• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ח סיון התשפ"ד (04.07.2024) פרשת קורח

בית חב"ד במחלקת קורונה

הרב ירון צבי מרמת גן, הוא חסיד חב"ד נלהב ושמח שמשתדל לנצל את כישוריו להפצת מעיינות החסידות. לפני כשנה הוא הקים את 'שיעור התניא העולמי לקבלת פני משיח', במסגרתו הוא שולח מידי יום לקהל גדול של מאזינים מכל רחבי העולם הקלטה של שיעור התניא היומי מוסבר ומבואר בטוב טעם
בית חב"ד במחלקת קורונה
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

בית חב"ד במחלקת קורונה
הרב ירון צבי מרמת גן, הוא חסיד חב"ד נלהב ושמח שמשתדל לנצל את כישוריו להפצת מעיינות החסידות. לפני כשנה הוא הקים את 'שיעור התניא העולמי לקבלת פני משיח', במסגרתו הוא שולח מידי יום לקהל גדול של מאזינים מכל רחבי העולם הקלטה של שיעור התניא היומי מוסבר ומבואר בטוב טעם.

שיחת הגאולה 1318
במוצאי שמחת תורה האחרון הוא החל לחוש ברע, תוך סימפטומים ברורים של נגיף הקורונה. הוא נשאר בביתו מתוך תקווה שזמן מה של מנוחה יעזור לגופו להתגבר על המחלה. אולם מצבו הלך והתדרדר ולאחר מספר ימים הוא הובהל במצב קשה לבית הרפואה מעייני הישועה בבני ברק, שם אבחנו שהריאות שלו כבר במצב קריסה. הוא הועבר למחלקת טיפול נמרץ במצב קריטי, קרוב כבר למצב בו הוא יצטרך להיות מורדם ומונשם, השם ישמור...
הרב ירון הבין שהוא נמצא בקרב על החיים ושעליו לעשות כל מאמץ שלא להגיע למצב של מורדם ומונשם! שלושה ימים הוא הרגיש שהוא תלוי בין שמים לארץ, עם רגל אחת בעולם הזה ורגל שנייה למעלה... בימים אלו בהם הוא מחובר למכשור כבד וצוות שלם מתרוצץ סביבו יומם ולילה, הוא החליט בהחלטה נחושה שאם ה' יתן לו חיים, הוא ימשיך בעבודת השליחות שלו בעולם בכל הכח.
בתוך כל המצב הנורא הזה, הוא מקבל במכשיר הפלאפון שלו הודעה מיוחדת מאשתו שמשכה את תשומת ליבו. היה זה צילום ממכתב המענה של הרבי שליט"א מליובאוויטש מלך המשיח באגרות הקודש, עבור הברכה שביקשה אשתו עבורו. וזה לשון התשובה המופלאה (כרך ג עמוד שפא, בתרגום מאידיש):
"הנני מקווה להשם יתברך שבריאותו תשתפר.
"מה שכותב שלצערו קשה לו למסור שיעורים בגלל יסורי הבריאות, הרי זה בדיוק כאילו מישהו היה אומר, שאיננו יכול לקחת תרופה כי עדיין איננו בריא. שכן שיעורים בתורתו של כבוד־קדושת מורי־וחמי אדמו"ר הכ"מ הם כלי להמשיך ברכותיו לבריאות הנכונה ולפרנסה. במילא אם מתלוננים על פרנסה ובריאות, האמצעי לכך הוא לחזק את השיעורים, ועל־ידי־זה הפרנסה והבריאות תהיינה כדבעי (=כפי שצריך). ויהי רצון שיוכל ללמוד ללא הפרעות של בריאות ופרנסה".
היתה זו הוראה ברורה שאין להפסיק את מסירת שיעורי החסידות בגלל מצב הבריאות. הרב ירון החליט שאף שאינו יכול לשלוח שיעור מוקלט, בכל זאת יתאמץ להכין ולשלוח שיעור תניא בכתב. בהשגחה אלוקית גלויה, זמן קצר אחרי ששלח את השיעור הכתוב, נעצרה ההידרדרות במצבו והחלה מגמה קלה של שיפור.
תוך מספר ימים הוא כבר יכל לקום מהמיטה תוך שהוא מחובר לחמצן. במצב הזה הקליט הרב ירון שיעורי חסידות בוידאו והפיץ אותם לקהל מקבלי השיעורים. ושוב, המצב המשיך להשתפר. הרב ירון השתדל לשמח את עצמו, לשמח את הסביבה, ולהעביר לאנשים סביבו מסרים של חסידות וגאולה. באחד הימים נכנסו אנשי הצוות של המחלקה עם גיטרה ושירה כדי לחגוג עם החב"דניק הלא שגרתי שמכניס חיות ושמחה במחלקה... היה זה ממש בית חב"ד במדור הקורונה שבמחלקת טיפול נמרץ...
והנס המלא התרחש. שבוע שעבר, ביום שני, השתחרר הרב ירון מבית הרפואה.
הסיפור מוקדש לעילוי נשמת אימו מרת חיה הרצלינה בת ולנטינה ז"ל. לקבלת השיעורים שלחו הודעה למספר: 054-381-7738
הרב ירון צבי בחגיגות עם הצוות הרפואי.

שיחת הגאולה בפייסבוק

הניתוח ש(לא) הצליח

יש בעל הבית לבירה זו!

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...