• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ח סיון התשפ"ד (04.07.2024) פרשת קורח

הוידאו היומי ד' אדר ב' תשע"ו

כשיבנה, ותחזור עבודת הקרבנות, לא יבטלו התפילות שיש להן מעלה יתרה על עבודת הקרבנות, אבל אז תהיה גם השלימות של הקרבת הקרבנות בפועל, ובעיקר "קרבן תודה", כמו שהקריב אדם הראשון ביום שנברא, וכמו שהקריב נח כשיצא מהתבה. "תודה" על הגאולה האמיתית והשלמה. יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!!
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

"ונשלמה פרים שפתינו", חז"ל תיקנו בזמן הגלות את התפילות שאנו מתפללים בשפתיים, (שפתינו) כתשלום (ונשלמה), תמורת הקרבת הפרים ושאר הקרבנות בבית המקדש.
וביחד עם זה שאנו מתפללים לבניין בית המקדש שהגדרתו, לפי הרמב"ם, "בית להקריב בו קרבנות", יש שלימות יתרה ב"הקרבת הקרבנות" שבתפילה עוד יותר מאשר הקרבת קרבנות בבית המקדש, משני טעמים:
א. בבית המקדש, רק כהנים שהיו עובדים בבית המקדש באותו יום, היו מקריבים בפועל את הקרבנות, לעומת התפילה שאותה מתפללים אותה כל ישראל, ולא רק הכהנים שנמצאים בבית המקדש,
ב. המילה "נשלמה" זה גם מלשון "השלמה ושלימות", שבזמן בית המקדש, ייתכנו בעבודת הקרבנות שיש בה הרבה פרטים "טעויות אנוש", אבל כאשר מתפללים בציווי הקב"ה שהוא אמר שזו תהיה השלימות של הקרבת הקרבנות, אז זה בוודאי כך. בשלימות.
וביחד עם זה, בתחילת התפילה כל יום אנו מתפללים "שיבנה בית המקדש במהרה בימינו", ואז, כשיבנה, ותחזור עבודת הקרבנות, לא יבטלו התפילות שיש להן מעלה יתרה על עבודת הקרבנות, אבל אז תהיה גם השלימות של הקרבת הקרבנות בפועל, ובעיקר "קרבן תודה", כמו שהקריב אדם הראשון ביום שנברא, וכמו שהקריב נח כשיצא מהתבה. "תודה" על הגאולה האמיתית והשלמה.
יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!!

הוידאו היומי ג' אדר ב' תשע"ו

לכתחילה אריבער

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...