• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

חג הגאולה הפרטי

שי מלאך שיתף את הרב חי קלנגל בבעיה החמורה שלו: 'גילו אצלי גידול ורוצים לעשות ניתוח ראש פתוח'... אחרי שכתב לרבי שליט"א מלך המשיח, הכל התהפך
חג הגאולה הפרטי
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

הרב יוסף חי קלנגל עוסק במשך כל השבוע בתפקידו כמשגיח בישיבת תומכי תמימים בעיר ראשון לציון. עם זאת מוצא הוא זמן קבוע על מנת לפעול ולהשפיע בקרב הציבור הרחב, אם זה בפעילות הנחת תפילין, אם זה בבדיקת מזוזה בבתים ללא עלות (טל': 054-770-2494), ואם זה במסגרת שיעורים קבועים אותם הוא מוסר במהלך ימי השבוע. במסגרת שיעור שכזה הכיר את ידידו שי מלאך, כשהקשר בין השנים הולך ומתחזק במהלך השנים.

לפני כחודשיים הוא פוגש את שי, כשמראה פניו אינו כתמול שלשום. לא היה צריך יותר מידי לדובב אותו, כשהוא התחיל לספר "לפני כמה ימים אושפזתי בבית הרפואה 'מאיר' בכפר סבא, עקב דלקת קרום המוח. אלא שכאשר עשו לי צילום .C.T גילו הרופאים שיש לי גוש במוח.

עם שיחרורי מהאשפוז, הובהר לי על ידי הרופאים, כי עלי להזדרז לעשות בדיקת .M.R.I על מנת לברר את הענין לאשורו, ואכן עשיתי כהוראתם. ממש לא מכבר חזרו הבדיקות ואכן, כפי שחששו, גם בצילום אלו נראה אותו גוש גדול במוח, ה' ישמור.

אני ממש חושש לעשות ניתוח ראש פתוח, מדובר בניתוח מסובך ביותר, חשוב לי לציין כי אני מפרנס יחיד, בבית של חמישה ילדים ב"ה, כשאשתי חולה אונקולוגית, אי אפשר לדעת מה יהיו ההשלכות של ניתוח שכזה וכמה יארך לי ההחלמה והריפוי מהניתוח הצפוי.

כעת אני פונה אליך, כבוד הרב, על מנת שתייעץ לי מה עלי לעשות" סיים שי את דבריו.

הרב חי מיהר להסביר לו שכאלו שאלות מפנים לרבי שליט"א מלך המשיח. "הפניה אליו כיום היא באמצעות האגרות קודש, אתה תכתוב את המכתב לאחר ההכנות המתאימות, תכניס לתוך אחד הכרכים ויחד נראה מהי התשובה שיצאה בעבורך".

המכתב יצא בכרך ט', עמוד קפא, ושם נכתב: "אקוה אשר מתחזק הוא בדרכו בחיים שעל פי התורה תורת חיים וכפי שנתבארה בתורת החסידות הנקרא עץ חיים, וכמו שבחיים הגשמים הננו רואים שכל לידה צמיחה וגידול קשורים בחבלים וקישויים ובהסרת העלמות והסתרים, הנה תקותי חזקה שגם עלייתו במסילה העולה בית אל לא יפחידוהו הקישויים אשר בדרכו ויצליח בזה בהצלחה מופלגה ובודאי מזמן לזמן תתחזק אצלו ההתקשרות לדרכו זה..."

בהמשך הופיעה ההתייחסות לימי חג הגאולה י"ב-י"ג תמוז והשפעתו הברוכה של כל לומדי החסידות והחסידים, כשהרבי שליט"א מלך המשיח מסיים שם במילים: "אשר יצליח השם-יתברך את כל-אחד-ואחד מהחסידים המקושרים אליו או השייכים אליו להצליח בהפצת היהדות בכלל ובהפצת תורת החסידות בפרט מתוך בריאות הנכונה פרנסה בהרחבה והרחבת הדעת".

"ראה, אמר הרב חי, עליך ללמוד בכל יום פרק מתוך ספר התניא, ואף להשפיע על חבריך שיעשו כן, אם תעשה כך, אני בטוח שלא יהיה אפילו צורך בניתוח"!

שי מספר את הסיפור, ומסיים בהתרגשות: "אכן, עשיתי כדבריו וקראתי פרק בספר התניא הקדוש בכל יום, תוך שאני מקבל על עצמי אף להשפיע על ידידי לנהוג כך.

בשבוע שעבר, בסמיכות לימי הגאולה שהוזכרו במכתב, הלכתי לבדיקות אצל הנוירוכירורג פרופ' עדני, ששלח אותי לבדיקות נוספות, אבל המסקנות שלו הדהימו אותי וריגשו אותי: "הגוש הינו מולד, ואינו גידול חלילה. אין לך מה לדאוג ואין בכלל צורך לנתח. פסק הפרופסור והותיר אותי המום מהנס שאירע בזכות קיום ההוראה ללמוד את התניא הקדוש".

מניה בזינוק

יש בעל הבית לבירה זו!

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...