• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

ניסי מבצע חגורה שחורה

"נס גדול היה פה - לא להאמין, אמרה חדד, זה המקום להודות לקדוש ברוך הוא על הניסים הגלויים שהוא עושה איתנו. זה נס שלא קרה לנו כלום. נכון שהבית נפגע, אבל זה רק רכוש. העיקר שלא היו פגיעות בנפש" • מתוך מדור נפלאות עכשיו בגיליון שיחת הגאולה 1269 • לקריאה.
ניסי מבצע חגורה שחורה
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

בין אזעקה לאזעקה שליוו מאות אלפי תושבים בדרום הארץ, נתגלו ניסים לא מעטים. המבצע שקיבל ע"י צה"ל את הכינוי חגורה שחורה, חשף שוב את טבעת ההגנה של הקב"ה, המגינה ושומרת על כל יהודי.
גם כאשר מערכת כיפת ברזל לא מנעה את נפילת הטילים במקומות ישוב, הרי שהפגיעות הישירות לא גרמו לפצועים, היל"ת.
כך אירע גם לרב זמיר מימון שנסע ביום שלישי שעבר עם מכוניתו בצומת גן יבנה, בו בזמן שרקטה שנורתה מרצועת עזה התפוצצה במקום. בנס הוא יצא ללא פגע. בתיעוד ממצלמות נתיבי ישראל הוא ממש נראה עובר דרך הפיצוץ.
בראיון לתקשורת הוא סיפר: "בכבישים לא תמיד שומעים את האזעקה, וגם ברדיו לא שמענו. לפתע ראיתי בלון ענק של אש מהנתיב הנגדי מתפוצץ בקול רעם אדיר, ממש פיצוץ אדיר שטלטל את המכונית שלי, שהיא מכונית די כבדה, ורסיסים ביקעו את הפח של המכונית אל המושבים וקרעו את הריפודים, וגם מראת הצד התנפצה, וחדר אליה קליע עופרת.
עצרתי בשביל לראות את הנזק ולראות מה קרה, ולבדוק גם את עצמי. ראיתי שהשמשה במושב האחורי התנפצה, ואז אני יוצא החוצה, ואני רואה שהדלתות מלאות בחורים. זה היה נס גלוי, שריטה אחת לא קיבלתי. נשארתי שם נדהם כמה דקות כדי לעכל את הדברים. בשבת נברך הגומל".
מרת בת שבע חדד מנתיבות, סגנית מנהלת בית ספר חב"ד באר שבע, שביתה נפגע מירי הרקטה - סיפרה על הנס הגדול שאירע להם, שלמרות שהפגיעה גבתה מחיר יקר ברכוש - בחסדי שמים איש לא נפגע.
"נס גדול היה פה - לא להאמין, אמרה חדד, זה המקום להודות לקדוש ברוך הוא על הניסים הגלויים שהוא עושה איתנו. זה נס שלא קרה לנו כלום. נכון שהבית נפגע, אבל זה רק רכוש. העיקר שלא היו פגיעות בנפש".
בני הבית נכנסו למרחב המוגן ברגע שאזעקת צבע אדום החלה להישמע. "פתאום שמענו 'בום' בתוך הממ"ד, ואז הייתה הפסקת חשמל. מעוצמת ה'בום', תיארנו לעצמנו שזה נפל על הבית שלנו".
כשנכנסה למטבח ראתה חור גדול בתקרה, ופגיעות נוספות היו בשאר חללי הבית. "התחלתי לבכות רק מלראות איך הבית נפגע, סיפרה והוסיפה: ממש נכנסתי להתקף חרדה, לא הפסקתי לבכות".
השכנה נעמה דוידי סיפרה על הנס כפי שחוותה אותו: "שמענו 'בום' בצורה ממש קרובה, עד כדי כך שחשבתי שזה קרה בבית שלי. אני בדרך כלל אדם מאוד לא פחדן, אבל כיסיתי את האוזנים. הפעם זה היה באמת עוצמתי. יצאתי החוצה, ואני רואה שהשכנה נפגעה. כל הגג שלה - פגיעה ישירה. עצוב, אבל זו המציאות שאנחנו חיים בה, ואני מקווה שהפעם יידעו לטפל בהם", סיכמה.
רק כשהורשו בני המשפחה לשוב אל הבית ההרוס, התבררה עוצמת הנס. הטיל חדר דרך הגג תוך שהוא מותיר הרס עצום סביבו, ורהיטי הסלון עפו ממקומם.
רק מסגרת הזכוכית שבתוכה תמונת הרבי שליט"א מלך המשיח, ודולר שנתקבל מידיו הק', נותרה תלויה על הקיר ללא פגע.
כך אירע גם בביתה של משפחה נוספת, שספגו פגיעה בסלון, שם נותרו תלויות על הקיר תמונות הרבנים, כשבצמוד להיכן שפעם עמד מזגן המקובע לקיר, נותרה תלויה תמונתו של הרבי שליט"א מלך המשיח.

יום המהפך בבית הרפואה

יש בעל הבית לבירה זו!

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...