• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

הדולר הזה חזר לרב זלמן לנדא.

הרב זלמן לנדא עבר בחלוקת הדולרים ב-י' שבט תשע"ז, וכשהגיע תורו, כבר נגמרו הדולרים. לפתע הוא ראה מולו את הרבי שליט"א מלך המשיח שאומר לו "קח את הדולר הזה" והצביע על הדולר שהיה בידיו של המשב"ק. הרב זלמן לא רצה כי הרגיש שהמשב"ק לקח את הדולר האחרון לחלוקה לעצמו. בסוף, הדולר חזר אליו כמו שהרבי שליט"א מלך המשיח אמר.
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

הרב זלמן לנדא עבר בחלוקת הדולרים ב-ט' שבט תשע"ז, וכשהגיע תורו, כבר נגמרו הדולרים. לפתע הוא ראה מולו את הרבי שליט"א מלך המשיח שאומר לו "קח את הדולר הזה" והצביע על הדולר שהיה בידיו של המשב"ק. הרב זלמן לא רצה כי הרגיש שהמשב"ק לקח את הדולר האחרון לחלוקה לעצמו. בסוף, הדולר חזר אליו כמו שהרבי שליט"א מלך המשיח אמר.

 

ראה גם: ריימונד אוזן עבר השתלת לב בערב ראש השנה תשע"ד (קיץ 2014) תוך שהוא ואשתו חווים מופתים מדהימים. הוא הגיע עם אשתו לניו יורק להשתלת לב בסמיכות לפסח תשע"ד, ושכרו דירה ליד בית רפואה "הר סיני" עד שייזדמן שם לב להשתלה, הם ידעו שלפניו יש 20 שמחכים בתור להשתלה, והרופאים נתנו לו רק שנה לחיות. ריימונד אוזן ואשתו שכרו דירה במנהטן, רח' לקסיננגטון פינת שד' 59 והמתינו... לכניסה לכתבה וצפיה בסרט.

הוידאו היומי יד שבט 783

קבלת המלכות בהכנסת ספר התורה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...