• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

גאולה בימי הגאולה

בתה של החטופה דאגה מאוד לאמה שנותרה בידי המחבלים בעזה. לאחר פניה לשליח הרבי שליט"א מלך המשיח וכתיבת בקשת הברכה, הם ראו את הנס מתחולל. סיפור מופת מאת הרב שניאור רחימי, שליח בשכונת עמידר בבת ים
גאולה בימי הגאולה
הרב שניאור רחימי
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

תנופת הפעילות בשנים האחרונות בבת ים עיר הגאולה, מביאה גם להתרחבות מערך השלוחים הפועלים בשכונות. בין הזוגות הצעירים שיצאו לשליחות וקבעו את פעילותן בשכונות העיר, נמצא הרב שניאור רחימי שיחד עם רעייתו חיה מושקא, פועלים בשכונת עמידר.

כבר בחודשים הראשונים לפעילות, נחשף הרב שניאור, לנס גדול שאירע, בזכות בדיקת המזוזות. על בדיקת המזוזות, אומר הרבי שליט"א מלך המשיח, כי היא מסייעת בשמירה והגנה על יושבי הבית, ועל כן, חשוב מאוד לבדוק כל 12 חודש את כל המזוזות ולוודא כי בכל הפתחים מוצבת מזוזה, במקום הנכון מהבחינה ההלכתית.

מספר הרב שניאור רחימי שליח הרבי שליט"א מלך המשיח בשכונת עמידר שבבת ים: לפני כחודשיים קיבלנו פנייה משדרן הרדיו הרב עמי מימון, בה הוא אומר לנו כי ישנה משפחה בשכונתנו, שם מתגוררת אשה, שאחותה נמצאת בין החטופות לעזה. באותו בית נמצאת גם בתה של החטופה שבאה אל דודתה, לאור המצב.

התברר כי מאחורי הקלעים, ישנו יהודי בשם הרב מנחם וואליקא, שפועל נמרצות לפרסם את סגולת בדיקת המזוזות בקרב משפחות החטופים, והוא מפנה שלוחים בכל עיר, למשפחות המקשות לערוך את הבדיקה.

יצרתי קשר עם המשפחה ששמחה לשמוע שיש בית חב"ד כאן בשכונה והגענו אליהם לביקור-בית.

בביקור חיזקתי את המשפחה ודיברתי על אמונה ובטחון בה' יתברך. לאחר מכן הוצאנו את המזוזות לבדיקה והבאתי להם קופת צדקה לבית - שהיא סגולה לשמירה, ואת ספר החת"ת (הכולל בתוכו חומש, תהילים וספר התניא) לשמירה, הגנה והצלה. כמו כן תקענו בשופר לעורר רחמי שמים.

כידוע, בכל פעם שיש לנו איזה שאלה בחיים ואנחנו רוצים לדעת מה לעשות אנו כותבים לרבי שליט"א מלך המשיח באמצעות ספרי האגרות קודש ומבקשים את הברכה. הצעתי לבת שאמא שלה נחטפה לכתוב ולבקש את הברכה לשיחרורה המהיר.

הבת כתבה מכתב לרבי שליט"א מלך המשיח והכניסה אותו בכרך י"א שהבאתי איתי מראש. במכתב שנפתח היה כתוב: "ויהי רצון אשר מאמר רבותינו זכרונם לברכה הידוע יגעת ומצאת יקויים בשתי הנקודות שיתייגע בהאמור . . ויקויים גם סוף המאמר, ומצאת. מבהיל שאינו מזכיר אף מילה בהנוגע לימי יו"ד וי"ט כסלו וחנוכה".

הסברתי לבת שיהיה בשורות טובות בעז"ה ואמא שלה תחזור לבית בקרוב. לאחר שיצאנו יצרנו קשר עם ארגון "אות בספר התורה הכללי" ורכשנו לאם שנחטפה אות בספר התורה לשמירה והגנה.

שבוע לאחר מכן, ביום שלישי, אם המשפחה שוחררה מהשבי ב"ה, והתקיים מה שהרבי שליט"א מלך המשיח כתב "ויקויים גם סוף המאמר, ומצאת"!

בנוסף שמנו לב, שתאריך השיחרור שלה חל בהשגחה פרטית בין יו"ד כסלו לי"ט כסלו - התאריכים שהרבי שליט"א מלך המשיח הזכיר במכתב, תאריכים הידועים בימי הגאולה בחסידות חב"ד.

סיפור המופת התפרסם בקרב תושבי השכונה, ועורר רבים מקרב התושבים לבדיקת המזוזות, קביעת קופה בבית, ורכישת אותיות בספר התורה.

כמו כן, רבים ששמעו על ענין הכתיבה לרבי שליט"א מלך המשיח, פנו וביקשו גם הם את ברכתו בכל המצטרך, ואין שום ספק שישנם עוד כמה ניסים בדרך, עד לנס הגדול - הגאולה האמיתית והשלימה, תיכף ומיד ממש. 

ה' נלחם לישראל

יש בעל הבית לבירה זו!

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...