• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

פעיל ההתיישבות זעק: "כולם חייבים להתגייס למערכה על הארץ"

במהלך הכנס שנערך בשבוע שעבר לכבוד י' שבט, הוזמן פעיל ההתיישבות אלישע ירד להביע את זעקתו של הרבי מלך המשיח שליט"א בנושא שלימות הארץ • הנאום המלא
פעיל ההתיישבות זעק: "כולם חייבים להתגייס למערכה על הארץ"
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה
 
 

כמו בכל כינוס שמארגנת האגודה למען הגאולה האמיתית והשלימה, גם בכינוס שנערך בשבוע שעבר לכבוד י' שבט, הוזמן אחד הדוברים לשאת דברים בנושא שלימות הארץ ובטחון עם ישראל.

המנחה, הרב בנצי פרישמן, הזמין לבמה את אלישע ירד, פעיל מוכר בהתיישבות ויועץ פרלמנטרי, שיספר לקהל על המערכה הקשה מול השתלטות הרשות הפלסטינית על חלקים מארץ הקודש. הנה תוכן דבריו:

"ערב טוב לכולם, שמח להגיע לדבר כאן. אני אלישע ירד, גר בגבעת רמת מגרון - גבעה בחבל בנימין, ופועל ביום יום לישוב הארץ. וכמו שאומר הכתוב "וְהָאָרֶץ נִשְׁאֲרָה הַרְבֵּה מְאֹד לְרִשְׁתָּהּ" - יש לנו עוד הרבה מאד עבודה, אולם אנסה להעלות כאן כמה נקודות.

כפי שכולם מן הסתם יודעים, מאז שהוקמה מדינת ישראל חווינו לצערנו לא מעט תכניות - גם של אנשים מהעם שלנו, וגם של גורמים מחו"ל - של חלוקת הארץ.

הרבה חבלי ארץ נגזלו מאיתנו.

קחו לדוגמא את הגירוש מצפון השומרון, הגירוש מחבל קטיף, מסיני, וגם חלקים שנגזלו מאיתנו בעקבות הסכמי אוסלו הארורים. בכל פעם כזאת, עמד ציבור נאמני הארץ והוביל את המלחמה בתכניות הללו, במאבק רב ובמסירות רבה. חלק מתוכניות אלו אכן נמנעו, ברוך השם, אולם לצערנו היו תכניות שהתממשו...

תכנית הגירוש האחרונה שכולנו מכירים, הייתה לפני 17 שנים, בשנת תשס"ה, כאשר הממשלה החריבה את גוש קטיף. אבל אני רוצה לדבר הערב על תכנית אחרת, שמתרחשת ממש בימים אלו..

הגירוש מגוש קטיף היה אירוע שטלטל את כל עם ישראל, ומבקשי רעתנו הבינו שתכנית כזאת יהיה מורכב מאוד לבצע שנית. גם היהודים הבינו זאת, וגם, להבדיל, הערבים.

בשנת תשס"ט, הגה ראש הממשלה הפלסטיני דאז, סלאם פיאד, תוכנית.

הוא חשב, מדוע שהערבים יחכו לפעם הבאה בה ישבו סביב שולחן המשא ומתן יחד עם הישראלים והאמריקאים, וינסו לגזול עוד כמה חבלי ארץ קטנים? מדוע לחכות אם אפשר פשוט לקבוע עובדות בשטח, ולגזול חלקים מארץ ישראל בלי אישור מהישראלים..

אפשר כבר עכשיו להשתלט על אדמות, לעבד חלקות חקלאיות, לסלול כבישים ולבנות בתים. להקים, בעצם, מדינה דה פקטו. אחר כך, במפגש הבא סביב שולחן המשא ומתן, לא יהיה צורך לדרוש למסור שטחים, אלא רק לאשר את המציאות הקיימת באופן חוקי.

התכנית הזאת, שנקראת "תכנית פיאד" על שמו של הוגה התכנית ימח שמו, פועלת בשטח במרץ מאז שהחלה, בקיץ תשס"ט.

לא כולם מכירים את התכנית הזאת, לא כולם שמעו עליה או נחשפו אליה. אפילו אנחנו שמענו על תכנית פיאד רק לפני 6 או 7 שנים. מדובר בתכנית שעובדת באופן מסודר ושיטתי.

במסגרת התכנית, הערבים משתלטים בכל יום על 100 דונם בממוצע. תכפילו את זה ב-365 ימים בשנה, כפול שלוש עשרה שנים שהתכנית פועלת - מדובר בנתונים קטסטרופליים!

כאחד שברוך השם נמצא כיום על שטח ברמת מגרון, אני יכול לספר באמצעות בניה, חקלאות ומרעה אנחנו חולשים על שטח של 2,500 דונם. אני מסתובב הרבה בשטח, ואני יכול להעיד שכמעט ולא נשאר הר או רכס ביהודה ושומרון שלא נשאר חף מהשתלטות ערבית. בכל מקום אפשר לראות איך הם תוקעים יתד בנחלת אבותינו.

