• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ז ניסן התשפ"ד (25.04.2024) פרשת מצורע

הניתוח ש(לא) הצליח

פעם ראשונה שזה קרה למנתח גדעון מביילינסון בכל 20 שנות עבודתו, שהוא לא הצליח לכרות חלק מבסיס הלשון. מה שחסך את הכאבים העצומים הנלווים לניתוח מסוג זה וגרם שלא יגיעו כלל. ולמרות זאת, הניתוח הצליח
הניתוח ש(לא) הצליח
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

הניתוח ש(לא) הצליח

פעם ראשונה שזה קרה למנתח גדעון מביילינסון בכל 20 שנות עבודתו, שהוא לא הצליח לכרות חלק מבסיס הלשון. מה שחסך את הכאבים העצומים הנלווים לניתוח מסוג זה וגרם שלא יגיעו כלל. ולמרות זאת, הניתוח הצליח!!

שיחת הגאולה 1317

את הסיפור הבא מספר לנו רחביה שמיר, יהודי יקר שמתגורר באחד היישובים באזור השרון. עדיין לא שומר תורה ומצוות באופן מלא אבל מתפלל דרך קבע בבית חב"ד במקום מגוריו ומתקדם מיום ליום בלימוד החסידות ובקיום המצוות.

לפני כחודשיים (ספטמבר 2020 ), אשתי עברה ניתוח מורכב במחלקת אף-אוזן- גרון בבית החולים בילינסון בפתח תקווה. מטרת הניתוח הייתה לפתור בעיה של דום נשימה בשינה. דום נשימה בשינה, הוא מצב בו מתרחשים מספר אירועים של הפסקות קצרות בנשימה במהלך השינה, שנגרמות בדרך כלל ממבנה אנטומי צר של בסיס הלשון, הלוע והחיך, ומרפיון שרירי הגרון.

כשהפסקות אלו מתרבות ומתרחשות מעל מספר מסוים, ישנו חשש לפגיעה (ח"ו( במערכות קריטיות בגוף. מאחר ואצל אשתי כמות ההפסקות הייתה די גבוהה, היה ברור שיש צורך לפתור את הבעיה בהקדם. בהמלצת הרופאים הוחלט לבצע ניתוח.

הניתוח המדובר נחשב לניתוח די מורכב, המצריך ביצוע חיתוך במספר אזורים רגישים: בסיס הלשון, חיך, עינבל

ושקדים. כמו כן, ניתוח זה מלווה בסבל של כאבים עזים לכל אורך תקופת השיקום הארוכה.

יום לפני הניתוח, כתבתי לרבי שליט"א מליובאוויטש מלך המשיח באגרות הקודש באמצעות האתר igrot.com  את הבקשה הבאה: "בבקשה מכבודו שיברך את אשתי היקרה, שיהיה לה נס גדול והניתוח מחר יהיה הרבה יותר קל מהמשוער, באופן בלתי צפוי, עם מעט מאוד כאבים, עם החלמה מהירה ופתרון לבעיית הפסקת הנשימה בשינה". ציינתי גם במכתב שאני מבטיח לפרסם את הסיפור במידה ויתרחש לנו נס.

תשובתו של הרבי שליט"א מלך המשיח התקבלה באגרות קודש כרך יז עמוד סג. המכתב כולו עסק ברפואה, ובתוכו הופיעו המילים הבאות: "וה' יתברך יעזור שיהיה בהצלחה ויוכל לבשר בשורות טובות בזה בקרוב ממש", ובהמשך הדף הופיע: "ה' יתברך הוא הרופא כל בשר ומפליא לעשות האמיתי, והרופאים אינם אלא שלוחים שלו..."

לקבל כזה מסר מהרבי שליט"א מלך המשיח לפני ניתוח כה מורכב וכואב, הייתה עובדה שהורידה לנו באופן משמעותי את מפלס החרדה!

בבוקר הניתוח הגיעו מספר רופאים לבקר את אשתי ולהכין אותנו לקראת הצפוי לנו. הרופאים כולם חזרו שוב ושוב על אותו משפט: "זה הניתוח הכי כואב שיש במחלקת אף-אוזן-גרון, תהיו מוכנים". אפשר להתפלץ מפחד, אלמלא המסר המרגיע מאמש...

האשפוז שלאחר הניתוח נמשך מספר ימים, אשר במהלכם אנו ממתינים בחרדה לקראת הגל הגדול של התקפי הכאב העצומים אשר הכינו אותם אליהם ללא הרף. לשמחתנו הרבה הכאבים העצומים פשוט לא הגיעו כלל!

מעבר לכאבים קלים שלאחר ניתוח, לא היה זכר לאותו צונאמי של כאבים שהוזכר.

הסתבר שלמרות שהניתוח נערך על ידי פרופסור גדעון ב. שהוא אחד המנתחים המומחים ביותר בארץ בתחום של אף-אוזן- גרון, כשמאחוריו ניסיון עצום של למעלה מ 20- שנה בניתוחים מהסוג הזה – למרות זאת, באופן יוצא מן הכלל, לראשונה בכל שנות ניסיונו הרב, לא הצליח הרופא המומחה לכרות חלק מבסיס הלשון. מה שחסך את הכאבים העצומים הנלווים לניתוח מסוג זה וגרם שלא יגיעו כלל. גם נמנע סיכון גדול שכרוך בכריתת אחד האברים הכי רגישים בגוף – הלשון, והחשוב ביותר:

למרות זאת הניתוח הצליח ומספר הפסקות הנשימה בשינה פחת באופן מאוד משמעותי!

ללא ספק הייתה לנו שרשרת ניסים בזכו .ת ברכתו של הרבי שליט"א מלך המשיח

הכל מדוייק

יש בעל הבית לבירה זו!

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...