• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

יום המהפך בבית הרפואה

מספר ר' אלירן: "הכל החל בט"ו מנחם אב, בקיץ האחרון, לאחר כמה ימים שבננו סבל מחום ושלשולים, הרופא הפנה אותנו לבית הרפואה רמב"ם למיון לבדיקות. גם שם לא הצליחו לזהות את מקור הבעיה, אך גם לאחר שהוא קיבל אנטיביוטיקה ועירוי, מצבו המשיך להידרדר במהירות ל"ע • סידור מדהים מתוך מדור נפלאות עכשיו בגיליון שיחת הגאולה 1268 • לקריאה.
יום המהפך בבית הרפואה
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

גם באותם רגעים מצמררים בהם נקראו ר' אלירן שמר ורעייתו לירון שמחה, לשמוע מפי הרפואים את גזר דינם על חייו של בנם ישראל אריה לייב, הם תלו את כל תקוותם בברכת הרבי שליט"א מלך המשיח, וסירבו לקבל את אבחנתם צופת השחורות...
מספר ר' אלירן: "הכל החל בט"ו מנחם אב, בקיץ האחרון, לאחר כמה ימים שבננו סבל מחום ושלשולים, הרופא הפנה אותנו לבית הרפואה רמב"ם למיון לבדיקות. גם שם לא הצליחו לזהות את מקור הבעיה, אך גם לאחר שהוא קיבל אנטיביוטיקה ועירוי, מצבו המשיך להידרדר במהירות ל"ע.
בתוך פחות משבוע מצאנו את עצמנו בטיפול נמרץ כשהוא מורדם ומונשם.
בזמן שראינו כי המצב לא מתייצב, כתבה אשתי לרבי שליט"א מלך המשיח וביקשה את ברכתו. מתוך התשובה בלטו לנגד עיננו המילים "ובני ישראל יוצאים ביד רמה..." (ההדגשה במקור), ומילים אלו הם שעמדו לנגד עיננו בכל התהפוכות שהתרגשו ובאו בהמשך.
ביום כ' מנחם אב, הוא הגיעה למצב של קריסת מערכות. נקראנו כאמור לשמוע את חוות דעתם של הרופאים שצפו לגרוע מכל! (היל"ת) בעודם מנסים "לנחם" אותנו כי ב"ה יש לנו עוד ילדים בבית ובוודאי נוכל למצוא בהם נחמה... צפו ועלו לנגד עיננו דברי ברכתו של הרבי שליט"א מלך המשיח.
גם כשיותר מאוחר הם עדכנו את תחזיתם והודיעו לנו כי בכל מקרה ישאר לו נזק בלתי הפיך לכל החיים, לא התייאשנו לרגע והמשכנו להאמין כי נצא "ביד רמה"!
באותו שבוע, ביום שישי כתבנו שוב לרבי שליט"א מלך המשיח. נענינו בתשובה כי שבת היא מקור הרפואה, תוך שאנו מופנים לרופא דתי... לא הופתענו כאשר זמן קצר לפני השבת נכנס למחלקה הרופא האחראי לשבת הקרובה.. דתי כמובן ואנחנו מצידנו הראינו לו את התשובה שקיבלנו תוך שאנו מסבירים לו כי בשבת זו יתחולל הפלא והנס המיוחל.
כבר באותה שבת ערכנו בבית הכנסת סעודת הודיה, כשמיד לאחר השבת החליפו לו את מכונת ההנשמה המורכבת לפשוטה יותר ב"ה, ואנו ציפינו להמשך הישועות.
לאחר שחלפו כמה ימים, ולא נרשמה התקדמות צלצלתי לבית וביקשתי מבתי שתכתוב גם היא לרבי שליט"א מלך המשיח. היא קיבלה תשובה בסגנון "כבר ראו ניסים וימשיכו לראות..." מאחר וכל המכתבים נשאו את התאריך י"ג אלול, הרי שציפיתי שבתאריך זה, בעוד שבוע וחצי הכל יסתיים.
בפועל כשהיגע התאריך, למרות שבתחילה המצב השתפר הרי שלפתע שוב נרשמה התדרדרות. הגענו בחזרה למחלקה כשאנו אובדי עצות, במקום שנמצא את עצמו שבים הביתה הכל מתחיל מהתחלה?
לפועל דווקא במחלקה פגשנו בהשגחה פרטית חבדניקית אחרת שהמליצה לנו על רופאה הומיאופתית שלאחר שיצרנו איתה קשר הביאה לנו דרך טיפול.
בנתיים יצאנו בקריאה להוסיף בהחלטות טובות לזירוז הרפואה, ואחד הרופאים ששמע על היוזמה הסכים להניח תפילין לאחר שנים ארוכות שלא עשה זאת.
עוד באותו יום שישי, י"ג אלול, רכשנו בבית המרקחת את התרופה שהומלצה על ידי אותה רופאה, ולהפתעת כולם, באותו יום התחולל המהפך כאשר המדדים הצביעו על התייצבות.
מפה והלאה המצב השתפר פלאים ועוד לפני ראש השנה הגענו חזרה לבית, כשישראל אריה לייב בידינו, בריא ושלם, ללא זכר לכל מה שהתחולל כפי שבירך אותו הרבי שליט"א מלך המשיח: "ובני ישראל יוצאים ביד רמה..."

מצווה לפרסם עושי מצווה

יש בעל הבית לבירה זו!

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...