• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

מניה בזינוק

המסר היה נפלא: לא להתפעל מהקשיים, זה נועד להרים אתכם למקום גבוה יותר! כולל בעניינים הפרטיים של כל העוסקים בזה. פרסמו זאת גם לאחרים - שגם הם ישתתפו. סיפור מופת מהרבי שליט"א מלך המשיח
מניה בזינוק
הרב חיים טל בפגישה עם הרב רבינוביץ
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

ראשי ארגון 'יפוצו' כבר מורגלים בקפיצה למים לפרוייקטים גדולים ונועזים, אולם בפרוייקט החדש אליו נכנסו לאחרונה, שברו חברי ההנהלה את השיא:

הכל החל במכתב מיוחד שקיבלו ראשי הארגון מהרבי שליט"א מליובאוויטש מלך המשיח באמצעות האגרות קודש: כשם שבירידה לגלות מצרים, הגיע יהודה למצרים ראשון כדי להקים שם 'בית תלמוד', כהכנה לגאולה – כן הוא גם כעת, שיש להקים 'בית תלמוד' שיהיה הכנה לגאולה השלימה.

הצוות הבין שהכוונה היא ברורה: להקים בהקדם 'כולל' מיוחד לכל גווני הציבור החרדי, ללימוד תורני בענייני גאולה ומשיח!

הרבי שליט"א מלך המשיח הרי מבטיח ש'הדרך הישרה, הקלה והמהירה ביותר כדי לפעול את התגלות וביאת המשיח, היא ע"י לימוד התורה בענייני הגאולה ומלך המשיח'. כמו כן הורה לעסוק בלהט בחלק זה בתורה כדי להתרגל לחיות בתקופת ימות המשיח.

ההחלטה נפלה וראשי הארגון החלו לעבוד במרץ להקמת הכולל בבני ברק. העבודה היתה קשה. מיום ליום נתקלו ראשי הארגון בעוד ועוד תקלות, קשיים ועיכובים.

אז מה עושים? כותבים שוב לרבי שליט"א מלך המשיח לקבל ברכה, עידוד וכח. המענה המיוחד שהתקבל באמצעות האגרות קודש (כרך יט עמוד קסב) הותיר את ראשי הארגון בתדהמה:

מאשרים קבלת מכתביו . . הדו"ח על כך שנתקלו שם בכמה קישויים וכו'. ויהי רצון שכמו שכבר ראו בעבר הצלחה למעלה מהמשוער, כך יווכחו גם עתה - שהקישויים שפוגשים בעבודה הקדושה של הפצת המעיינות חוצה והפצת היהדות בכלל, אין זה אלא ניסיון . . מלשון ארים נס, הגבהה. ושבוודאי שכל הלוקח חלק בכהנ"ל – פועל זה הגבהה בכל ענייניו, גם בענייניו הפרטיים. ומובן שמרשותו ומזכותו למסור כל האמור לכל המשתתפים בפעולות הפצת המעיינות.

המסר היה נפלא: לא להתפעל מהקשיים, זה נועד להרים אתכם למקום גבוה יותר! כולל בעניינים הפרטיים של כל העוסקים בזה. פרסמו זאת גם לאחרים – שגם הם ישתתפו בפעולות החשובות ויזכו להתרומם!

במרץ מחודש חזרו האחראים לעבודה הרבה בהקמת הכולל ובהשגת המימון הדרוש.

באחד הימים פנה מנהל הארגון, הרב חיים טל, לידיד קרוב שלו, יהודה מראשון לציון, בהצעה שיתרום הוראת קבע חודשית בסכום המלגה של אברך אחד לחודש שלם. יהודה נרתע מהסכום. הוא טען שזה כבד עליו לקחת התחייבות כה גדולה לצדקה.

אך הרב טל התעקש: "ראה, הרבי שליט"א מלך המשיח מבטיח 'הרמה גם בעניינים הפרטיים' לכל מי שישתתף בזה. אם אתה רוצה לראות ניסים – לך על זה!"

באותו ערב החליט יהודה 'לקפוץ למים' ולהבטיח את הסכום לצדקה! הוא התקשר וסידר את הקמת התרומה החודשית.

דקות ספורות לאחר מכן הוא מקבל טלפון ממנהל של חברה גדולה, איתה ניסה כבר תקופה ליצור קשרים עסקיים - אך ללא הצלחה. "יהודה", אומר לו המנהל, "אשמח אם תיכנס אלי מחר למשרד. יש לי עסקה טובה להציע לך".... ולמחרת, התקבל יהודה במשרד המנהל בחביבות. "ניגש ישירות לעניין", פתח המנהל, "אנחנו עומדים לצאת בקמפיין פרסומי גדול של החברה. אני רוצה לסגור איתך חוזה שתעבוד איתנו בקמפיין. וכמובן – נשלם יפה"...

הכסף שהשקיע יהודה בתרומה לארגון 'יפוצו', חזר מיד למחרת בבוקר בכפל כפליים, בסכומים שעוד לא הורגל בהם... כשנותנים להפצת גאולה ומשיח, המשיח מרים אותך! לתרומות: 058-577-0285 www.charidy.com/yafutzu

מול כל התחזיות הקודרות

יש בעל הבית לבירה זו!

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...