• ב"ה ימות המשיח!
  • י' ניסן התשפ"ד (18.04.2024) פרשת מצורע

אגרות קודש, הדולר, והלב החדש

ריימונד אוזן עבר השתלת לב בערב ראש השנה תשע"ד (קיץ 2014) תוך שהוא ואשתו חווים מופתים מדהימים. הוא הגיע עם אשתו לניו יורק להשתלת לב בסמיכות לפסח תשע"ד, ושכרו דירה ליד בית רפואה "הר סיני" עד שייזדמן שם לב להשתלה, הם ידעו שלפניו יש 20 שמחכים בתור להשתלה • ערוץ 'זמן הגאולה' מגיש את הסיפור המלא
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

ריימונד אוזן עבר השתלת לב בערב ראש השנה תשע"ד (קיץ 2014) תוך שהוא ואשתו חווים מופתים מדהימים. הוא הגיע עם אשתו לניו יורק להשתלת לב בסמיכות לפסח תשע"ד, ושכרו דירה ליד בית רפואה "הר סיני" עד שייזדמן שם לב להשתלה, הם ידעו שלפניו יש 20 שמחכים בתור להשתלה • ערוץ 'זמן הגאולה' מגיש את הסיפור המלא

קישור לצפיה / הורדה למחשב (קליק ימני => שמור בשם)

ריימונד אוזן עבר השתלת לב בערב ראש השנה תשע"ד (קיץ 2014) תוך שהוא ואשתו חווים מופתים מדהימים. הוא הגיע עם אשתו לניו יורק להשתלת לב בסמיכות לפסח תשע"ד, ושכרו דירה ליד בית רפואה "הר סיני" עד שייזדמן שם לב להשתלה, הם ידעו שלפניו יש 20 שמחכים בתור להשתלה, והרופאים נתנו לו רק שנה לחיות. ריימונד אוזן ואשתו שכרו דירה במנהטן, רח' לקסיננגטון פינת שד' 59 והמתינו...

ערוץ זמן הגאולה.
כחצי שנה לאחר מכן, ביום שישי ט"ז אלול, הם שמעו לפתע תקיעת שופר וירדו לראות מה זה.
בחור ישיבה מחב"ד בשם מנדי אפל שהיה לו "קו" של מבצע תפילין ב-59 שפגש יהודי, הניח לו תפילין, וגם זיכה אותו בתקיעת שופר. ריימונד הניח תפילין, שמע שופר, והם סיפרו לבחור על הצרה שלהם. הבחור מנדי אפל הוציא ספר אגרות קודש, והם כתבו מיד לרבי שליט"א מלך המשיח.
הרבי שליט"א מלך המשיח כתב לעשות "סעודת הודיה", שמנדי אפל ערך להם באותו רגע, כאשר הוא קונה בקבוק שתיה וחטיפים כשרים, תוך כדי שהוא מתווכח עם האישה שהניתוח כבר עבר בהצלחה, וגם, הזמין אתם לבוא למרכז חב"ד העולמי 770 ברוקלין ניו יורק לתפילת מנחה ביום ראשון, ולקבל דולר מהרבי שליט"א מלך המשיח ב770.
ביום ראשון הם לא הגיעו אבל הם הגיעו ביום ראשון שאחרי זה, כ"ו אלול, התפילה עשתה עליהם רושם חזק מאד, וריימונד ביקש מהרבי שליט"א מלך המשיח שימצא לו תורם. לאחר תפילת מנחה, קיבל דולר. הבחור מנדי אפל, לא היה באותו יום ראשון ב770, ולא ידע מהמשך הסיפור איתם.

ריימונד אוזן מקבל דולר מהרבי שליט"א מלך המשיח

ריימונד אוזן מקבל את הדולר מהרבי שליט"א מלך המשיח, יום א', כ"ו אלול תשע"ד, אחרי תפילת המנחה. (דקה 6:37 בסרטון. צילום: מנדי ציקאשוילי).

מס. שעות אחרי שחזרו לדירתם במנהטן עם הדולר, קיבלו טלפון מבית הרפואה, לבוא מיד לשהתלת לב. בנס גלוי הם "דילגו" על עשרים איש שחיכו לפניהם ללב הזה... אשתו, רינה, החזיקה את הדולר בידיה כל זמן הניתוח, 11 שעות, והניתוח עבר בהצלחה.
שנתיים אחרי, הזוג אוזן חוזרים לניו יורק, להודות לרבי שליט"א מלך המשיח על הניסים, ולצוות הרפואי. מרת שרית חדש צילמה את גב' אוזן בעזרת הנשים של מרכז חב"ד העולמי, וההענין מתפרסם לרבים לראשונה בעלון "שיחת הגאולה".

הרב זמרוני ציק מזמין את ריימונד לספר את סיפורו בכינוס פעילים, וריימונד מסרב בטענה שהלב שלו רגשן, וזה עלול להזיק לו, והרב זמרוני מוותר לו.

באותו זמן, הבחור מנדי אפל לומד בישיבת חב"ד באר שבע, ואינו יודע מה היה עם אותם אנשים שפגש ברחוב במנהטן לפני שנתיים. מתוך קריאה ב"שיחת הגאולה", נודע לו על המשך הסיפור... הקשר עם ריימונד נוצר שוב, ועשר דקות אחרי שריימונד סרב לבקשת הרב זמרוני, הוא מקבל טלפון ראשון מאותו בחור שתקע בשופר במנהטן לפני שנתיים. שניהם מגיעים לספר את הנס בכינוס פעילי משיח וגאולה, ושניהם מספרים את הסיפור בדיוק שנתיים לאחר הפגישה בניו יורק. 

יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!!

המלך בשדה - ברחוב תל אביבי

קבלת המלכות בהכנסת ספר התורה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...