• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ח סיון התשפ"ד (04.07.2024) פרשת קורח

ליבי ובשרי ירננו לא-ל חי

ישראל צוברי מאילת, עלה לא מכבר לספר את סיפור המופת שלהם, בשידור חי בתוכנית 'חידודון' של שר השמחה ר' עמי מימון, ב'קול ברמה'.... "אם זו התשובה, אני מייד שולח את התפילין שלי לבדיקה, ואף יותר מכך, ארכוש תפילין חדשות באופן מיידי. אגב, הוא אמר, לא בדקתי מעולם את התפילין שלי"...
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

ישראל צוברי מאילת, עלה לא מכבר לספר את סיפור המופת שלהם, בשידור חי בתוכנית 'חידודון' של שר השמחה ר' עמי מימון, ב'קול ברמה'.
"זה היה היום האחרון לפני הלידה, היא כבר הייתה עם צירים והגענו כצפוי לבית הרפואה. תוך כי התחיל להסתבך הכל, היא נדבקה בשפעת עם חום (40 מעלות) ולא ידעתי מה לעשות".
ישראל החל להפיץ את שמה על מנת שיתפללו עליה, וכאשר ר' עמי קיבל את השם, הוא יצר איתו קשר טלפוני ואמר לו כי הוא יבקש בעבורם ברכה מהרבי שליט"א מלך המשיח, באמצעות האגרות קודש.
התשובה התקבלה בכרך כג עמ' עב שם נאמר: "לכתבה שרוצים הם בעוד ילדים . . השם יתברך הוא הזן את העולם כולו בטובו בחן ובחסד וברחמים . . ומהנכון אשר יבדקו את התפילין של בעלה שי' ובכל יום חול קודם הנחתם יפריש פרוטות אחדות לצדקה, והיא תשמור על מנהגן הטוב של בנות ישראל הכשרות להפריש לצדקה קודם הדלקת הנרות בכל ערב שבת וערב יום טוב.
בברכה לבשורות טובות בכל האמור".
בעמ' מצד שמאל, במכתב נוסף הופיעה שוב אותה הוראה: "במענה למכתבו מעשרה בטבת (אגב, בהשגחה פרטית, היום בו פורסם הסיפור ברדיו) . . ומהנכון אשר יבדקו את התפילין שלו - אם לא נעשה כזה במשך שנים עשר חדש האחרונים - ובכל יום חול קודם הנחתם להפריש פרוטות אחדות לצדקה, וכן אשר ישמור על התקנה דאמירת השיעור תהלים חדשי - כמו שנחלק התהלים לימי החדש - בכל יום אחר תפלת הבקר".
"אם זו התשובה, אני מייד שולח את התפילין שלי לבדיקה, ואף יותר מכך, ארכוש תפילין חדשות באופן מיידי. אגב, הוא אמר, לא בדקתי מעולם את התפילין שלי"...
בתוך זמן קצר, התחולל השינוי, עוד לפני שתפילין שבו מהבדיקה, כבר התחיל לרדת החום ב"ה, ובבית הרפואה הוחלט לשחרר אותה עד ליום ראשון לבית, וזאת על מנת להרחיק אותה ממקום בו עלולים להדבק בוירוס. "תחזרו לבדיקות ביום ראשון".
כשהגענו לבדיקות ביום ראשון, מייד היא הוכנסה לחדר הלידה (שוב) ותך חמישים דקות כבר נשמע קול בכיה של התינוקת המתוקה שנולדה בשעה טובה ומוצלחת.
חברים יקרים, אני רוצה להגיד לכם עד כמה חשוב לבדוק את התפילין. כל מי שלא עשה זאת בשנה האחרונה, שיעשה זאת כעת. התשובות חזרו מהסופר והתברר שאותיות נדבקו אחת לשניה באופן הפוסל את הנחתן"!
ההורים החליטו לקרוא לה בשם ליבי, וזאת כדי להזכיר את הנס שהתחולל בזכות ברכתו והוראתו של הרבי שליט"א מלך המשיח לבדוק את התפילין, שכידוע הנחת התפילין על היד, היא כנגד הלב, לשעבדו לה' יתברך.
את דבריו הנרגשים הוא מסיים בקריאה לכלל הציבור: "אם זכינו שבעקבות הנס לו זכינו, נצליח לעורר את עם ישראל להקפיד את בדיקת התפילין והמזוזות הרי שפעלנו את שלנו ב"ה".

חיפש תפילה - מצא ברכה

יש בעל הבית לבירה זו!

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...