• ב"ה ימות המשיח!
  • ט"ז תמוז התשפ"ד (22.07.2024) פרשת בלק

מול כל התחזיות הקודרות

הוא לא התייאש, וכך מידי שבוע היה חוזר ומציע לי בחביבות, שוב ושוב, לקיים את המצווה. עד שיום אחד הוא שאל אותי: "למה אינך מניח תפילין? כנראה שיש 'סיבה טובה' לכך..." • נפלאות עכשיו
מול כל התחזיות הקודרות
אמיר (משמאל) ופיאמנטה (מימין)
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

את הרב אברהם יצחק פרודנשטסקי, מנהל בית חב"ד גני יוחנן מכירים רבים בישוב. בשבוע שעבר, הוא חשף סיפור מיוחד שהשגחה פרטית, נחשף רק כעת.

וכך סיפר: "אני מכיר את בני הזוג אמיר ושירן כבר שנים, מאז עברו לגור במזכרת בתיה. את בנם הבכור לימדתי לבר מצווה ואפילו טסנו יחד לרבי שליט"א מלך המשיח, כדי להשתתף בכינוס השלוחים העולמי ב-770.

אך מה שהם גילו לי בסיום האירוע בבית חב"ד החדש, שעשינו בערב ג' תמוז האחרון, לפני כשבועיים, לא יכולתי לדמיין כלל.

'זה היה לפני כשבע עשרה שנה', כך החל אמיר לספר לי, 'הגיע למשרדי חב"דניק חביב שמו אבי פיאמנטה (מדובר בזמר החסידי הוותיק) והציע לי להניח תפילין. סירבתי לו בנימוס והמשכתי הלאה בעיסוקיי.

אך הוא לא התייאש, וכך מידי שבוע היה חוזר ומציע לי בחביבות, שוב ושוב, לקיים את המצווה.

עד שיום אחד הוא שאל אותי: "למה אינך מניח תפילין? כנראה שיש 'סיבה טובה' לכך...".

לא הייתי מוכן לשאלה, אך הרשיתי לעצמי לשתף את החסיד הנחמד בסיבת סירובי. עניתי לו כי הרופא שלי קבע נחרצות כי אני עקר ואין לי אפשרות טבעית להביא ילדים לעולם. 'לכן איני רוצה להניח תפילין'.

באותו רגע, בלי שהוא חיכה אפילו שניה כדי לחשוב, הוא אמר לי כי בעיה כזו רק הרבי שליט"א מלך המשיח, יכול לפתור. "ולכן, הוא הציע, אני ואתה כעת, ברגע זה ממש, נכתוב מכתב לרבי שליט"א מלך המשיח, נכניס אותו לתוך ספר ה'אגרות קודש' הזה שנמצא איתי בהשגחה פרטית, ונפעל לפי התשובה שנקבל".

עוד כמה מילות הסבר, על אפשרות הכתיבה לרבי שליט"א מלך המשיח, על המופתים המתגלגלים יום יום, ועל אלפים רבים שהברכה שינתה את חייהם, ואני כבר השתכנעתי לכתוב.

ואכן כתבתי מכתב בו פירטתי את מה שעובר עלינו, על חוות דעת הרופאים וסיימתי בשאלה מה עלי לעשות כדי לזכות לפרי בטן - זרע חיה וקיימא.
כשפתחתי את הספר מיד בלטו לנגד עיני, המילים "בנים ובנות". לא יודע להסביר את זה, אבל פשוט חשתי תחושה לא מוסברת, כי זו אכן ברכה עבורי, וכי יהיה לי ילדים. הפעם כבר לא סירבתי ומיד הסכמתי להניח תפילין.

ואכן, הלא יאומן קרה ואחד-עשר חודשים לאחר מכן נולד בנינו הבכור (זה שאתה כבר מכיר כשלימת אותו לבר המצוה) ועוד בת ובן נוספים".
ממשיך הרב אברהם יצחק פרודנשטסקי לספר: "אני מקשיב לו בקשב רב ואז הוא מוסיף ואומר לי: 'אני רוצה לספר לך עוד נקודה מעניינת, שכשמישהי

באה ואמרה לנו בתחילת ההיריון הראשון, 'אולי לאשתך יש בת...' מיד הבהרתי בצורה חד משמעית שזה לא יתכן.

לפליאת הסובבים אותי מאין לי הבטחון הגמור כי מדובר בבן, סיפרתי להם איך זכינו לברכה המופלאה, ואמרתי כי במכתב מהרבי שליט"א מלך המשיח היה כתוב קודם בנים ורק אחרי זה בנות, סימן ברור שאכן זה יקרה, אחד לאחד, קודם יהיה בן!

מה שאכן הוכח כנכון ונולד לנו בן ראשון, כשכולם מתרגשים יחד איתנו מהנס המופלא שהתרחש למרות כל התחזיות הקודרות של הרופאים".

ברכה מישראל לסיביר

יש בעל הבית לבירה זו!

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...