• ב"ה ימות המשיח!
  • ט"ז תמוז התשפ"ד (22.07.2024) פרשת בלק

ברכה מישראל לסיביר

היא הגיעה תוך זמן קצר לבית חב"ד, ומספרת בבכיות כי יש לה אח יחיד, הוא קצין בצבא הרוסי ומתגורר בסיביר. הוא כעת מאושפז במצב אנוש. היא ניסתה ליצור קשר טלפוני עם הרופאים כדי להבין את חומרת מצבו, אך הרופאים לא נותנים לו תקווה
ברכה מישראל לסיביר
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

במהלך עצרת גאולה ומשיח וכינוס ההקהל הגדול שנערך בשבוע שעבר באמפיתיאטרון של בת ים, הושם דגש מיוחד על כוח השפעתו של הרבי שליט"א מלך המשיח בעולם. בין היתר הרחיב מנחה האירוע, הרב מני ששון לספר על 'השלוחים הצעירים' - משפחות צעירות שעוזבות את חיק הקהילה החמים ויוצאות לשליחות במקומות שונים בארץ ובעולם.

מי שנבחר לייצג את כל אותם שלוחים, הוא הרב יוסף יצחק לבקיבקר, השליח בשכונת נאות אשלים בראשון לציון, אשר סיפר וחשף מעולם השליחות בפני הקהל, כשהוא מביע בפני הקהל כי כל אחד הוא שליח, וכי העולם מצפה מאיתנו לצאת ולהביא אליהם את מסר בשורת הגאולה.

אחד מהסיפורים אותם בחר לספר, הוא על שיחת טלפון אותה קיבל באחד הימים מגב' לודמילה, אשר מתגוררת בשכונה.

"האשה עלתה מרוסיה לפני מספר שנים, כמעט ללא רקע ביהדות. היא מתקשרת לבית חב"ד כשדמעות בעיניה: "כבוד הרב, אני צריכה ישועה! אני צריכה שמישהו יעזור לי. אין לי מי שיעזור לי".

שאלתי אותה מה הכתובת שלה והתברר כי היא גרה מול המשרד שלנו, הזמנתי אותה להיכנס לבית חב"ד.

היא הגיעה תוך זמן קצר לבית חב"ד, ומספרת בבכיות כי יש לה אח יחיד, הוא קצין בצבא הרוסי ומתגורר בסיביר. הוא כעת מאושפז במצב אנוש. היא ניסתה ליצור קשר טלפוני עם הרופאים כדי להבין את חומרת מצבו, אך הרופאים לא נותנים לו תקווה...

מאחר וגם כך בתי הרפואה שם אינם במצב שפיר, היא התמלאה חרדות. "כבוד הרב, יש לי אח אחד בעולם, וכעת לא אראה אותו?!".

אמרתי לה: "תראי, הרבי שליט"א מלך המשיח עונה לנו תשובות גם היום, באמצעות האגרות קודש. הסברתי לה בקצרה במה מדובר, והיא ניגשה בשיא התמימות והפשטות ליטול את ידיה, אמרה את פרק התהלים של הרבי שליט"א מלך המשיח, נתנה צדקה, והכניסה את המכתב שכתבה לתוך אחד מהכרכים.

היתה שם תשובה 'לבריאות נכונה לה ולכל משפחתה'. אמרתי לה: "תקשיבי. הרבי אומר שאסור לך לדאוג. הכל יהיה בסדר. תתקשרי אלי לכתוב מכתב תודה לרבי שליט"א מלך המשיח, כשהוא יבריא". היא יצאה מבית חב"ד כשאבן נגולה מעל ליבה.

אחרי כשבועיים אני מקבל טלפון. אותה גברת היתה על הקו אך היא אינה מצליחה להוציא מילה מפיה. חשבתי לעצמי מי יודע מה קרה. בקושי היא הצליחה לשאול האם אני נמצא בבית חב"ד וכשהשבתי בחיוב, היא מיהרה להגיע.

היא הגיעה בוכה כולה מהתרגשות: "אתה לא מבין. היום הוא השתחרר! אני לא מסוגלת לדבר מרוב שמחה. היום הוא השתחרר. אני חייבת לכתוב מכתב תודה".

מאז, האשה הזאת, אין דבר אחד שעובר במשפחה שלה, דילמה, עצה או ברכה שהם צריכים, כשהיא לא עושה זאת לפני שהיא כותבת לרבי שליט"א מלך המשיח. בלי זה היא לא זזה ימין או שמאל".

הרב לבקיבקר סיים את דבריו: "ישנם עוד הרבה יהודים שזקוקים לעצה או ברכה, עלינו פשוט לשים לב לאלו הנמצאים לידינו. לתת לו איזה ספר, עלון ולכתוב איתו לרבי שליט"א מלך המשיח, ותיכף ומיד תחזה עינינו בהתגלותו לעין כל. יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד".

כך נפתח בית הספר היהודי

יש בעל הבית לבירה זו!

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...