• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

יועץ לכל אנשי הדור

הרב יוסף ישר שליט"א, רבה של עכו, מגולל מופת שאירע לבת משפחתו, לאחר שזו קיבלה את ברכת הרבי מליובאוויטש שליט"א מלך המשיח באמצעות האגרות קודש
יועץ לכל אנשי הדור
הרב יוסף ישר
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

התוועדות חסידית, זמן מתאים לספר סיפורי מופת, ומה טוב כאלו עכשווים, כאלו הקורים מידי יום לאלפים ורבבות, הפונים לקבל את עצתו וברכתו של נביא הדור - הרבי שליט"א מלך המשיח.

הפניה כיום נעשית באמצעות הכנת מכתב לתוך אחד מעשרות כרכי האגרות קודש (בגימטריה השגחה פרטית), לאחר הכנות מתאימות, והכרזת "יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד". עיון במקום אליו הוכנס המכתב, מגלה כי בעמודים שנפתחו נמצאת תשובה מדוייקת, המספקת מענה ברור לפונים.

כאמור, רבבות זכו לראות במו עיניהם את התממשות הברכה, באופן ניסי, בכל תחום ונושא בו הם פנו לקבל את ברכתו של הרבי שליט"א מלך המשיח.

בכל התוועדות שכזו, נמצא מי שיספר, מקרה שאירע לו, או שנחשף אליו לאחרונה, המעידים יותר מאלף עדים, כי כשמדובר על פניה לנשיא הדור - כולם נענים.

סיפור שכזה, סיפר באחד האירועים החב"דיים, הרב יוסף ישר שליט"א, רבה הראשי של העיר עכו.

מדובר בכלתו, אותה הוא מגדיר, ככזו שבמשך שנים הביעה התנגדות מוחלטת לענינים הקשורים לחסידות חב"ד, בעקבות החינוך אותו קיבלה, שדגל בדרך שכזו. מקרה שאירע לה באופן אישי שינה את יחסה מהקצה על הקצה.

באותה תקופה, היא עמדה בפני סדרת מבחנים חשובה, אשר היתה משמעותית ביותר עבורה.

מטבע הדברים, הלחץ והמתח שלה, היו גבוהים במיוחד, כך שאפילו חברתה שביקרה אצלה, עמדה על מצוקתה.

"מה דעתך לבקש ברכה למבחן, מהרבי שליט"א מלך המשיח?" שאלה חברתה, לה קשר הדוק עם חב"ד.

אני? תמהה כלתו של הרב ישר, ממש לא נראה לי, הגיבה בצחוק מתגלגל, שהעיד יותר מכל על יחסה לרעיון.

אך חברתה לא הרפתה, ואמרה לה. מה אכפת לך לנסות? הלא רבים וטובים ראו ניסים ומופתים עצומים, בכל תחום בחיים. אני בטוחה שאם תעשי זאת, גם את תראי את התממשות הברכות.

חברתה לא ויתרה, וסיפרה לה על מופתים אישיים שהיא בעצמה ראתה, תוך שהיא מאפשרת לה, בפעם הראשונה בחייה, לפנות אל הרבי שליט"א מלך המשיח ולבקש את ברכתו.

בהדרכתה היא אכן עשתה זאת, וכשפתחה את כרך האגרות קודש, היא עמדה נדהמת. הרבי שליט"א מלך המשיח ענה לה בצורה מדוייקת לשאלתה, כשהיא רואה באופן ברור את הקשר לשאלתה ומבינה שאכן, היא קיבלה פה ברכה מיוחדת.

בהזדמנות סיפרה זאת לחמיה, הרב ישר, כשהיא מציינת בהתפעלות את ההשגחה הפרטית ואת התשובה המדוייקת, שהיא בעצמה, למרות כל יחסה המוקדם לענין, זכתה לראות.

הרב ישר שכבר שמע קודם לכן על הענין, נדהם גם הוא לשמוע מפי כלתו על התשובה המדוייקת אותה קיבלה ושמח מאוד בברכה שהיא קיבלה, מה שהביא אותה מיידית להרגעת הלחץ והמתח הגדול בו עמדה עד לרגע קבלת התשובה.

מיותר לציין, מוסיף הרב ישר, שהיא עברה בהצלחה גדולה, את כל המבחנים. "קשה לי לומר שהיא הפכה לחסידת חב"ד" אך אין ספק, הוסיף הרב, כי יחסה לכל הענינים הקשורים לחב"ד ובמיוחד לרבי שליט"א מלך המשיח, השתנה מהקצה אל הקצה - לטובה!. 

למצוא את השליחות

יש בעל הבית לבירה זו!

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...