רן פקר הלך לעולמו

בתחילת השבוע הלך לעולמו אחד מבכירי המפקדים בחיל האוויר, רן פקר, שזכה גם להיכנס ליחידות אצל הרבי שליט"א מלך המשיח. לפני מספר שנים דיבר רן פקר בכינוס ג' תמוז בבת ים עיר הגאולה, וסיפר על על החלטתו כטייס קרב להפציץ את שדה התעופה הבינלאומי של מצרים בלי רשות מהממשלה, ועל ביקורו אצל הרבי שליט"א מלך המשיח. ההנאום המלא בסיום מהדורת החדשות.

סיפורה של שליחות עם הרב גרומך

השדרן טובי והבה מראיין את הרב מוטי גרומך באולפן ערוץ זמן הגאולה על השליחות שלו בהאמפי, הודו, משולב בסרטונים ותמונות מהשליחות.

הוידאו היומי 580 ג' סיון

ימי הכנה למתן תורה מראש חודש סיון עד חג מתן תורה ועד י"ב סיון סוף ימי התשלומים של חג השבועות, הם ימים מיוחדים בהם אין קיטרוגים על עם ישראל, בדוגמת הימים מראש השנה ועד יום הכיפורים. בימים אלו הרבי שליט"א מלך המשיח אומר שיחות באופן שמח במיוחד. הקב"ה רצה להרבות את הזכויות של כל יהודי וכל היהודים, ולכן הרבה להם תורה ומצוות, שיהיה לכל אחד אפשרות למה שיותר זכויות.

מרימים 770 בישיבת מצפה יצהר 0779022771

בשעה זו ממש נערך מבצע 1שקל מול שקל לתמיכה וחיזוק בישיבת מצפה יצהר. כל שקל שלך יתורגם לשני שקלים לישיבה. טלפן עכשיו לתרומה 0779022771 להרחבת הישיבה במקום המרהיב בחיק הטבע עם נוף עוצר נשימה, ולעזור לקו הראשון של התמימים בלימוד נגלה וחסידות, ומבצעים עם החיילים בקו הראשון.

דני ליטני כבר 21 שנה בימות המשיח

לפני 21 שנה עבר הזמר דני ליטאני בהשגחה פרטית בכיכר מלכי ישראל בכינוס "הקהל" לקבלת פני משיח צדקנו. וכששאל לשמחה זו מה עושה, ענו לו שנמצאים בימות המשיח. הוא התרשם עד כדי כך שכתב על זה שיר, שקטעים ממנו כאן (בליווי הפילהרמונית של רשות השידור) על רקע הכינוס שראה לפני עשרים ואחת שנה, כהכנה לכינוס הקהל לקבלת פני הרבי שליט"א מלך המשיח שיתגלה עוד לפני כן.

ברכה לפוריות בל"ג בעומר ומשיח בכיכר

אצל אדמו"רי חב"ד ידוע היום של ל"ג בעומר כיום מסוגל למופתים בעניני לידת ילדים ופוריות. בשנת תש"ן (1990) הרב בן שמעון שלח בקשת ברכה של 40 משפחות שעדיין לא נפקדו לרבי מליובאוויטש בל"ג בעומר. בשנים שלאחר מכן באו רבות מהמשפחות לבשר לו על התגשמות הברכה, ולכתוב מכתב תודה לרבי שליט"א מלך המשיח. הרב אבי בן שמעון 0544-951-770

סיפור מופת באגרות קודש - בוידאו

לרגל יום הברית של הרבי שליט"א ויום הולדת אביו המקובל רבי לוי יצחק שניאורסהן נ"ע - מגיש מרכז חב"ד למושבי צפון הנגב בניהולו של השליח ליאור מימון מלכא - וידאו מרענן בקשר לעוצמה של הרבי שליט"א. עוצמה השואבת כוחה מיום הולדתו ואת התוצאות הרואים בשטח. בוידאו עדויות ממקור ראשון על גלויים של הרבי שליט"א לאחר ג' תמוז. מופת ב"אגרות קודש" מדהים - נס בריאותי מיוחד ומפתיע! הוידיאו קורה לכל אחד לגלות את ה"כתר", כוח המסירות נפש, "כוח ה11" ולתת "משהוא מיוחד" כמתנת יום הולדת לרגל שנת ה115 להולדת מלכנו - מלך המשיח שליט"א.

לפעול כאלאור שירה במחבל

"מתגייסים באמונה" מעלים לרשת סרטונים של מועמדים לגיוס, שמצהירים שהם יפעלו כמו החייל אלאור להרוג מחבלים. נריה שילת מכריז ומודיע, שבנוסף, ישפיע על עוד חיילים לנהוג כך.

מושקא מבית חב"ד האמפי בהודו בשדה האורז הירוק

שליח הרבי שליט"א מלך המשיח הרב מוטי גרומך מתגורר עם משפחתו בעיר האמפי בדרום הודו, מתעד מעט מהחינוך הייחודי תוך כדי טיול ליד הבית חב"ד.

חלוקת דולרים להוספה בצדקה י"ט אדר א

הוידאו קטעים מחלוקת דולרים להוספה בצדקה ע"י הרבי שליט"א מלך המשיח, לאחר תפילת המנחה, יום א', י"ט אדר א' תשע"ו

הארמון למלך המשיח - אבן הפינה תזכורת לחנוכת הבית

היום - פורים קטן תשנ"ב, לפני 24 שנה, היתה הנחת אבן הפינה לארמון לרבי שליט"א מלך המשיח. מה עם הארמון?

דף 8 מתוך 8