• ב"ה ימות המשיח!
  • ט"ז תמוז התשפ"ד (22.07.2024) פרשת בלק

להתעסק בגאולה, לא בבחירות

ההתעסקות היחידה כיום צריכה להיות בעבודה היחידה שנותרה, לקבל את פני משיח צדקנו בפועל ממש, ולא לשקוע רח"ל בעיסוק בבחירות שמזיק לחב"ד. הרב בוקיעט הוציא ליקוט מהוראות הרבי שליט"א מלך המשיח, עד כמה צריך להתרחק מהעיסוק בבחירות
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

ההתעסקות היחידה של חסידי חב"ד כיום צריכה להיות בעבודה היחידה שנותרה, לקבל את פני משיח צדקנו בפועל ממש, ולא לשקוע רח"ל בעיסוק בבחירות לכנסת המינים. הרב שמואל בוקיעט הוציא ליקוט מהוראות הרבי שליט"א מלך המשיח, עד כמה צריך להתרחק מהעיסוק בבחירות.

גם לפי ה"שיטה" (מלשון שטות) להסתיר רח"ל את זהות המלך המשיח שליט"א בשם חב"ד, אין להתערב בבחירות, והתייצבות רבנים מפורסמים למען מפלגה כזו או אחרת נוגדת את דעתו הידועה ומפורסמת של הרבי שליט"א מלך המשיח, ומזיקה לחב"ד, כפי שמלוקט באריכות בחוברת, וכפי שראו בפועל בעבר.

בקישור, החוברת חב"ד בלתי מפלגתית להורדה / קריאה

HB3

 

ולהעיר לגבי האגרת קודש שבראש החוברת על החובה להצביע, הרי זה פשוט שא. אין לפרסם בראש כל חוצות למי מצביעים, ואין להתערב, כפי שמופיע בחוברת, ב. כפי שהיה בעבר כמה פעמים, בשנים שכל חב"ד היתה מצביעה עבור מפלגת פא"י, והיה סיכוי שהיא לא "תיכנס", אבל גם לפני הבחירות לא היתה תעמולה קולנית במי חב"ד תומכים, והפוך - כל זה נעשה בשקט גמור, וגם לא היתה כל השקלא וטריא האם לא מבזבזים את הקול לריק, ולמרות שכך היה - והם נשארו "בחוץ",  אז גם אחרי הבחירות אף אחד בחב"ד לא "בכה" על ה"טעות הנוראה" כביכול שהקול של חסידי חב"ד לא השפיע.

אז צריך לקחת הכל בפרופורציות, קודם כל הרבי שליט"א מלך המשיח נגד התערבות בבחירות, ורק אחר כך, להצביע - אם יש למי, וגם אז, לא לעשות מזה "עסק". 

העיסוק היחידי שהרבי דורש מחסידי חב"ד ומכל אחד ואחת, הוא "העבודה היחידה שנותרה" - "קבלת פני משיח צדקנו בפועל ממש", "בניסן נגאלו ובניסן עתידין להיגאל".

אנו נגאלים היום ממש

קבלת המלכות בהכנסת ספר התורה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...