יום אחד עוד נגרש את הערבים בעזרת השם, אבל בתכנית הגלותית השטחים האלו ישארו בידי הערבים לפחות בשנים הקרובות. המטרה שלהם היא ליצור רצף טריטוריאלי-ערבי, נקי מיהודים, שיהפוך יום אחד להיות מדינת טרור פלשתינית רחמנא לצלן.

קחו לדוגמא את צפון השומרון. משפחתי ואני גורשנו מהישוב שא-נור, כחלק מתכנית העקירה בצפון השומרון. השטח שם הפך כיום להיות חלק ממדינת טרור - כל זאת בלב הארץ!

רוב הפיגועים שאירעו לצערנו בתקופה האחרונה, בוצעו על ידי מחבלים ערביים שיצאו משכם או ג'נין. למה? כי אלו מקומות בהם הערבים שולטים בחופשיות. יהודים לא מתגוררים שם.

זוהי התכנית של פיאד - לבודד את הישובים היהודיים באמצעות רצף של בניה ערבית, שתהפוך למדינת טרור.

מול הדבר הזה אסור לנו לשבת בחיבוק ידיים!

נתחיל ב"סור מרע": רוב הבניה הערבית ביהודה ושומרון אינה חוקית גם על פי חוקי מדינת ישראל, אך מדינת ישראל איננה אוכפת את החוק במקרה הזה.

בזמן שהערבים בונים בחופשיות, רשויות המדינה והמנהל האזרחי בוחרים להרוס דווקא בתים בהתיישבות היהודית.

בנוגע לפועל, הממשלה שהוקמה כעת במדינת ישראל צריכה לקחת אחריות על הארץ שלנו. הממשלה צריכה לפעול לפירוק התכנית, לעצור ולהרוס את ההשתלטות הערבית.

אחרי ה"סור מרע" מגיע גם "ועשה טוב", ופה נכנס גם התפקיד שלנו, המענה האמיתי והשורשי שיחזיק לטווח ארוך כנגד התוכניות שלהם. התכנית שלנו היא "כָּל הַמָּקוֹם אֲשֶׁר תִּדְרֹךְ כַּף רַגְלְכֶם בּוֹ לָכֶם יִהְיֶה". איפה שאנחנו נהיה, איפה שאנחנו נתיישב, השטח ישאר בידיים שלנו.

אנחנו, בגבעת רמת מגרון, ובעוד הרבה גבעות אחרות ביהודה ושומרון, פועלים לתפוס הרים חדשים. להפוך הרים שוממים ליישובים יהודיים פורחים. משום שמה שלא ייתפס יהפוך לכפר ערבי.

אין לנו תקציבי עתק כמו לרשות הפלסטינית. הרשות הפלסטינית נעזרת בתקציבים של עשרות מיליארדי אירו בשנה, כמעט מכל מדינות העולם. מארה"ב, מדנמרק, מגרמניה, מנורבגיה, מיפן, אפילו מדינות נחשלות יחסית כמו הודו. כל העולם נלחם על הנקודה הזו של ארץ ישראל.

כל הגויים מבינים שארץ ישראל היא אחד השורשים של העם היהודי, ובמלחמה בארץ ישראל אפשר יהיה להילחם גם בעם ישראל חס ושלום. ולכן כולנו צריכים להתגייס למערכה.

הצד הערבי התגייס באופן מלא. כל אחד שם, כל תושב, בכל כפר, הוא חייל. כל מדינות העולם מתגייסים אליהם. 

אנחנו, לא נעים להגיד, אנחנו מתי מעט. מדינת ישראל כמעט ולא פועלת בתחום הזה. אלו שכן פועלים בנושא, הם אזרחים פשוטים עם מעטפת של תמיכה לוגיסטית וכספית מוגבלת, באמצעות התנדבות בשטח, בניה וחקלאות. כך אנו מצליחים להציל חלקים ולשמור על עוד חבלי ארץ.

כל יהודי יכול לעזור בעניין. כל יהודי שארץ ישראל חשובה לו, צריך לראות איפה הוא משתלב פה במערכה.

אני לא מצפה מכל אחד פה לעזוב כעת את ביתו ומקומו, לצאת ל"ארץ לא זרועה" ולהגן שם על המולדת. אבל כל אחד צריך לקום בבוקר ולומר לעצמו, איך אני משפר את המצב הזה?..

כל מה שאמרתי כאן אלו לא השערות שלי, אלו הנתונים בשטח. כל מי שיבדוק, יראה נתונים מסודרים ודוחו"ת - אפילו כאלו שהנפיק משרד המודיעין לפני כשנתיים - המצב קטסטרופלי.

כל יהודי שארץ ישראל חשובה לו, צריך לראות איך הוא עוצר את הדבר הזה. תודה רבה!".

לפקוח את העיניים ולראות את הגאולה

אתפריעו ואתגליין - חיים נצחיים בלי הפסק בינתיים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...