• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

ה' נלחם לישראל

המראות הקשים שראינו בחג שמחת תורה האחרון, החלו להתחלף למראות טובים ומעודדים יותר, תמונות של התגברות על אויבי ישראל, ובמיוחד – תמונות של ניסים שבורא כולם מחולל לעיני כל לטובת בניו. צרור סיפורים מהמלחמה
ה' נלחם לישראל
דגל משיח על טנק בעזה
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

המראות הקשים שראינו בחג שמחת תורה האחרון, החלו להתחלף למראות טובים ומעודדים יותר, תמונות של התגברות על אויבי ישראל, ובמיוחד – תמונות של ניסים שבורא כולם מחולל לעיני כל לטובת בניו.

לאחר שהתקיימה חלקה הראשון של הנבואה מספר זכריה (פרק יד) אודות הצרות שהגויים יעשו ליהודים בארץ ישראל לפני ביאת משיח, כעת מתחילה להתגשם לנגד עינינו המשך הנבואה: "ויצא ה' ונלחם בגויים ההם" – הקב"ה בעצמו נלחם בשונאי ישראל, באופן שהכל רואים שזו יד ההשגחה האלוקית.

ביום שלישי שבוע שעבר, עמד אחד משונאי ישראל, חבר פרלמנט במדינת תורכיה, ונתן נאום חריף בפני בית המחוקקים התורכי, בטענו שצריך למחות במחאה תקיפה נגד ישראל ש"רוצחים את העם הפלסטיני", מחאה חזקה שתתבטא במעשים נחרצים. את דבריו סיים באיחול ש"אללה יעניש אותם כפי שמגיע להם".

"ויהי הוא טרם כילה לדבר" והנה תפילתו התגשמה! כאילו היתה תפילתו של אחד הצדיקים הגדולים...

עוד לפני שהספיק לרדת מדוכן הנואמים, קיבל הרשע את עונשו משמיים, "כפי שמגיע לו": לעיני כל חברי הפרלמנט ולעיני המצלמות, נפל הרשע על מקומו מדום לב ומת מאוחר יותר ב"ה.

התקיים בו הפסוק "כאשר זמם, כן יעשה לו".

*

ערב חנוכה, היום בו גברו בני חשמונאי על האויב היווני וניצחום, החלו להגיע מהעיר עזה תמונות שמבטאות את הנס לא רק "בימים ההם" אלא גם "בזמן הזה":

מאות מחבלים בתוככי המנהרות והמסתורים של ארגון הטרור, קיבלו לפתע חיל ורעדה מהמוות הצפוי להם. הם יצאו ונכנעו בפני חיילי היהודים, כשהם עוזבים את נשקם ויושבים ללא בגדים על הכביש ברחובה של עיר כשהם מושפלים ומובסים...

בעקבותיהם ראינו בהמשך ה"ימים זכאים" של ימי החנוכה, עוד מחבלים רבים שנכנעו בפני היהודים. "תיפול עליהם אימתה ופחד . . עד יעבור עמך ה'"!

*

ועוד סיפור נפלא שסיפר אחד מחיילינו הלוחמים: "אחרי שהייתי עכשיו תקופה בלחימה בעזה, אני לראשונה בחיי מרגיש שאני מאמין! אני יודע ורואה בעיניים איך יש אלוקים בשמיים ששומר דווקא עלינו, על עם ישראל!

"באחד הקרבות נכנסנו ארבעה לוחמים לחדר. לפתע הגיח אלינו בהפתעה גמורה, מחבל, מפיר של מנהרה שהיתה בחדר, והחל לירות עלינו עם הנשק שלו שהיה על מצב אוטומט.

"מדובר על שניות בודדות בהן כבר יכולנו כולנו להיהרג, השם ישמור... מה הסיכוי שאחד מאיתנו יצא מזה בחיים, כשהמחבל הפתיע אותנו ויורה עלינו ממרחק אפס עשרות כדורים?...

"ואכן כולנו 'חטפנו' קליעים. אחד מהלוחמים קיבל כדור בקסדה, השני קיבל כדור בנשק, השלישי חטף כדור בשכפ"ץ הקרמי, והלוחם האחרון חטף כדור באמצעי לראיית לילה שלו.

כולנו קיבלנו כדורים, אבל אף אחד מאיתנו לא נשרט! ואילו המחבל סיים את הקרב כשהוא הופך לפגר מת על פני האדמה...

"ויצא ה' ונלחם בגויים"! שנזכה לראות בהמשך קיום הנבואה, בהתגלות הרבי שליט"א מליובאוויטש משיח צדקנו, בקרוב ממש! 

הפעם נשארים בירושלים

יש בעל הבית לבירה זו!

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...