• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ד אלול התשפ"ד (27.09.2024) פרשת ניצבים - וילך

צפו / הרב שמואל אליהו: איך להסתכל נכון על המציאות בעולם? על-ידי לימוד ה״דבר מלכות״

לרגל חידון גאולה ומשיח וכינוס התמימים הארצי שהופק על ידי ארגון את״ה העולמי לתלמידי התמימים בארץ הקודש, הופק סרטון מיוחד בו מגולל הרב שמואל אליהו את קשריו של אביו הרב מרדכי אליהו עם הרבי שליט״א מלך המשיח ומספר מה התחולל מאז שהוא התחיל ללמוד את שיחות ה״דבר מלכות״ • צפו
הרב שמואל אליהו: איך להסתכל נכון על המציאות בעולם? על-ידי לימוד ה״דבר מלכות״
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

על חשיבות לימוד שיחות הדבר מלכות, כבר דובר רבות על ידי רבנים ומשפיעים. אך, כשהדברים באים מפי רבה של העיר צפת, הרב שמואל אליהו בנו של הראשון לציון הרב מדרכי אליהו, מקבלים הדברים תוספת חיזוק.

לרגל חידון גאולה ומשיח הארצי שנערך בשבוע שעבר בכינוס התמימים הארצי של את"ה העולמי הוקרן סרטון מיוחד עם הרב אליהו על מה שפעל עליו לימוד שיחות הדבר מלכות.

בין היתר מספר הרב על המפגשים המיוחדים של אביו עם הרבי שליט"א מלך המשיח שבשניים מהם הוא נכח בעצמו.

בביקור שנערך בשנת תשנ"ב אמר לרב מרדכי אליהו הרבי שליט"א מלך המשיח: ״תקוותי שבקרוב ממש תהיה הגאולה אזי אבקר אצל אדון בהיכל קודשו בארץ הקודש. ברוך הבא, אני אגיד, ברוך הבא בשם השם... שלא רק סוף הגאולה לבוא, שהיא כבר עומדת על סף הדלת ורק שמחכה לכל אחד ואחת מאיתנו שנפתח את הדלת, ונסחוב את הגאולה לתוך החדר שלנו״.

הרב שמואל אליהו מספר: "מי שהיה מחפש לראות אהבת עולם, היה רואה את האהבה הגדולה של אבא ע״ה לרבי ושל הרבי לאבא, לא זוכר דבר כזה. תמיד היינו רואים באיזה כבוד הרב היה מתייחס לכל מילה של הרבי, כשראינו את הפגישות של אבא עם הרבי, אני זכיתי להיות בשניים מהם, המדהים ביותר היה הרגע שהרבי אמר, המשיח נמצא צריכים לפתוח את הדלת, למשוך אותו פנימה.

אני זוכר את עצמי, מסתכל על הדלת, ממש וגם מסתכל על הפנים של אבא ראיתי את האור, את השמחה, את הנחת רוח של הפנים של אבא והוא אומר לו, אפשר להשאיר את הדלת פתוחה.

באחד מאותם ביקורים, הציג הרב מרדכי אליהו את בנו הרב שמואל ואמר לרבי שליט"א מלך המשיח: ״זה הבן שלי, יש לו כולל, צריך לחזק אותו שימשיך ללמוד תורה ויעלה מעלה מעלה ויגדל להיות גדול בתורה״.

הרבי שליט"א מלך המשיח בירכו: ״וילמדו התורה מתוך שמחה וטוב לבב, הצלחה רבה״.

הרב שמואל אליהו מוסיף: אני לא קוראים לי חב״דניק, אבל אני דבר מלכות. קראתי, למדתי כמה וכמה פעמים, ממש הרגשתי בזה איזה כמו ציווי, אחד הדברים הכי מופלאים שיש שם זה האמירה שהוא אומר שאדם חייב לפתוח את העיניים, את האוזניים ואת הלב. מאז שככה שמעתי את הדברים של הרבי, וקראתי את הדברים בדבר מלכות, אני עושה כל יום מאמץ לפתוח את העיניים, את האוזניים ואת הלב, כי זו העבודה שלנו. וכשאתה פותח, אתה ממש רואה את הדברים של הרבי כל כך אמיתיים זה רק תלוי בנו שנפתח את הדלת ונמשוך את המשיח פנימה.

אני ממש מרגיש שכל החיים שלי עלו כמה מדרגות, מאז שלמדתי את הדבר המלכות! יש שיחה של הרבי בכ״ו ניסן, קראתי אותה כמה עשרות פעמים, שהוא מדבר ואומר שאנשים צריכים לראות את המשיח, עד שהם יוצאים בריקודים ולא צריך בכלל לעורר אותם על הדבר הזה, רק תפתח את העיניים, יש לך ניסים היום יותר גדולים ממה שהיה בזמן מרדכי ואסתר.

אבא ע״ה היה אומר, על רבי, לית דין בר איניש (אין זה אדם), אני זוכר שכששמעתי את זה מאבא, אמרתי לאבא, עד כדי כך? הוא אמר לי כן!

ובאחד מביקורי הרב מרדכי אליהו הוא אמר לרבי שליט"א מלך המשיח: ״אני אקבל ברכה מכבודו שהפסק שלנו יהיה פסק הלכה אמיתי, שלא נטעה בהלכה וממילא כשנפסוק הלכה שמשיח יבוא מיד, זה יהיה מיד״.

אני חושב שכל אחד שלמד פעם דבר מלכות מבין שאי אפשר להבין מה קורה בדורנו בלי לקרוא את הספרים האלה. אם אתה רוצה להתבונן נכון על המציאות, קרא את ׳דבר מלכות׳, זה פשוט זכות גדולה הספרים האלה, זכות לנו שאנחנו יכולים ללמוד ולקנות את המבט המיוחד הזה. איזה זכות זאת.

פרשת השבוע קרח • השיעור השבועי בדבר מלכות עם הרב זמרוני ציק

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...