• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

כל מעשיך בספר נכתבים

הרב ירון צבי חלם שהוא נמצא אם הרבי שליט"א מלך המשיח, וביחד איתו קורא בספר בו כתוב בפרטי פרטים כל מחשבה דיבור ומעשה שלו בתקופת משבר ארוך, ותוך כדי כך הוא מבין איך שכל הקשיים שעבר, היו בכוונת מכוון, והכל היה לטובה. מתוך מדור נפלאות עכשיו, שיחת הגאולה 1294
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

כל מעשיך בספר נכתבים

הרב ירון צבי חלם שהוא נמצא אם הרבי שליט"א מלך המשיח, וביחד איתו קורא בספר בו כתוב בפרטי פרטים כל מחשבה דיבור ומעשה שלו בתקופת משבר ארוך, ותוך כדי כך הוא מבין איך שכל הקשיים שעבר, היו בכוונת מכוון, והכל היה לטובה. מתוך מדור נפלאות עכשיו, שיחת הגאולה 1294

את הגילוי המדהים הבא מביא לנו ר' ירון צבי מאנ׳׳ש רמת גן, שלאחרונה חשף במסגרת שיעור תניא יומי שהוא מוסר ומפיץ, חלום משמעותי שחלם על הרבי שליט"א מלך המשיח ובו מסר חשוב לכולנו.

"לפני תקופה התחלתי למסור ולהפיץ שיעור תניא יומי בווצאפ בעברית ובאנגלית לקהל מגוון שכיום עומד על כאלף מאזינים/ות מרחבי העולם.

במסגרת השיעור אני משלב גאומ"ש, סיפורים, שיעורי העשרה ומאפשר לשאול שאלות".

לאחרונה, בעקבות שאלה של מאזינה, חשפתי חלום שחלמתי בעבר על הרבי שליט"א מלך המשיח. בזמנו, סיפרתי את החלום לרב זמרוני ציק את החלום,  והוא אמר שזה עזר לו מאוד באופן אישי ושלדעתו ראוי לפרסמו. רק שאז לא הייתי מוכן לכך.

השאלה שהתקבלה בשיעור היתה לגבי התמודדות עם מצבים קשים בחיים, שלעתים נכנסנו אליהם בברכת הרבי שליט"א מלך וכאשר המצב נמשך המשיח ומסתבך, חשים תסכול, ולעתים אף נוכחות המשלח כביכול נסתרת מאיתנו ולא קל.

כמובן שמצידנו, עלינו תמיד להיות עם המשלח, 'בהמות הייתי עימך ואני תמיד עימך' כפירוש אדמו׳׳ר הזקן בתניא, אך לעתים המצב הוא שהמשלח 'יורד' אלינו באהבתו וחסדו הגדול. אינני יודע מה הגדר ההלכתי של חלום וכידוע ש'חלומות שוא ידברו' אך מקובל אצל חסידים שחלום על הרבי שליט׳׳א מלך המשיח, הוא אמתי!

"את החלום חלמתי בעת שהותי ב770 בשנת תשס"ט - הקהל. הגעתי אז לרבי שליט׳׳א מלך המשיח אחרי תקופה מאוד לא קלה בארץ, תקופה בה עברתי הרבה קושי במצב מסוים בחיים אליו נכנסתי בברכת הרבי שליט׳׳א מלך המשיח. הגעתי לבית חיינו בעצם כדי (כביכול) לעשות 'סולחה' וליישר את ההדורים ה׳י. ניגשתי לדלת של הרבי שליט׳׳א מלך המשיח, ל'קלמקה', בכיתי, שפכתי את לבי וביקשתי דף חדש וכיוצ"ב.

באותו הלילה חלמתי ובחלומי הרבי שליט׳׳א מלך המשיח ואנוכי עומדים במקום כלשהו ומביטים בספר פתוח ובו תיעוד מלא של כל מחשבה, דיבור ומעשה שלי בתקופה המדוברת.

הבנתי שזה הספר בו הנשמה כל לילה מתעדת מה התרחש וזה בנוי באופן כזה שכל יום חווים ניסיונות מתוכננים מראש, ובכל לילה מתעדים את התגובות שלנו לניסיונות של אותו היום בתיעוד מלא של לבושי הנפש, והכל כתוב ללא מילה מיותרת כמו ספר תורה!

"... כאמור הספר פתוח בתקופה הקשה שעברתי, ואני חש מהרבי שליט׳׳א מלך המשיח המון אמפטיה ואהבה כשהוא בעצם מראה לי עד כמה ידוע לו מה עברתי וכמה הוא היה ונמצא איתי בכל פרט! נדהמתי מהרזולוציה של הפרטים והוא אמר שידוע לו הכל ושהוא מאוד מעריך (או מודה) שאני עדיין דתי ועדיין חבדניק!

התרגשתי מאוד מהמעמד, מהמילים וחשתי שלימות ומחילה. בכל המעמד הזה שנינו הבטנו אל הספר ואז, כאשר הסתובבנו אחד כלפי השני, הרבי שליט׳׳א מלך המשיח נתן לי נשיקה בלחי! באותו הרגע נמחק הכל, המחילה הושלמה ודף חדש בחיי נפתח! ׳...

שיעור התניא ב׳׳ה ממשיך, כל יום נוספים מאזינים/ות שמקבלים שיעורי תניא מתובלים בסיפורים להמחשת הרעיונות, מענה לשאלות, שיעורי העשרה ואפשרות לכתוב לרבי שליט׳׳א מלך המשיח באגרות. לאחרונה קיבלנו ברכה באגרות לרגל סיום ליקוטי אמרים ו'מתקיפים התחלה לסיום',

 אנ'ש והתמימים מוזמנים להצטרף ולצרף מקורבים. לקבלת ההקלטה עם סיפור החלום שהובא בכתבה.

להצטרפות לשיעור, לפנות לווצאפ 972543817738+

SG1

ליבי ובשרי ירננו לא-ל חי

60,000 שכמעט הלכו לפח...

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...