו עין הייתה המכה.. והרבי ידע שזו עין שמאל.."

התקשרתי לאישתי כדי לספר לה על התשובה. היא הייתה בהלם, והטלפון נפל לה מהיד: "אבל אפילו לא אמרתי לך באיזו עין הייתה המכה.. והרבי ידע שזו עין שמאל..".

סוף הסיפור בקצרה היה, שהילד הבריא לחלוטין מול הרופאים הנדהמים, ועד היום יש לו ראיה שש שש, ברוך השם.

זאת אומרת, שההרגש החסידי הזה שלא לכתוב לרבי שליט"א מלך המשיח באתר אינטרנט, הוא לא נכון. העולם התקדם היום לטכנולוגיה הזאת, ועם זה אנחנו עובדים. "כל מה שברא הקדוש ברוך הוא בעולמו, לא ברא אלא לכבודו" - כלומר, האינטרנט הוא בסך הכל כלי עצמותי לכתיבה באגרות קודש.

לפני כחצי שנה התקשר אלי אדם, דרך האתר. הוא היה נשמע לחוץ ודומע. דובבתי אותו קצת ושאלתי אותו מה קרה.

הוא סיפר שהוא נמצא בבית הרפואה יחד עם אשתו, ושלושה רופאים, בהם מנהל המחלקה, טוענים שעליה לעשות ניתוח קיסרי. אישתו, כך סיפר, מתנגדת לניתוח וטוענת שעם קצת מנוחה הכל יסתדר.

תוך כדי שאני מעין בתשובה שקיבל, שאלתי אותו "איך הגעת לאתר?"

"הלכתי לעמדת התהילים במחלקה, וראיתי מדבקה עם הכיתוב 'כותבים למלך המשיח ורואים ניסים'", ענה.

המכתב שהתקבל היה באידיש. הרבי שליט"א מלך המשיח כתב שמכיוון שהרפואה היום מתקדמת, ישנן מספיק דרכים להתעסק עם "נערוו'ס" [עצבים] ולכן אין צורך בניתוח.

אמרתי לו, "חביבי, אין ניתוח. הרבי שליט"א מלך המשיח נתן לך ברכה ישירה. תגיד לאשתך שתלך עם ההרגשה שלה ולא תעשה את הניתוח".

לאחר כמה שעות אני מקבל שיחה נוספת מאותו אדם. הוא שאל אותי "כבוד הרב, אפשר לשאול שאלה שלא קשורה לאגרות קודש?".

"כן", עניתי.

"איך עושים זבד הבת..?".

זבד הבת, למי שלא יודע, זה קריאת שם.

אמרתי לו, "חביבי, אין ניתוח. הרבי שליט"א מלך המשיח נתן לך ברכה ישירה. תגיד לאשתך שתלך עם ההרגשה שלה ולא תעשה את הניתוח"

"רגע", אמרתי לו, "ככה אתה רוצה לנתק בלי לספר את סוף הסיפור?".

הוא סיפר שמיד לאחר שיחת הטלפון הראשונה, הם ניגשו לרופאים וביקשו לוותר על הניתוח. הרופאים הביאו להם עשרות מסמכים שעליהם נדרשו לחתום, המסירים את האחריות הרפואית מהרופאים.

האישה חתמה על הכל בלי לחכות, הלכה לנוח, ואחרי כמה שעות ילדה תינוקת בריאה במהירות ובקלות.

הרבי עונה על כל דבר. יש כאלו שמבקשים הצלחה בטסט, ברכה לשידוך, הצלחה במבחני הבגרות ועוד. אפשר לכתוב לרבי שליט"א מלך המשיח על כל נושא.

כפי האיגרת הידועה של הרבי שליט"א מלך המשיח בכרך ג' לר' שלמה חיים קסלמן, על אותו "אברך ללא זקן" שמגיע לעיר ומודיע לכולם שיש רבי בישראל, שולח את כולם לכתוב לרבי.

בהמשך המכתב כותב הרבי ש"הנפש הבהמית מסכמת על זה". כלומר, אם אנחנו לא מספרים למישהו על האגרות קודש, זה פשוט לא יפה כלפיו.

עכשיו מבזבזים את האוצרות. אנחנו חייבים - כל אחד ואחת - לצאת מפה הערב עם החלטה, להביא מידי שבוע עשרה יהודים לרבי שליט"א מלך המשיח באמצעות כתיבה אליו.

ובעזרת השם עוד הלילה ניסע כולנו על עננים, עם הרבי שליט"א מלך המשיח, ישר אל בית המקדש השלישי. 

לחיים, לחיים".  

פעיל ההתיישבות זעק: "כולם חייבים להתגייס למערכה על הארץ"

אתפריעו ואתגליין - חיים נצחיים בלי הפסק בינתיים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...