• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ח סיון התשפ"ד (04.07.2024) פרשת קורח

הוידאו היומי טו אייר 565 עידוד יחי

תיעוד הראשון שהרבי שליט"א מלך המשיח מעודד את שירת "יחי אדוננו", ט"ו אייר תנש"א (1991) כשבועיים אחרי שהכריזו בבית המדרש 770 (שבת פרשת תזריע מצורע) את הפסק דין של רבנים ומורי הוראה שהוא המלך המשיח. "הכרזה שנשמעה בכל העולמות ובכל סדר ההשתלשלות".
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

תיעוד הראשון שהרבי שליט"א מלך המשיח מעודד את שירת "יחי אדוננו", ט"ו אייר תנש"א (1991) כשבועיים אחרי שהכריזו בבית המדרש 770 (שבת פרשת תזריע מצורע) את הפסק דין של רבנים ומורי הוראה שהוא המלך המשיח. "הכרזה שנשמעה בכל העולמות ובכל סדר ההשתלשלות".

על פי מה שכתוב ברש"י לדניאל, באברבנל, באור החיים, ועוד מקורות, למשיח יש שתי "ביאות". יש "יום שבן דוד בא", ויש גם "הוא דוד בעצמו". שזו דרגה יותר גבוהה. בתחילת ביאת המשיח  לא כולם מכירים שזה הוא המשיח, עדיין יש מלחמות בעולם, עם זה שהמשיח כבר פועל שינויים בעולם, מתחילים "ימות המשיח" באופן ש"עולם כממנהגו נוהג". ("תקופה ראשונה").

הביאה הראשונה היתה כאמור, בשנת תנש"א, כאשר פסקו עליו שהוא המשיח. יחד עם זה באו שיחות והסברים על העניין מהרבי שליט"א מלך המשיח, שמראים שמשיח נמצא ופועל בעולם, ואת השינויים שמתחוללים עקב ביאתו.

לאחר מכן, כתוצאה והמשך, (לפי אותם מקורות), באה תקופת ה"כיסוי", (שעליה הרבי שליט"א מלך המשיח לא דיבר בגלוי, (מלבד הרבה רמזים שנמצאים בשיחות), ואמר ללמוד את כל מה שכתוב על מלך המשיח בתורה, במדרשים וכו').

וכפי שהיה אצל משה רבינו במצרים, אחרי שהתגלה כגואל, "ויאמן העם", ומשה ואהרן באו לפרעה בדרישה לשחרר את העם, ופרעה לא מסכים, ומטיל על בני ישראל עבודה יותר קשה. בתקופה זו, מספר המדרש, משה רבינו נעלם לחצי שנה, ואז הוא זועק לה' "מדוע זה שלחתני והצל לא הצלת את עמך" (סוף פרשת שמות).

וכן בגאולה האחרונה, שלנו, שהרבי שליט"א מלך המשיח חי וקיים - אבל מסתתר, (ראה במבוא לפסק הדין)  וזה תהליך "נסירה" לפני הגאולה, תהליך שבזעיר אנפין נמצא בכל ערב ראש השנה, בכל ערב ראש חודש, ובכל ערב שבת, באופן של "ויפל ה' תרדמה על האדם", ובלשון הקבלה "דורמיטא".

וכמו בראש השנה, כדי להמליך את המלך, יש לומר "בלי סוף" פעמים "ה' מלך ה' מלך ה' ימלוך", וכו', וכל בני ישראל, שוב ושוב, מיליוני פעמים ממליכים את הקב"ה, וזה קובע למעלה שנה טובה ומתוקה, ולא משנה אם היהודי מבין מה הוא אומר או לא מבין, הוא צריך לחזור ולומר ה' מלך ה' מלך ה' ימלוך, מאות פעמים.

וכך זה לגבי הגאולה האמיתית והשלמה, בתקופת ההסתר והכיסוי, ה"דורמיטא", ה"נסירה", בדוגמת ראש השנה אבל הרבה הרבה יותר, כאשר בני ישראל נדרשים להביא את הגאולה - כל אחד ואחת, צריך "להוסיף בחיים של מלך" המשיח שליט"א ע"י הכרזת ההכתרה, בקריאה, דרישה, תביעה ותפילה:

יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!!

 

הוידאו היומי יד אייר 564

לכתחילה אריבער

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...